Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Pfff, ga nu een kijkje in mijn eigen keuken geven.
Heb Fleur hier zien komen niet lang nadat ik mijn intrede hier heb gedaan.
Soms kan een enkele opmerking van een ander je raken....
En dat gebeurde toen zij haar wie is wie had ingevuld.
Ik heb Fleur hier verder op het forum net als iedereen verder leren kennnen.
In het begin.. om eerlijk te zijn als een kat in het nauw.... klauwend naar iedereen die te dicht bij haar kwam.
Al vrij snel ook als een meiske met een behoorlijke dosis humor, zelfspot.. en nog later vaker zichzelf laten zien met haar onzekerheden.
Maar altijd Fleur... een heftige, een soms dolle, een hartelijke, een meid die door ging vragen als ze anderen in problemen zag. ... maar altijd een dolletje er tussen door.
Fleur is AANWEZIG als ze aanwezig is.
Fleur gaat de confontatie niet uit de weg.
Dat heeft een ban tot gevolgt gehad, terecht of onterecht... maakt niet uit.
Ze kwam terug, wilde hier weer zijn blijkbaar.
Niks niet zich te goed voor dit forum voelen dus.
En Fleur is betrokken maar blijft daarnaast ook een heel vrolijk, impulsief, flap-uiterige spring in het veld....
En daarmee zet ze zichzelf in de kijkert..... is een makkelijk doelwit af en toe.
En dat verdient ze niet.
Zo, ik moest dit even kwijt.
En als er nog iemand helemaal tot hier heeft meegelezen:
Ik vind hier nog steeds steun om adb te zijn, en ik geniet van de keren dat er medefrummers laten blijken blij te zijn hier ook steun te vinden.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 767
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik mag van mezelf zeggen dat ik mooie gedichten schrijf (dat zegt men..dat is geen eigen mening, daar ben ik veel te humble for)

Deze rolde net uit mijn mouw.. Voor jullie...En voor ons..

And there we are
In a little boat
Hazardous of sinking..
But we won't

We keep up
Our heads up..
We face danger.
We face neglect.
But we dont care

We are gonna survive
We rule
All of us.
Rule the world..

We dont care what people think
We dont care what people say
We know who we are
We know what we do
We know what we should survive

And we will

You can judge us
You can make fun of us
Hell, you can F***ing kill us

But the truth stays up
We will survive you
And we WILL NOT DIE..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik lees ook jouw berichten ..
En ik reageer over het algemeen echt niet alleen op dingen die mij niet aanstaan.
Ik kan heel veel gezellige praat hier plaatsen en daarnaast ook heel veel serieuze gesprekken voeren.
Jammer dat je dat niet ziet.
Maar ik zie ook dat er vaak op sommige mensen veel meer negatief wordt gereageerd dan op anderen.
In mijn ogen niet terecht.
Denk ook niet dat het zo erg is dat ik nu een keer voor Fleur in de bres spring.
Als ik het gevoel zou hebben dat jij niet terecht gekwetst zou worden zou ik ook voor jou staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen discussie wing..

Ik voel ze niet in ieder geval. Nogmaals..ik hoor iemand uit zijn dak gaan over de oppervlakkigheid van het forum, mijn naam in de mond neemt en de vraag stelt wat ik hier eigenlijk verwacht..Dat alles in één blok.
Zie mensen er op springen.. Want hell ze hebben plots hetzelfde idee..
Dan komt het van..voel je toch niet aangevallen Fleur..het is een gewone vraag. Waar blijft je antwoord toch?
DUH???
I am getting a kind off upset..
Waarom stoor ik jullie zo? Oh dan ga ik plots in verdediging..dat was de bedoeling niet echt..
DUH??

I love DUH :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bepaal van moment to moment waar ik het over wil hebben Alf, en dat is heel vaak ff ongein met Fleur en Will en soms zoals gisteren met anderen.

De sores die ik heb bespreek ik met iemand anders, ik zie dit meer als een uitlaatklep om gewoon even te ontstressen en soms ook te stressen.

Als ik het moeilijk heb dan ga ik dat niet hier kenbaar maken heb dat misschien in het begin wel gedaan. Ik heb meer aan de ervaringen van anderen die ik zo soms lees en soms kan ik er ook helemaal niets van bakken.

Ik lees meer dan dat ik schrijf en dat heeft een reden en die reden is misschien wel wat je vanmiddag eerder zei, je vind het veel erger dat er iemand binnenkomt en gedag zegt en niemand zegt iets terug. Nou daar heb ik dus ook een broertje dood aan. Het zijn er altijd maar een paar die wel reageren en daar heb ik dus ook fun mee.

That's it and nothing else.

Als ik ergens over wil praten dan zou ik dat niet zo snel op zo'n uit de kluiten gewassen forum doen, maar probeer wel dingen te herkennen van de mensen die me dierbaar zijn geworden en daar ga ik dan ook in mee.
Elke dag praten over wat je hebt gegeten of hoeveel je hebt gedronken, of niet hebt gedronken, mijn zoveelste date heb gehad, buikdansles of yoga heb gedaan, vind ik allemaal niet zo boeiend.
Als ik dat wil ga ik de Margriet wel lezen of de Libelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, misschien reageer ik wel heftiger op jou omdat jij niet altijd even goed te volgen bent voor mij,.
Affijn, als jij zegt dat wij eigenlijk hetzelfde zeggen... wie ben ik dan om jou af te katten/serveren..... dan is het oke.
En inderdaad, ik lees jou niet altijd even goed, juist omdat jij (voor mij ) vaak in raadsels spreekt.

Alf, tsja, we zijn het dus roerend eens. Behalve dan dat ik die irritatie niet voel , doe zelf ook van harte mee aan het keten af ten toe.
Hm, wilde nog iets zeggen.. ongetwijfeld bijzonder intelligent, hihi, maar ik kom er niet meer op.
Schiet me vast wel weer te binnen morgenochtend :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur is aanwezig zeg je
dat klopt
En neemt ook veel ruimte in
letterlijk zelfs, pagina's vol
en zij niet alleen natuurlijk.
De kattenklauwen zie en zag ik ook
zelfs ook op de chat van Caro
Lijkt een patroon te zijn
Ik zie heel veel ongein
en weinig serieuze berichten
(de laatste tijd wel meer idd)
maar ik zie ook wat jij ziet
jij ziet het zelfs nog meer dan ik
Ik zie graag de 'verborgen' Fleur
maar snap best dat dat nog even kan duren
En dat katten en aanvallen daarbij
niet helpen..Ze verdient het niet
maar het roept soms irritatie op
De kunst is daar doorheen te zien



Euh...JoeeeHooeeee???
Fleur is hier nog :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik een heel lang verhaal over gaan neerzetten Alf alleen kies ik ervoor het niet te doen.
Je geeft me nu het gevoel niet welkom te zijn hier, en beter naar een ander forum kan gaan verhuizen. Ik ben hier terechtgekomen omdat ik een probleem had en me wilde vinden in verhalen van anderen, helaas lukt dat niet altijd en ben tot de beslissing gekomen dat ik het zelf doe met de ervaringen van de mensen die ik wel lees.

En misschien helpt het mij wel op die manier dus even geinen of ontstressen zoals ik het dus noem, Maar begrijp het, zoek wel iets anders hoor. Snap alleen het probleem niet zo.

Zolang dit openbaar is zal het zo blijven. But i get it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft vreemd hoe sommige mensen niet luisteren...
Selectief doof noem ik dat.
Net als mijn tieners..Iemand die ze moet hebben voor 5 euro??

Je kan perfect meedraaien zonder je sores op de site te gooien Alf..
God wat lopen de meesten toch te wijzen met hun vinger???
Ik lees raar of zelden iemand die loopt te zwieren met zijn alcoholprobleem hier..En toch?
Kom op nu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing misschien hebben we toch meer van elkaar weg dan we dachten, alleen ben ik soms iets makkelijker te volgen.:D

Heb inderdaad geprobeerd om tegen mijn kat aan te zeveren maar had niet het gewenste resultaat, ben nu ook op zoek naar een kattenforum waarvan het baasje een alci is. Google zegt niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

31 pagina's! Dat ga ik niet allemaal lezen.

Ik was vandaag "de stad in" zoals dat heet en zat met een kennis op een terras.
En wij waren niet de enigen.
Vorig jaar om deze tijd zou ik me niet hebben bezig gehouden met wat andere mensen bestelden, nu wel.
Het leek wel of iedereen een glaasje wijn of een biertje dronk!
Er ging een paar keer een steek door mij heen: ik wil ook!!!!!!

Maar daarna meteen: wat wil ik ook?
Wil ik echt dat wijntje, dat biertje?
Is het dan pas leuk, gezellig??? Ach, de bekende vragen.
Maar voor mij komen ze voor het eerst op me af in de zomer, zo op een terras.
Daarna fietste ik door de stad naar huis en kwam langs nog veel meer terrassen. Jeetje, wat wordt er veel alc gedronken!!!! (niet perse in hoeveelheden pp, maar ik zag zoveel glazen op tafels staan).

Ik voelde toch een beetje verdriet, een soort afscheid.

Maar ach, wij hebben het ook goed gehad met een kopje thee en een colaatje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...