Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 He voor de onbekenden ben slokje een beetje aan het afkicken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dollen Will? Ik hou geen vrije tijd meer over met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 den bekkie se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 slokje toch...heb je de verleiding niet kunnen weerstaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Goed van je Slokjeom nu te stoppenDat je ziet wat het doetEn je dat niet meer wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hallo Slokje, als ik het goed begrijp heb je 1 wijntje op? Na een aantal droge dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 ach nee er is iets gebeurd in mijn prive leven en er is dan weer eens iemand overleden en doet zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Slokje wat jammer nu zeg. Ik hoop dt je het bij één kan houden meis. Probeer het in ieder geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja bekkie het is allemaal teveel voor me en nu ben ik misselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 bolletje doe ik ben nu al misselijk dus denk dat ik aan de water ga en mijn mans schouder opzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik zou zeggen..ik ben Fleurtje en ik..But don't let me go there Eéntje heeft buikpijn en wat heeft Fleur niet in huis? Pijnstillers..Fijn! Dus effe de buren af..Gus!!!Weet nu hoe ik verbanden moet leggen, kompressen moet maken, dat er ook apothekers van wacht zijn..Kill me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Slokje was het een familielid of een goeie vriend die gestorven is? Ga maar lekker even op je man z'n schouder uithuilen meis. Verlies doet altijd veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 geeft niet akelie heb er ook moeite mee hoe het hier gaat maar als ik mijn draadje weer heb en mijn paadje weer loopt die weer..Geeft niet hoor snap je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Jammer Slokje maar goed dat je misselijk bent geworden van die ene, anders was je misschien doorgegaan. Klinkt cru maar bedoel het lief. Fleur warme melk helpt ook weleens hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 slokje, best heel erg hoor. Probeer met water en de schouder van je man. Weet niet goed wat te zeggen, buiten dat ik meeleef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 pleaaaaaaaaaaaaaaaaassseeeeeee kill me!!! Slokje...Gek dat je man je een glaasje aanbiedt...en normaal...maar toch vree gek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 dank je bekkie en bolletje ..Ja bolletje is en lieverd die ik al erg lang ken en is aan kanker overleden altijd dat stomme kanker wordt er gek van altijd dat en altijd maar weer lijden met een lange ij..erg jammer maar voelt erg maf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Is niet gek meis je waarom ik dit aangeef omdat hij me kent en jij niet natuurlkijk en ik me nu misselijk voel is juist goed stop dan ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Lieve Slok. Duik dadelijk lekker je bed in meis. Het zal best een hoop energie gekost hebben na zo'n bericht. Als je slaapt rust je lekker uit meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 slaap als een roos vannacht denk ik en ga morgen na graf van mijn pa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 zou niet durven fleur, je bent me veel te dierbaar Je hebt toch niet in hun maag gemept ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dus een vogel is geen mus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 ja bol ga zo ook slapen en huil me in slaap is altijd beter dan een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Droom van de lieve momenten met die persoon slokje, en koester de herinneringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden