Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 505
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is toch normaal Blondie..ik veronderstel dat je er een tijdje bent uitgeweest?

Totaal niet Cat..Dromen over het forum, mijn broer en mijn ex..
Zo van die dromen waarbij je wakker wordt en denkt nee toch? Knagend gevoel voor de rest van de dag.
Vannacht weer over ex. Denk dat ik heel de nacht in mijn dromen heb lopen janken.
Om vier uur wakker omdat één van de kleintjes in zijn slaap lag te roepen en daarna nog alleen liggen te tobben.
Gezicht is warm, voel me misselijk..wil niet weer naar die put toe :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Wat n gezellige ochtenddrukte hier.
Kan niet goed wakker worden, mja, lag ook pas om 5 uur in bed :wacko:
over nachtbraken gesproken..........

Voor wie naar zn werk gaat: succes, blijf kalm, komt goed !

Eks hier ook een hoofdpijnklant leef met je mee, ben ook blij met elke dag dat het niet extreem is.
Hoop dat het voorbij trekt en je een goede dag hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur :present: da's niet fijn nee maar probeer de nachtelijke escapades van je brein maar ff opzij te zetten, stomme hersens, gaan soms met ons aan de haal.

Cathy nu heb je vast haast maar vertel me graag eens over je werk? Was jij nou degene die op ther.basis aan de slag is of iemand anders? Veronderstel dat ik ook weer zou gaan werken kan ik wel wat tips gebruiken. Wens je sterkte en ben benieuwd naar je ervaringen straks, komt vast goed meid :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het probleem denk ik PP..
Hoe laat ik los? Alles bedoel ik? Door het te accepteren maar hoe accepteer ik?..

Blondie :heart:

Gekke borrie :heart:


Aan Madelief..ik wou niet het gevoel geven dat ik je aanviel, was zeker niet mijn opzet. Ik kan er een hele uitleg aan breien maar het komt daarop neer. Het woord naïef was misschien misplaatst. Ik bedoelde iets anders..
Fleur is sorry
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede goede morgen iedereen :present:

Wat zijn er al veel in de huiskamer zeg. Val even met de deur pardoes in huis.

Eerst en voral heel ahrtelijki diepe dank voor de mooie slingers van gisteren. Het doet me deugd hoor.
Stardate 1.1 oftewel 1maand + 1 dag nuchter :D

Zo dankbaar ik ben

Heb een hoop terug te lezen denk ik, dus ben even bezig. Hoop dat het ook goed gaat met jullie en kom subiet nog wel terug. Lezen en veel te doen.

Dikke :sun: en :present: voor iedereen die het nodig heeft :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur accepteren is helaas niet iets als stoppen met roken of drinken d.w.z. een besluit nemen en klaar. Acceptatie is een proces met bergen en dalen, vooruitgang en terugval het enige dat je er zelf aan / mee kunt doen is er niet voor weg te lopen, het toe te laten en de gevoelens te verwerken. Soms lukt dat beter dan andere keren. Soms zie je geen vooruitgang, maar die komt wel.
Naja dat is mijn idee, maar wie ben ik. Wens je alle goeds, de kracht heb je wel dat denk ik zeker :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...