Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Even opnieuw:Goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hey halle Marjo. Fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hee die Bol!Ja prima dagjetot nu, jij ook?Hoi WingMooi man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Bor!Leuk hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Pip in de tuin!Goed nieuwsBor nixGewoon ditSrak plan WingNah.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Er was eens een forumDat meende terziele te gaanNa enig rumoer in een glas waterBleek het normale mensen te herbergenDie best via de smalltalk tot een boeienden anders maar niet onderwerp konden komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 :)Briljant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 NOu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Mag niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik protesteer!!! Bah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Leuk, Wing, ruilhandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Eeeh die tuin, is dat ook ruilhandel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ok, Wing, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Idem dito...maar ik had het woord niet gebruikt..I don't mind..Niets aan de hand PP...vlees ligt me nog zwaar op de maag. That's all.Streepjes staan in het gezicht. Watch me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Fleur, wat mag niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ja Alf het is heet in gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Werken in de tuin van de buurvrouw zonder dat ze het weet..Het past niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 En is het nog/weer een beetje gezellig hier? Was met het huishouden bezig, maar ben toch echt wel een beetje internetverslaafd.Wie gaat er bij wie in de tuin werken:)? Mijn tuin is momenteel nog een oerwoud *hint* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ja, Wing vind ik wel, de lucht is droger, minder vocht, minder drukkend.neemt niet weg dat er de hele zomer geen regen valt en ik kan verlangen naar de eerste bui; in september meestal.Is indrukwekkend regen dan, een soort oergevoel, de natuur beslist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wat wordt hier trouwens veel met hartjes gestrooid:)........ Stromen jullie allemaal over van liefde nu de alcohol die niet meer in de weg zit;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden