Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Fleur,

daar heb je zomaar een punt!

wat doet iedereen hier?
inderdaad op zoek naar een plekje
een plekje om er te mogen zijn
daarom is het jammer dat er automatisch aanvallend wordt gereageerd
misschien ook wel een kwestie van op tijd uit die aanvallende cirkel te stappen
want uiteindelijk doet iedereen hetzelfde
zijn plekje bewaken
ouwe garde, nieuwe garde
tis allemaal hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 767
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah, stop hiermee.
Ben je jaloers op Alf??


Het zijn veel bladzijdes, met verwijten over en weer.
Ik denk dat Tactive zich maar moet gaan buigen over een andere structuur van het forum. Met 'ja' een wat serieuzere draad en een onzindraad wat mij betreft. Of kopjes over relaties e.d. Als er zóveel mensen zijn wordt het misschien ondoenlijk?
En wat is er in shemelsnaam mis met de andere draadjes? Als je geinteresseerd bent ga je daar toch heen? Het is maar net wat je wilt. Voelen de d&ders zich buitengesloten vanwege andere draadjes?? Doe mee dan!

Ik lees hier mensen die vrijwel nooit iets zeggen over hun A probleem en enkel gezellig aanwezig zijn> ik waardeer ze. Ik zie heel gesloten mensen.... da's okee. Ik zie openbloeiende mensen.....Mooi! Anderen dollen> als ik zin heb kan ik mee doen. Ik vind het Heerlijk te weten waar een ander mee bezig is: de moestuin, muziek, een haakwerkje (wat erg eigenlijk dat daar zo minachtend over wordt gedaan!), de katten en honden. Soms scroll ik wat sneller door. Dat zegt enkel over mijn interesses iets.
Vergeet bovendien niet dat wezenlijke interesses een band kan smeden tussen mensen. Zo voel ik me thuis bij mensen die van tuinieren houden, van de sauna, van diepzinnigheden en vragen des levens, van tips rond kluswerkjes etc.
De dierenvrienden treffen elkaar hier ook: dat schept een band en daardoor wordt op enig moment het praten over andere problemen gemakkelijker.
Veel wat vanavond passeerde is daarom Onzin.

Het enige wat mij stoort is wanneer drie of vier mensen hier als op een chat met elkaar 1 regelige zinnetjes gaan roepen. Voor de rest is me alles prima.
Hier is een scala van kleuren aanwezig.
Voel ik me minder thuis dan is dat iets van MIJ en moet ik iets bedenken om er weer tussen te komen (of niet). Ik kan een forum niet opeisen als iets wat maar naar MIJN zin moet zijn.
Dus aan ieder om de hand in eigen boezem te steken dunkt me.

Ik mis wel mensen die het forum een tijdje terug zeer vertrouwd maakten. Gelukkig bestaat er ook iets als de pb, mail etc.
Maar elkaar hier af maken gaat me te ver!

Ieder voor zich moet zich afvragen wat zijn bijdragen te maken heeft met het eigen Aprobleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur je muurtje is te groot om het te laten vallen, soms heel soms zoals Alf zei durf je het aan om in het muurtje een steentje weg te halen. Dan kom je tot de conclusie dat je kwetsbaarder word naarmate de stenen wegvallen en bouw je het snel weer op.

Wat dat betreft ben je zoals ik fleurtje, mensen kunnen misbruik maken van je kwetsbare kant en daar ben je als de dood voor.

het heeft me heel lang gekost om dat muurtje omver te halen en heb ook zoiets, iemand moet het waard zijn om door mijn muur heen te breken. Als je dat niet bent pity you maar don't bother.


Ik weet wat je bent en hoe je in elkaar zit dat lees ik tussen de regels en de ongein door. daarom hou ik van je Fleur.
Yvonne kan het ook zo mooi vertalen naar hoe ik het schrijf. De tijd komt ook voor jou believe me:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wel hoe moeilijk het is Fleur, om iemand iets duidelijk te maken zonder dat je een ander het gevoel geeft dat je hem/haar aan valt?

En daarnaast is het ook nog eens * moeilijk als iemand anders, die je notabene niet eens ként, jou op je tekortkomingen wijst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan al mij sores op je neergooien Alf..maar wat winnen we er beide mee?
Niets..
Ik kan niet goed vallen in ieders aarde en zeker het doet me pijn..
Ik vind het vervelend als er plots vier mensen Fleur in vraag beginnen te stellen. Het maakt niet uit of ze het anders bedoelen. Als ik het zo voel wordt het automatisch een probleem voor me.
Ik begrijp het alleen niet zo goed..
Het probleem ligt daar niet..daar ben ik zeker van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is domweg zo dat sommigen elkaar wezenlijk iets gemakkelijker liggen.
Dat mag toch? En daar trek je naar toe.
Maar daar hoeft niet alles door onder te sneeuwen. Hoeft het forum geen last van te hebben. Laat elkaar in de waarde!!

Ik hoop dat dit gedoe en einde krijgt en mensen gewoon weer door een deur kunnen en vermijden waar hun projectie ligt/óf er van zullen leren.
Wat mij betreft heb ik me op andere draden vaak veiliger gevoeld dan op de D&D, domweg omdat het te snel gaat.
Op een andere draad veronderstel je dat er meer tijd is... denken en dan eens reageren, dat is meer mijn stijl. Op de D&D kom ik ook voor een tip of om goeiedag te zeggen.
Je kweekt persoonlijke banden. Ik zie (voor mezelf) goed welke mensen weinig aandacht vragen. Tida, Jannigje.... er zijn er beslist meer.
Sommigen komen beter tot hun recht op een serieuzere draad. En daar mag het ook heus wel over muziek gaan of over zorgen mbt de hond, of de te verven schutting.
Het is uiteindelijk allemaal hetzelfde, maar een andere stijl.
Laat Tactive daar over nadenken en tot zolang zoekt iedereen zijn eigen weg hier.


???

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gelezen, niet alles.
Wil nog even kwijt dat als iemand nou serieus iets roept en er wordt ook bladzijdes lang gechat, dan heb ik geen zin om al die blz. eerst door te lezen om te zoeken of er nog iets belangrijks tussenstaat.
Dat is beetje het punt.
Dus chatten in de chatroom, toch ?
Ik ga afsluiten, morgen een drukke dag xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect woman ik heb je zelden of nooit zien reageren op iemand in die paar maanden dat ik hier ben. Ik hoor van jou alleen van hallo en wat je hebt gedaan die dag en hoe goed het wel niet gaat en euforisch je je wel niet voelt door het niet drinken.

Zie je zelden of nooit met empathie op een ander reageren. dat wilde ik nog even kwijt.
Beter eerlijk dan zwijgen is mijn mening.


@Fleur je zeurt wist je dat al?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Het enige wat mij stoort is wanneer drie of vier mensen hier als op een chat met elkaar 1 regelige zinnetjes gaan roepen. Voor de rest is me alles prima.




Nou Cath..Wie bedoel je juist? Is gemakkelijker btw..



Jou, Bekkie, Wil, Yvon.
Meerdere keren.
Maar kijk, nu zeg ik dat, met de kans dat dit alles wordt uitvergroot.
Ik bedoel: het is geen chat.
Het waren onderonsjes en dat kan eigenlijk niet echt hier, vind ik.

Op geen van de genoemden heb ik bezwaar of persoonlijke moeite. Met Bekkie heb ik in het begin gepbt.
De anderen waardeer ik zeer. Van jou lees ik ook zeer waardevolle en kwetsbare verhalen. Maar niet altijd A gerelateerd of niet zoals mij dat aanspreekt.

Maar kom op zeg: jij en ik zijn er twee van 1200 deelnemers..... ehhh aangemelden.....
Als ik met jou zou zitten kletsen, zeker weten, snel goede maatjes.

Snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...