blondie6173 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Dar : zal zo ook effe de test doen !!! Ben benieuwd wat eruit komt, al zal het me weinig uitmaken !!!Ben wie ik ben !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 McFerrin is da bomb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Wooooohhhh, score op de autitest 37....Ach weet ik in ieder geval waar mn zoon het van heeft !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Zo en nu de volgende film, Net Wolfman gezien, nu shutter island !!! Misschien tot zo...Kan ik mn score tijdens de film effe laten bezinken...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 AuthentiekAutistisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Zo leukNet bij krullebol geweestIk voel me zo lekker dan, schoon van de alcohol, geen gejaagd gevoel, geen rush in mn lijf of ernstige kater. Ben lekker mezelf, merk dat ik lekker grapjes aan het maken ben omdat ik goed in mn vel zit. Was in het verleden altijd best onzeker among vriendjes/minnaars/dates maar daar merk ik nix meer van Héél prettig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Even chillen nog, beetje eten. Morgen weer een lekker dagje hoop ik. Alles gaat goed, dat is ook wel eens fijn Volgende week mn feestje, komen wat dierbare vrienden, mn eerste feestje zonder dat ik zelf drink. Zie er niet tegenop en heb er hartstikke veel zin in. Ga hapjes maken en als ze willen drinken prima, zelf meenemen, zelf inschenken en weer mee naar huis nemen. Nu echt weg anders blijf ik hier weer eeuwig kleppen. DOEOEOEOEOEG !!!X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kom zo nog weleven afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Zo nog ff hier kijken, druk weekendje gehadmaar wel heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Thnx Wing, zo mooi sinnead !!! En nu verder met de film en daarna slapen, ga afsluiten, ben er morgen wel weer !!!Kan het toch niet laten, maar beter dan die rotdrank toch !!! HiHiHIhi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 pfff gelukkig, ik heb vrijwel geen autistische trekjes Toch altijd weer prettig om te weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Nou ga maar stoppen als er niemad meer isDas nou t fijne als je geen autistische trekjes hebt.Je stopt gewoon met chatten als je geen reactie meer krijgt;)Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi Wing, "old chap"Arvo Pärt, geluisterd! Knap werk.Voor jou Een fenomenaal pianiste.De eerste Bach, de tweede een fenomenale Prokofiev.Te gek!!Ook als Prokoviev je niet ligt, is dit pianospel van een zéér hoog niveau.Groet.Take your time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 witte, wingchun,Nihty night, sleep tight.Tot een andere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 proef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hoi AlfAlles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wanna talkOf je wilt praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wil je dat ik blijfof liever ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Het maakt me niet uit Marjo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Het lijkt me beter dat ik zelf gaHet ga je goedMarjo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dan blijf ik nog evenben er nu tochEn het maakt niet uitGewoon even naast je staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dat kan ookJou ook lieve Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden