Emmaroos Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi allemaal,Het is hier rustig zie ik.Alf, dat is lang geleden dat ik jou zag....Verder heb ik niet veel te melden.Kwam gewoon zomaar even langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik kom ook zomaar even langs, bijlezen is geen optie.Mijn kids zijn een weekje kamperen met hun vader,welk vertrek 2 dagen is uitgesteld wegens autopech.Dus gauw genieten van de rust en alle dingen etendie ze niet lusten! Ik begin vanavond met Salade Niçoisemet véél ansjovis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hey hallo Em:present: en Houtje.Hoe is het met Emmie? Gaat hetnog goed meis?Houtje dat klinkt niet verkeerd, waar woon je? Ansjovis is altijd zo bremzout is het niet?Wing mijn mond blijft van verbazing open vallen als ik die verhalen zo hoor van jou of van P.P.Ik moet eerlijk toegeven dat, als ik dat zo lees ik het ergens ook wel zou willen. Nu ik dit zo opschrijf voel ik de behoefte in mijn maag weer om die kick van de alkcohol te voelen, dus het is gewoon niet weggelegd voor mij.Maar ik drink zoveel andere drankjes die ik wel lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Oudjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fleur!!! Twee tieners hier..zitten niet aan de zuip..alhoewel een fles cola gaat er vlug door.Wonen niet in teuttereweuttere en hey..Ze lijken op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik wist zelfs niet dat wing een minderaar was..tot een tijdje geleden. Is heel vreemd..zegt Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Bovendien kan een alcoholist heus een minderaar zijn.. It just crossed my mind..Were did my mind go anyway? Ah...gevonden...Ik mis MupEen paar anderen mogen van mij een ban krijgen. I don't care no more...En gaat in gedachten verder..Ha die beks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ja hoor Bol, het gaat prima met mij, ben er zo blij om.Houtje, ook ang niet gezien zeg.wing, dit is toch een zomer van jewelste, lekker hoor.Ik sluit af, kom morgen weer even buurten.Dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Piet soms als ik dingen opschrijf, komt toch weer die behoefte aan die kick. De koppeling aan vroeger, die is er dan in eens weer. Raar maar het is niet anders. Dan is het goed dat ik trouw die Refu. slik anders was die behoefte nog veel groter. Ik ben blij dat ik die nog trouw in neem. De wetenschap dat ik niet kan drinken neemt eigenlijk meteen die behoefte weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ga niet meer voor vier op een rij..lijk ik te dik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hallo meis:heart:Everything ok? je moet de groeten hebben van ons kleine vriendje. Kreeg juist een smsje waar ik de ballen niet van snapte maar heb even uitleg gevraagd. Af en toe snap ik zijn taaltje niet helemaal of hij niet dat kan ook nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Kabouters hebben hun eigen taal beks Of het gaat? Hmmm...ff diep vanbinnen kijken...Hoor je me schelden? Kleintje is al op reis dus?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 quote: Originally posted by: niwivandaag dag 8.195 Ik volg je op de hielen Niwi !!! ;)Pas maar op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jaja vanmiddag vertrokken morgenavond weer terug. heb jij weleens gehoord van een ......? Fleur, nah ikke niet.Geloof als ik je zo hoor dat het niet goed gaat met je what's up meis? Hier is zoonlief naar de film met zijn vriendinnetje(nee ma is niet mijn vriendin gewoon een vriendin) ja sorry hoor weet wel hoe laat het is.Welke is het dan nou één van de dertig pfffff, lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gna!Ben begonnenZo vanuit het nietsStond ik met een beitelin de hand in de cypres te hakkenVoelt goedRuikt prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Das frans beks ..Dikke tongzoen wil het zeggen Ah dochter kreeg een kaartje vandaag..Van een jongen..niet haar liefje..toch vond het een knap ding Ik ga niet veel anders dan andere dagen beks. Gisteren zit me nog hoog..bepaalde mensen zitten me nog hoger. Mijn maag keert..ken je dat gevoel?Ik lees en denk..Yeah right!! tik tok tik tok..Verder niets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Latersss... Ga nu eerst effe film kijken met mn mannetje...Een lekkere horror, kan ik lekker diep in hem kruipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Schrap .... maar dan ships wist echt niet wat het was. Zal het er zo ff uitknippen.Ik snap je wel Fleur, maar blijf niet hangen kick your ass en doorgaan. maybe i should kick your ass?Leuk he dat die kids vriendjes en dinnetjes gaan krijgen, snap er af en toe geen barst van maar ok, op hyves ook 486 vrienden waarvan drie derde meisje is.Misschien lijkt hij op mij wie zal het zeggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Niets vreemds aan als ik het eerder had geweten..Alhoewel..had vast vreemder geweest toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelBolletje, Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je een vergelijkbare kick krijgt van het zware werk wat jij in de tuin verricht of zit ik er nu heel ver naast? Nee Piet, dat geeft een andere kick. De kick die ik krijg van drank is dat ik me ongeremd ga voelen. Afin ik denk dat iedereen deze kick wel kent.Het werk dat ik in de tuin doe geeft meer een gevoel van tevredenheid. Het gevoel van, ik ben dan niet zo piep meer maar ik doe het wel allemaal zelf. Ik heb geen man nodig om het zware werk te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Have fun Blondie I love horror, kan alleen nergens kruipen, maar ben dan ook nooit bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden