Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleetwood Mac.. LeukVanmorgen hier toen ik wakker werd, R.E.M. Live Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook oudOok leukBol luck!Met ever what Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Another brick in the wall Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Pink Floyd.. Ook al zo geweldig En U2 op de radio nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tasseke gelezenaardappeltjes met mayo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Zonder woorden Marjo Zat daarstraks even op mobieltje, nu back to work at home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb me suf gelachengisteravondVoelt goedGewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Will man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Likewise Marjo,Dit kan ook hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb geen moeitemet het levenIets doet het somsanders voorkomenBut that's rubbish!Want wat er gebeurtOnder het puin is hethelemaal okeeHelder lichtAltijd Rubbish vergruist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Als de dood er isDan is ie erDat is zoNix geksWe maken het gekIk mocht mijn opaniet kussenEr zat een raampje voorToen ging ik maar naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Jane zei hetIk dacht het gister heel de dagInzicht zonder handelenbrengt geen veranderingWát zou er * moeten veranderen dan!Fleur kwam met een oplossingHandelen zonder inzicht ook nietGeloof ikWhatever!Gedrag lost opNamaak-aap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 MoraalriddersBack to the dessert!Ik zeg nog niet allesMaar ik ga doorHow pathtic it seemsIt's NOT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 BekkieYou play the gameVery good! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Life is a game Marjo, but sometimes it isn't. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 klar!Buigen of barstenIk buigDiepTelkens weertot ik open barstTelkens weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Marjo als je Engels schrijft.... mag ik je er op wijzen dat je mensen terug wijst naar het toetje? The desert is wat anders dan the dessert. Je maakt me aan het lachen, maar ik gebruik liever mijn eigen taal.Was even naar een pb aan het zoeken, ben zo weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy van harte gefeliciteerd meid. Hoop dat je een fijne dag hebt. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Jij mij Vie!Ik laat het staanHet hep wel watJe vindt hetaan het einde van de straatToetjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Silly girls Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tussen de regelsblijken er geen problemenTher are no problemsNo problems at all!Loos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleurie:heart:Like a stranger in Moscow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Geniet dan van dat toetje Marjo, hihi. Ben er vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemiddag all Heb van gisteren iets gelezen waardoor mijn respect voor Hannah en Bor enorm is gestegen.Het vergt echt moed om op te schrijven hoe je alcoholmisbruik tot allerlei, afschuwelijke gevolgen kan lei(ij)den.Hoe jij, Hannah je principes weet te beschrijven heeft mijn ogen geopend DANK JE!!! :)Ik vind je heel integer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden