will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ga je het nu weer op mij steken F.eur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hierse, den woestijnvos se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Fleurtje: Dat klopt. Mijn ondertitel komt uit een liedje van Michael W. Smith: 'This is your time'. Het is gospel, ben niet christelijk (wel christelijk opgevoed trouwens), maar zeker de moeite van het luisteren waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik ben niet adb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hier se...den will se....collega-woestijnvos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Toch probeer je fleur, het siert je. De wil is er, nu de mind nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Euh..?? W.ill??Geef gewoon will de schuld Ping . He likes that.Nu moet ik ff nadenken..ben ik adb of niet? Das een moeilijkeToon me dat je het kan Ping..Ik daag je uit! Was een goede aanzet voor mij toen ik begon hier..maar werkt niet voor iedereen natuurlijk.Toch daag ik je uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Vossen onder elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dogs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 overeenkomsten genoeg he, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Beide zindelijk hoop ik? Ping ping ping...pong pong pong..Fleurtje daagt je uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Moggûh!Cathy, een dikkeverjaarsknuffel!(((( )))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Stilletjesaan wel he niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 als je het 1 en ander nagaat toch zeker wel, will...alleen verschil in tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 maar alleen vandaag beschouwd...is diegene die het langste nuchter is diegene die vandaag het vroegst is opgestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tijd is een dimensie die minder van tel is. alleen de eerste laten staan telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy gefeliciteerd! En nog vele jaren in geluk en gezondheid...Het is alweer kwart voor 11.. Tijd vliegt hier op werk...Bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Toch probeer je fleur, het siert je. De wil is er, nu de mind nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgens allen,Cathy, :musicnote::musicnote:Fijne dag vandaag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Borr je moet uitkijken dat je geen benzodienen gaat slikken voor je opname want dan gaan ze je bij opname daar ook van afkicken en wordt je constant gecontroleerd d.m.v. urine controles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Den Will se is erde mind komt vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 are u kidding me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Damn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Lach niet zo gekkebek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden