Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom ook zomaar even langs, bijlezen is geen optie.
Mijn kids zijn een weekje kamperen met hun vader,
welk vertrek 2 dagen is uitgesteld wegens autopech.
Dus gauw genieten van de rust en alle dingen eten
die ze niet lusten! Ik begin vanavond met Salade Niçoise
met véél ansjovis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hallo Em:present: en Houtje.
Hoe is het met Emmie? Gaat hetnog goed meis?

Houtje dat klinkt niet verkeerd, waar woon je?:P Ansjovis is altijd zo bremzout is het niet?

Wing mijn mond blijft van verbazing open vallen als ik die verhalen zo hoor van jou of van P.P.
Ik moet eerlijk toegeven dat, als ik dat zo lees ik het ergens ook wel zou willen. Nu ik dit zo opschrijf voel ik de behoefte in mijn maag weer om die kick van de alkcohol te voelen, dus het is gewoon niet weggelegd voor mij.
Maar ik drink zoveel andere drankjes die ik wel lekker vind.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piet soms als ik dingen opschrijf, komt toch weer die behoefte aan die kick. De koppeling aan vroeger, die is er dan in eens weer. Raar maar het is niet anders. Dan is het goed dat ik trouw die Refu. slik anders was die behoefte nog veel groter. Ik ben blij dat ik die nog trouw in neem. De wetenschap dat ik niet kan drinken neemt eigenlijk meteen die behoefte weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo meis:heart:

Everything ok? je moet de groeten hebben van ons kleine vriendje. Kreeg juist een smsje waar ik de ballen niet van snapte maar heb even uitleg gevraagd. Af en toe snap ik zijn taaltje niet helemaal of hij niet dat kan ook nog:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja vanmiddag vertrokken morgenavond weer terug. heb jij weleens gehoord van een ......? Fleur, nah ikke niet.


Geloof als ik je zo hoor dat het niet goed gaat met je what's up meis? Hier is zoonlief naar de film met zijn vriendinnetje(nee ma is niet mijn vriendin gewoon een vriendin) ja sorry hoor weet wel hoe laat het is.

Welke is het dan nou één van de dertig pfffff, lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das frans beks :D..
Dikke tongzoen wil het zeggen :D

Ah dochter kreeg een kaartje vandaag..Van een jongen..niet haar liefje..toch vond het een knap ding ;)

Ik ga niet veel anders dan andere dagen beks. Gisteren zit me nog hoog..bepaalde mensen zitten me nog hoger. Mijn maag keert..ken je dat gevoel?
Ik lees en denk..Yeah right!! tik tok tik tok..
Verder niets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrap .... maar dan ships wist echt niet wat het was. Zal het er zo ff uitknippen.

Ik snap je wel Fleur, maar blijf niet hangen kick your ass en doorgaan. maybe i should kick your ass?

Leuk he dat die kids vriendjes en dinnetjes gaan krijgen, snap er af en toe geen barst van maar ok, op hyves ook 486 vrienden waarvan drie derde meisje is.

Misschien lijkt hij op mij wie zal het zeggen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pietjeparel

Bolletje,


Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je


een vergelijkbare kick krijgt van het zware werk wat


jij in de tuin verricht of zit ik er nu heel ver naast?



Nee Piet, dat geeft een andere kick. De kick die ik krijg van drank is dat ik me ongeremd ga voelen. Afin ik denk dat iedereen deze kick wel kent.
Het werk dat ik in de tuin doe geeft meer een gevoel van tevredenheid. Het gevoel van, ik ben dan niet zo piep meer maar ik doe het wel allemaal zelf. Ik heb geen man nodig om het zware werk te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...