Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Alf, iedereen mag zijn eigen mening hebben vind ik. Ik vind Amersfoort de mooiste stad, jij een ander. Prima toch:)? Als iedereen hetzelfde mooi zou vinden, zou iedereen op dezelfde plek gaan wonen. Veel te druk natuurlijk...

Als je zelf maar gelukkig bent met de plek waar je woont. Daarom is het ook zo goed voor mij dat ik verhuisd ben. Ik hád structureel last van enorme geluidsoverlast; hier heerst constante rust. En dat is zeer bevorderlijk voor het aanpakken van mijn verslaving....

En Wing, dat is dan toch wel mooi. Dat je online, via een forum, zoveel liefde met elkaar kan delen. Liefde voor jezelf, liefde voor elkaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf dat klopt maar hier in Brabant zijn alleen de vliegen veel inteligenter dan in de rest van het land.
Zouden die vliegengodrijnen ook Gremlins buiten houden? Dan teken ik er voor.;)
Ja en heu, de vliegen die binnen zitten durven niet meer naar buiten:wacko:
Zal een bordje neerzetten. Eenrichtingsverkeer. Misschien dat het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, bij de Kijkshop. Vijftien euro en je opblaasbare tweepersoonsbed is binnen vijf minuten klaar:). Ik weet dat er best veel meisjes/vrouwen zijn die gerust in hetzelfde bed slapen, maar ik houd daar niet zo van (ook al heb ik zelf ook een tweepersoonsbed). Nee, geen andere vrouwen tussen de lakens bij mij;)....

Bolletje: doe mij ook zo'n Gremlingordijn:D....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Ping
Nee, geen andere vrouwen tussen de lakens bij mij;)....

Geluikkig dat mannen er anders over denken Ping, anders zaten we hier niet
Bolletje: doe mij ook zo'n Gremlingordijn.

Ik zal eens voor je kijken of ik zo'n gremlingordijn kan fabriceren meis. Ff de hersentjes laten kraken.:P

Alf :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing kun je, nu je af en toe wel weer drinkt, dat tanken wel afremmen?
Ik was in de tijd dat ik dronk ook zo'n tanker, zette een fles jonge aan mén toeter en die was dan ook binnen een mum van tijd, helemaal leeg, en de Bol had zichzelf onder de tafel gezopen. Vergat zelfs te slikken.

Alf is dat misschien een soort opstandigheid die je dan voelt. We moeten denk ik constant die rem er op hebben. Ook in gedachten. Ik kan me voorstellen dat, en dat hoeft denk ik niet altijd bewust te zijn, je soms wel eens alle remmen los wilt gooien en helemaal uit je dak wil gaan.
Jos heeft dat ook heel vaak. Hij noemt dat bij zichzelf opstandig zijn. Een soort koppigheid, en blijven vasthouden aan zijn drankpatroon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...