tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hahahaha NEE Will,dat zijn mijn schopschoenen!kon er alleen weinig aan doen dat Igor haar billen samenkneepZe zijn zo lekker puntigen voor het sadistische effect een paar jezushakkendie zijn voor de echt onwillige onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 heee Hermiekijk nou eens..........je zegt therapie af voor je examenen voordat je het weet, loopt alles zo soepel dat je afscheidt mag nemenpetje af, diepe buiging en een bos bleumen voor je eerste zelfstandige wankelende stapjes op het vervolgtraject.:present:pijn???welneeeik mag niet hypochonderenik ga er dus vanuit dat ik gewoon een spier heb verrekthet doet alleen verrekte pijnen het wordt niet minder maar ergerkrijg het ook nog benauwd ervandus eerst maar een rondje HAmoet hij wel te bereiken zijn, anders heb je er nog niets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Auwch tas, klinkt pijnlijk, wist al niet wat het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hee,ik kom toch niet over als een watje?weet je direct wat je te wachten staatmocht je je goede bedoelingen in de wilg hangen:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 GoedemorgenTasmooi geschreven, je intakehet leest als een boekmag je pagina's mee vullen hoorwat mij betreft danMarjoblote voeten op het houthak niet in je voet heb je geen poot meer om op te staanWoman en JaneHeel veel vakantieplezierde komende dagenKomt er een lifeverslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi makker Alf, hoe is het nu al met je keel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bedankt voor de bloemen Tas, ja het kan raar lopen idd haha. En een verrekte spier is niet hypochonderen hoor dat doet gewoon $%%^%$ pijn! Misschien is fysio iets? Wat ook nog wel eens een klein beetje wil helpen is lekker smeren met tijgerbalsem zodat het lekker warm wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 WilProbeer je te volgenvalt niet mee draadje hier en daarvolgen in de zin van alles meelezennatuurlijkJe bent duidelijkdat is duidelijk.Morgen zijn M en ik 30 jaar samen..het begon in Griekenland,,,jawelMykonos..Verder op de partnerdraad misschien..weet niet, misschien niet interessant toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wil de keel komt me de keel uitHet grijpt me naar de keel zogezegdIk bid elke morgen tot de heilige maagdze luistert niet...Hermie kan ik ook iets op dewond smeren, littekenspul of zodat het allemaal wat soepeler wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 MorgeWatteke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Soothe my manhoe staan de zakenof schrijf je niet meer?Hop, 4 op een rijdenk ikJa hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjh Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 HalloIk be nieuw hier en plaats wel een berchtje maar het verschijnt niet,dus probeer ik het maar eens met antwoorden. Kijken wat er dan gebeurd OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goede morgen allemaal! Ook ik ben nieuw hier. Ik heb me al even keurig voorgesteld in de daarvoor bestemde rubriek. Ik zit inmiddels op dag 3 en het gaat (nog) prima. jullie zullen mij hier regelmatig treffen ;-)groeten Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjh Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja dit werkt wel gelukkigHallo allemaal ik ben karel zware drinker en wil flink minderenhoop dat ik hier wat steun vind en later jullie ook wat steun kan geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen en welkom KJH en Merovingian!De weg is gevondenGa even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Alf Biodermal heeft een speciale littekencreme. Die maakt het litteken soepeler en minder zichtbaar. Zelf nooit gebruikt, wel goede dingen van gehoord. Wat van belang is dat er vitamine E inzit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjh Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bedankt Alf en ook welkom Ronalden Alf het is gewoon Karel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hallo allemaal,Thanx ook jij Hermie voor je medeleven. Voor jou een voor dit geweldige nieuws. Je verdient er wel tig van want ook dit jaar heb je je diploma gehaald als sportmasseuze en dat is echt niet zo makkelijk als het klinkt. Je bent een kanjer meis !!!Probeer zoveel mogenlijk deel te nemen maar koppie is er niet zo bij dus sorry als ik over iemand heen wals Zit te wachten op de hypotheekadviseur en tevens op een telefoontje wanneer de crematie plaats gaat vinden. Als dat maar niet tegelijk is......Huis is nu echt een puinbak aan het worden en Banjo ook helemaal van slag want die snapt er niets meer van. Rommel, de kat weg, vrouwtje huilen en het is zo stil nu in huis. Gremlins zitten inmiddels in mijn oren en de rest wat gaatjes heeft maar ik geef niet toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goede middag allen,Welkom Karel en Ronald.Hoi Hermie,Ken jij impetigo, vroeger ook krentenbaard genoemd?? Waarvan krijg je dat en wat doe je daaraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Oh maar jawel heet Alf, het boeit me om anderen te horen en probeer er uit te leren.Ik probeer niet te veel her en der te schrijven, alleen de grote problemen. Ik wil ze nl bij elkaar hebben staan en dat is bij d&d vrij moeilijk.30j al ?? Pfieuww, dat is het dubbele van ons, en zal ook niet altijd over rozen hebben gelopen veronderstel ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjh Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Vlaams mesje bedankt Ok ik moet gaan, mijn gegevens bijwerken voor online therapie hoop hier nog vaak te zijn en advies te krijgen Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hallo beide aansluiters. Van harte welkom hier al is de reden triest. Hoop dat jullie hier kunnen vinden wat jullie zoeken en snel je veilig voelen in ons midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Karel en Ronald, van harte welkom hier ook van mij. Ik zal later jullie voorstelling wel even lezen, nu ff te druk hier. Je hebt juist een hele knappe zet gemaakt door naar hier te komen VM Hoe is't girly ??Ik ga vandaag toereke maken, misschien richting Limburg ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bedankt voor het warme welkom allemaal! En Karel, jij ook welkom!Er is hier gelukkig een hoop activiteit zie ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Will,Alles goed hier.Grappig, we zaten blijkbaar op hetzelfde moment in de Ardennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden