Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Cathy het is een duidelijke vraag je stelde eerder dat je je stoort aan de converstaie met één regel van fleur will en mij en yvonn, later zeg je dat will respect verdient omdat hij een van de stoppers cq minderaars is.

Ik stelde toen van ok dan verdien je respect als je tot de stoppers of minderaars behoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 767
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jetset ik neem alle kritiek die erbij hoort maar kan er niet zo goed tegen als ik of we voor de zoveelste keer worden aangesproken op het feit dat we geinen en niet meelopen in het rijtje met de stoppers of minderaars.
We zouden niets serieus in brengen en geen verhaal vertellen. nee sorry als ik dat wil vertellen dan doe ik dat zoals ik al zei in pb met iemand waar ik het aan kwijt kan.

net als Fleur zei ga hier mijn sores niet uitstrooien, heeft niemand iets mee te maken, en wat boeit het.
ik leef mijn leven en pik op wat ik interessant vind en als ik dat nodig vind geef ik een antwoord, wat niet vaak gebeurt.
Maar ik lees wel en doe wat met ervaringen van de anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi
ff welterusten zeggen
lees niet bij nu, maar jullie zijn
diep in gesprek
zal niet storen
Had soortgelijk gesprekvan bijna 3 uur
met puberdochter, wow wat een wijs kind heb ik
die is echt veel verder dan ik dacht
ben ik zomaar stil en blij van
en wilde ik ff delen met jullie.
dag dag:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bekkie

Cathy het is een duidelijke vraag je stelde eerder dat je je stoort aan de converstaie met één regel van fleur will en mij en yvonn, later zeg je dat will respect verdient omdat hij een van de stoppers cq minderaars is.




Ik stelde toen van ok dan verdien je respect als je tot de stoppers of minderaars behoort.



----------

Volgens mij kunnen dingen naast elkaar bestaan Bekkie.
Ik kan me storen aan chatgedoe en pagina's vol dingen die ik niet snap en onderlinge lol inhouden.
(kliekje)
Daarnaast kan ik veel waardering hebben voor individuele kenmerken. In het begin had ik contact met jou. Pril, je kwam net kijken. Vervolgens zag ik je later enkel dollen.
Dan was ik ineens de veronderstelde band kwijt van: goh, die meid heeft het zwaar. Ik hoorde er niets meer over.Enkel dolletjes. Dat vond ik vreemd.

Okay, dat was persoonlijk.
Verder: Wil is hier continue zeer a gerelateerd bezig. En al veel langer. En er is ook veel discussie om zijn persoon geweest wat ik ook zeer heb betreurd!!

Soms gaat dat zo. Hangt af van de persoon. Daar leer je van, mits je er voor open staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb uitgebreid uitgelegd waarom ik hier niet meer dieper inga op persoonlijke kewsties en dat blijft zo.
het isvoor mij te tricky om te gaan schrijven of ik wel of niet heb gedronken, wel of niet last heb van sommige dingen, of andere levensaanverwante dingen. Ik word gevolgd dat weet je heb ik gezegd.

Ik probeer mijn zinnen te verzetten door hier af en toe te dollen en nu al de halve avond serieus te zijn wat me aardig lukt. nog steeds ben ik dezelfde persoon die je toen in pb had, twifel daar niet aan alsjeblieft.

Mijn leven is aardig op de rit maar wil soms even van de dagelijkse beslommeringen af en probeer wat te geinen maar ook vaan een gesprek aan te knopen wat niet helemaal lukt omdat niemand dat ziet behalve fleur, Wille en yvonne.


Ik ben nog steeds dezelfde bekkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

hoi hoi


ff welterusten zeggen


lees niet bij nu, maar jullie zijn


diep in gesprek


zal niet storen


Had soortgelijk gesprekvan bijna 3 uur


met puberdochter, wow wat een wijs kind heb ik


die is echt veel verder dan ik dacht


ben ik zomaar stil en blij van


en wilde ik ff delen met jullie.


dag dag:heart:


-----------------------

Jane, die van mij is bijna 32.
Vanavond zoooo genoten, van al wat ze zei en deed.
het is een wondertje!
Wat mij betreft geheel wat ik wilde neerzetten in dit leven- hoewel ik er nog wel eens van langs krijg!! - maar een kind naar mijn hart ondanks veel problemen.
.
Ik leef me dus in. Ik geniet mee :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jetset

en dat is mooi relativerend moment voor mij om wer uit te loggen kinderen hebben dit ook
:(



dag allen, dank voor jullie zijn, geen idee of ik morgen weer zichtbaar ben, maar ik ben er wel en doe achter de gordijnen mee (voor mezelf ja, niet voor jullie, rot, he?)



-----------

Kom op Jet, jij hebt ons óók iets vertellen!!
Kom op hoor.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp..nogmaals...delen niet tussen Marjo en Wing..Of tussen Will en Niwi..Of tussen Bor en Blondie..
Tussen meerdere mensen niet..
Toch begrijp ik dan niet waarom je net mezelf, bekkie, von en will aanhaalde.
Er zijn weinigen die voor will in de bres sprongen in het begin..Dat is een feit..
Will is hier één dag langer dan ik :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie, iedereen wil gehoord worden.
Als jij redenen hebt - die zeer legitiem zijn - om je stil te houden over persoonlijke onderwerpen, dan is er al een benauwde grens. Andren reageren daar op............onbewust?
Anderen willen serieuzer, of juist ook lucht op het - voor hun - geëigende moment.
Het siert je niet dat je daar afbreuk aan deed. Wb die anderen.
Kijk toch uit met wat je hier neerzet!

Vrijheid is een kostbaar iets!! :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen verlangen exclusiviteit
Een vorm van aandacht

Nee, beter herkenning in
de één of de ander

Loskoppelen dit soort dingen
Het is de manier van kijken

Je vindt het in iedereen
Als je het in jezelf ziet

Meer enrgetisch voelen
Al klinkt dat vaag

Hier laat ik het bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur vraag je dat nu niet elke keer af, jij bent uniek, en zo is ieder ander. Will is geliefd omdat hij zijn charmes heeft en mensen weet in te pakken dat weten we allebei. Wij doen dat op een andere manier.

Je bent net zo uniek als Will, of een bekkie. Het is een kwestie van uitvoering hoe we er mee omgaan.
Soms mogen mensen je, soms hebben ze kritiek, soms willen ze dingen weten of willen ze dat je meer inhoud geeft.

it's all up to you, or to me

Take it or leave it and probeer er mee te leven. komt ook in real lufe voor hé meis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...