tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 nou tot Zondag dan maar Marjo!wat ga je eigenlijk zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ben ik de enige nerd die geen omgedraaide vraagtekens kan typen???Alf?? Harig ding?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Lieve Alf. Dear Alf, Pffff man , dit is echt mijn laatste berichtje van vandaag. Kom op, er is hier niemand die jou te na wil komen. Er is wel degelijk waardering voor wat jij zegt, ook al krijg je niet volledige instemming,Sterker nog: volgens mij houdt eigenlijk iedereen hier van jou , je bent een soortement van knuffelbeer.Moet dan wel gelijk zeggen dat je af en toe wel ook nog een brombeer bent Von: opzouten nu, kinderbedtijd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wing is just a dog!!!Geen discussie..nooit geweest...just a fact!!Gewoon voor de deur zetten tas..gadver dat klinkt niet zo..Hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 You can learn everything Fleur dus ook ¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿ sorry Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Shit, ik ga een luchtbedje hier opzetten;)Ik wil ook die vraagtekens. ..... Ennu Wing: kan je nou wel zeggen dat er niet voor je in de bres gesprongen hoeft te worden door anderen... dat je het zelf wel kunt.... geloof ik direkt. Maar als ik het gevoel heb dat.... dan doe ik dat . (ben nou eenmaal behoorlijk eigenwijs af en toe)Zo.... drie keer weggaan is genoeg denk ik. trustennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Haha Jannigje you did it girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I hate you all!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 GGGrrrr, dat kreng weigertZe is zelfs al bezig met mijn koffernou, jaaaaaals ik er niet meer ben.............zit ik op de fiets richting campingeerst de zaklantaarn zoekenanders verdwaal ik op al die dijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Pffff, nog eentje dan. Tassssss heb je niet eens welkom geheten. ga op tijd naar bed meis.... ik ben weg, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 slaap zacht vonneke Me you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hahahaahhhhh yvonne,blijf nog evenSlaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 You hate me Fleur? I love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heintje welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 maar nee harig ding..Niet of je dat kan gekkie.Je vroeg je af wat ik hier zocht niet? Of ongeveer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Mag ik dan voor een aardige puber kiezen?gewoon even een controle check er overheenvoordat ik ja zeg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 beksInsgelijks!! Je weet wel..Maar eerlijk meid??? Ik heb de pest aan je omgekeerde vraagtekens!!! Dat is al van dag twee dat je er loopt mee te pochen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Een puber die kookt, afwast,strijkt, stofzuigt, ramen zeemt enzo?Zeg net die van mij is gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden