will Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 29 niwi. Hoe ver kan je stappen in de woestijn op 29 dagen ? Ben ik al bij de eerste oase ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ja Tasseke, mijn plan is helder: gewoon niet meer drinken, in ieder geval vanaf morgen! Eerder kwam ik de weekenden steeds niet door, maar nu heb ik genoeg te doen omdat ik net ben verhuisd. Bovendien kan ik nu ook terecht op dit forum als de vrijdag- of zaterdagavond zwaar is.En er zijn zoveel dingen die ik wil bereiken met mijn niet drinken: helderder voelen en functioneren, er beter uitzien, financieel erop vooruitgaan, dingen voor elkaar/af krijgen, een sociaal leven opbouwen, goed slapen, kans op liefde........Het is inderdaad dat als de drankhersens het hebben overgenomen, niets meer binnenkomt. Daarom heb ik ook aan die vriendin gevraagd of ze, áls ik ga drinken vanavond, af en toe tussendoor een glaasje water bestelt voor me. Dat is wel het minste wat ik kan doen om mijzelf niet dronken te laten worden.@Wijffie: ik ga niet alleen voor haar uit, ik doe het ook een beetje voor mijzelf. Ik heb mijzelf zolang opgesloten in mijn huis en ik heb al zolang liefdesverdriet om iemand; ik heb echt even mannelijke aandacht nodig.Misschien klinkt dat een beetje raar, maar à la... het is de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 net op tijd Akelei,goedemorgen ik heb je trouwens vannacht in grote getalen uit de tuin verwijderdoeps, klein woede aanvalletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Will, je hoeft me niet te volgen, ik loop naast je...al lang...en als het goed is nog lang ook...en ja, ik heb de dagen ook eens geteld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Och ik ben vaagWe hadden het tegen elkaarAnders zei ik wel PietjeBen net terug wakkerMaar een parel ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hahaha Ping,sorry maar ik ben nu aan het bulderen van het lachen Dat wordt dus niks vanavondbegin maar gewoon morgenje kan namelijk niet de verantwoordelijkheid neer leggen bij je vriendin.dat moet je toch echt zelf doen.je zou wel een voorstel kunnen doenlaten we met een sinas beginnen, we willen allebei serieus kletsen over onszelfen dat kunnen we beter nuchter doenwie weet wat erna komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Leuke tekensHet is als een codeDat wou ik nog ff kwijt Nu coulissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hihi Sorry Akelei,in mijn ogen waren ze verleptniet getreurd schat, ik heb je nog vaker in de tuin staanen zal al je zaadjes weer netjes verspreiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Zeg eens niwi, voor de flem ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 @Tasseke: lach maar:), ik doe het zelf ook nog;). Vanaf morgen zal ik misschien wat minder lachen, maar ik weet dan wel waarvoor ik het doe inderdaad (@Wijfie)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 vandaag dag 8.195 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gisterenavond had ik bezoek.. Toch naar mijn mening teveel gedronken...Ik moet een keuze gaan maken tussen geheelonthouder of sociale drinker... Misschien wel dat eerste...Ben even wat minder happy nu.... Dacht dat ik het allemaal wel zou klaren.. Maar alcohol is een sluipmoordenaar... dat blijkt wel weer...Nou.. Met vallen en opstaan zeggen ze dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ping,er zullen genoeg dagen voorbij komen waarbij het lachen je wel vergaatgelukkig is het meestal met een vloek en een zucht voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 he Frans,dat is niet en wel leuk om te horen.de meeste minderaars komen er op een gegeven moment achter dat dat het niet isde keuze valt dan voor geheelonthoudingje ben tenminste bezig met jezelf en de effecten die erbij komen kijkeninderdaad vallen en opstaan, doelstellingen bekijken en afstoffenen weer doorgaan.aspirines nodig?of doe je aan zelfkastijding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ben er van tussen yoy laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 laters Igorextra knuffel voor knabbel en babbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 6 of meer wijfie...Als ik een kater heb heb ik nooit hoofdpijn.. maar ben ik duf... Geen aspro voor mij nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ja Wijfie, ik snap je helemaal. Die vriendin komt 'pas' vanavond om half negen en normaliter ben ik tegen die tijd al ver heen. Dus dat is sowieso al een uitdaging vandaag. Ik heb in ieder geval nog 8,5 uur de tijd om over vanavond na te denken................................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Nog net op tijd om goeiemorgen te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 shabbat shalom iedereen:rose:hier loopt alles min of meer zijn gangetje hoewel ik moet toegeven dat het aanpassen niet zo vlotjes verloopt. k zit hier trouwens met een trui aan:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 8195 ?? TsjongeIk voelde al van bij het begin dat je naast me stond niwi, en hoop dat je gevoelens correct bleken te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ik ga afsluitenmoet nog wat orde herstellen hier in huislaters allemaal weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 En ook nog goedemorgen tegen alle anderen:)....@Niwi: hoe trots mag je op jezelf zijn! Gefeliciteerd!!!@Zonnetje: hier is het ook frisjes, heb ook een trui aan haha... Voordeel van dit huis is dat het hier lekker koel blijft, ook al is het buiten vijftig graden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ha snel dan...........goedemorgen Witte en Zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hey tas we kruisen elkaar, jammermss nog tot laters:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden