bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja misschien een muziekdraadje maar dat is er al, dan een openen over muziek op tv kan ook nog. nog meer draden worden we vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Had ik kunnen weten...Dem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ben zo serieus als het maar zijn kan gewoon aan het plafond gaan hangen of ondersteboven typen is toch niet zo moeilijk zeg amai senne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Rewind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Alf, ik weet het weer, je had het over je nek uitsteken voor een ander... en dat dat jou niet in dank werd afgenomen.... Maar je hebt het WEL gedaan, je hebt een steuntje aan een ander gegeven daarmee. En jij wordt wel degelijk gelezen... en gewaardeerd... wat niet betekent dat ik het altijd helemaal met je eens ben.Bekkie, niet weggaan hier, ook jij bent belangrijk, en je vindt hier dus een soort van uitlaatklep. Jannigje, terrasjes ...oh boy,zat er gisteren ook op. Heerlijk het vakantie gevoel zomaar even tussendoor. Ik drink bij tijd en wijle best nog een wijntje, maar overdag op zo'n terras.... moet nog rijden en daarbij krijg ik gelijk loodzware ledematen als ik overdag in de zon wat drink... dus gewoon aan de cola light... en weet dan dat ik me een hoop prettiger voel dan met een biertje voor me op dat moment, het was echt genieten... Frans, moet eerlijk bekennnen... heb de link niet aangeklikt, doe het misschien morgenochtend vroeg wel even... Wing het lijkt net alsof ik je nu weer negeer... nee dus, maar merk wel dat jij niet reageert op mijn opmerking dat ik ook voor jou in de bres zou springen al de nood aan de man zou komenen nu ga ik echt slapen.... trusten allemaal , sweet dreams.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook een maf effectOndersteboven lezenIk versta u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleurtje, ik vroeg het je eerder, wat denk je hier te vinden? Dit is niet de weg om de drank te tekkelen. Ok...here we go... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Over willen bepalenen kunnen laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Oooooooooooooh nee Alf..Je gaat niet plots verdwijnen.Het is maar een gevoel toch? Ik voelde het net zo enkele pagina's terug..Vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Yvonne:heart: Slaap lekker en I can handle and u2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Good lord, typ ik een berichtje... weer een pagina erbij. Hoi Marjo en Jane.... Die omgekeerde vraagtekens vind ik ook wel leuk. Maar ga niet aan het plafond hangen, never nooit, Misschien zie ik morgen wel hoe het moet???? Ben nu echt weg.... anders kan ik beter wakker blijven ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 yihaaaaaaa,televisie ook geen bal aanheb het geen zinvolle invulling gevondenvoor mijn drankloze bestaanFleur,ik geef je 10 euro voor je kinderenkrijg je die van mij gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Moet ik aan je harige baard trekken Alf???Ik was net op gang..en dit enkel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfJannigje nee, slapen gaat niet beter eerder slechter en veel last van de keel. Jeetje Alf, wat zal dat een teleurstelling voor je zijn.Is de situatie nu gestabiliseerd? Ik bedoel daarmee: is er nog verder herstel en vooruitgang te verwachten of niet meer?Hoe nu verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dat is jouw mening dan weer Alf, heb zelf nooit zoiets gezegd, maar een ander moet tegen kritiek kunnen en jij zelf dan? Lijkt dus dat je er meer moeite mee hebt dan ik .Als je kaatst kun je de bal terug verwachten, handle it en denk en sta weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Als je ze gratis wil geven...Hell NO!! who are u kidding girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 lijkt wel hebreeuws Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wing en Dar yes you cannnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 chips!!weer niet gelukt hoe kom ik er dan vanaf?marktplaats is ook geen optiealhoewellllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 *Nou ga ik het uitzoekenBen volgende week terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Die van mij is niet te koop hoor, je krijgt hem gratis;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden