fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Denk zoiets PP...Gisteren had ze ook al pijn in haar lies. Heel de dag door weer niets dus dacht ok zit wel goed. Dus stond er niet meer bij stil anders was ik effe toch iets gaan halen. Gisteren iets gegeven tegen de pijn maar werkte blijkbaar niet want heeft volgens dochter nog een héél tijdje in bed liggen wenen.Nu weer...heeft er blijkbaar al een tijdje last van.Girls girls girlsHey will..enige tips rond ongesteldheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 ga ik doen voel me leeg en moe en ben erg verdrietig en hoop dat ze nu eindelijk vrede heeft met alles want dit was erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 slokje..als ik je zou kennen zou ik je geen glaasje aanbieden dat is een feit..omgekeerde wereld toch?Sjjjjjjjjjjjjjtttttttttt!! Ieeeeeeeeeeeeee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 slapen helpt en niet meer denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Fleurtje ben je een beetje afwezig? Of ligt het aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Euh fleur, ik pas De natuur zijn beloop laten gaan of zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Doe dat maar Slokkie, dan denk je er ook ff niet aan, ik hoop echt dat je goed slaapt vannacht meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Denk niet dat het persé langer duurt igor..Eén ding is duidelijk..met drinken verdwijnt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 geeft niet maar ik snap je wel en mijn man snapt me meer dan wie dan ook en zit alweer aan de water hoor fleur niet te druk maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Niet mijn dochter igor..vriendinnetje..Geen antwoorden will? Nou je stelt me teleur Beetje bekkie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het zou mooi zijn als je dit verdriet nuchtermag voelen SlokjeEn dat doe je, zo te lezenJe hebt steun van je manFijn dat je kunt delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Toch sterk dat je dit even deelt hier slokje. Gedeelde smart is halve smart, hoe erg ook. Schouders bij de vleet hier !Fleurtje ? Toch geen appendix of zo. Was bij mij bijna het einde geweest van klein Willeke hoor. Op tijd naar de HA er mee dan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Fleurtje. De eerste keer dat ik ongesteld moest worden zette het ook niet door. Mijn moeder zette een teil met flink warm water voor me neer en daar moest ik met mijn voeten in gaan zitten. Dat heb ik een paar dagen, één uur p.dag gedaan en toen zette het wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 How comes Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Een paar dagen bolletje, mijn voeten zouden nogal verrimpeld zijn hoor Nee ff serieus. Huilt ze constant fleur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Nog geen ervaring metongestelde dochters en vriendinnenMaar hou me op de hoogte..Ontspanningsoefeningen, wat warms drinken of erop?Gewoon er zijn?Beetje kletsen, spelletjeAfleidingPief-paf-poef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Apotheek van wacht bij je in de buurt, moest het nodig zijn fleurtje:Abdijstraat 115 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik dacht dat Dispril een heel goed middeltje is tegen dat soort klachten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Stoppen met roken AkeleiGoed dat het al zo voelt, mooi!Hier geen kofie 's avondsIk kijk wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja! De foetushoudingEn geen paniek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 En zij die om een koude handdoek roept Dank je voor al de tips..warm leek me ook het beste maar ze heeft het liever koud. Beiden in bedje nu..Niet voor lang lijkt me. Morgen kan ze terug naar mams. Denk dat ze haar fel mist..Het leek me niet ééntje maar wie ben ik? Alcoholist of niet? Vond de discussie van eerder best interessant...Thanks Will..Don't know bekkie..ik wen aan mijn nieuwe ik? Pruttelt vanbinnen..Ziet iemand het verschil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja ik zie het verschil, vraag me alleen af of je het jezelf oplegt of door iets anders. Volg je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Heb je altijd al gevolgd..Soms moet je leren jezelf aan te passen. Of dat ok is of niet laat ik in het midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Na mijn broodjes hamburger kwam toch de zin op in een sigaret en een biertje.Ik heb mijn trainingsbroek aangetrokken en ben anderhalf uur gaan lopen.net even wat tv gekeken. Nu douchen en daarna op bed met een boek.Morgen om 6 uur weer een wekker...Dag 2 mogen we succesvol beschouwen (en dat terwijl ik dus wel mijn pinpas/geld mee naar huis had genomen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden