smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Blondie, het is vast heel anders, nu met een nuchter koppie naar het werk.En natuurlijk is het weer spannend. Geeft nix hoor. Het gaat goed komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleurtje !!! Thnx nog voor je berichtje gisteravond op het draadje... Rustig aan hoor met beantwoorden van mn PB, Weet nu dat het goed zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleur:What's up?Blondie:Succes op je werk meis! Het gaat vast prima! Niet teveel zorgen om maken. Een beetje gezonde spanning kan geen kwaad:)Jane en Woman:Fijne dagen in elkaars huizen:) Geniet ervan meiden! Het is jullie gegund:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nee, Eks.Ik ga zowiezo dan naar een andere afdeling maar heb geen idee waar.Ik zie het wel hoor.Ha Cathy, leuk je te treffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Is toch normaal Blondie..ik veronderstel dat je er een tijdje bent uitgeweest?Totaal niet Cat..Dromen over het forum, mijn broer en mijn ex..Zo van die dromen waarbij je wakker wordt en denkt nee toch? Knagend gevoel voor de rest van de dag.Vannacht weer over ex. Denk dat ik heel de nacht in mijn dromen heb lopen janken.Om vier uur wakker omdat één van de kleintjes in zijn slaap lag te roepen en daarna nog alleen liggen te tobben.Gezicht is warm, voel me misselijk..wil niet weer naar die put toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Moet er weer van tussen, lees later wel weer bij. Heb de computer om 9.00 uur aan mijn jongste zoon beloofd. Zit nu al 11 minuten in zijn "tijd" te tikken:$Tot laterzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goeiemorgen allemaal!Wat n gezellige ochtenddrukte hier.Kan niet goed wakker worden, mja, lag ook pas om 5 uur in bed over nachtbraken gesproken..........Voor wie naar zn werk gaat: succes, blijf kalm, komt goed !Eks hier ook een hoofdpijnklant leef met je mee, ben ook blij met elke dag dat het niet extreem is.Hoop dat het voorbij trekt en je een goede dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Cathy, thnxMet opgeheven hoofd ga ik naar mn werk en zal ook wel meevallen hoor, maar de drempel is nu gewoon effe zo hoog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleur da's niet fijn nee maar probeer de nachtelijke escapades van je brein maar ff opzij te zetten, stomme hersens, gaan soms met ons aan de haal.Cathy nu heb je vast haast maar vertel me graag eens over je werk? Was jij nou degene die op ther.basis aan de slag is of iemand anders? Veronderstel dat ik ook weer zou gaan werken kan ik wel wat tips gebruiken. Wens je sterkte en ben benieuwd naar je ervaringen straks, komt vast goed meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dat is het probleem denk ik PP..Hoe laat ik los? Alles bedoel ik? Door het te accepteren maar hoe accepteer ik?..Blondie Gekke borrie Aan Madelief..ik wou niet het gevoel geven dat ik je aanviel, was zeker niet mijn opzet. Ik kan er een hele uitleg aan breien maar het komt daarop neer. Het woord naïef was misschien misplaatst. Ik bedoelde iets anders..Fleur is sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goede goede morgen iedereen Wat zijn er al veel in de huiskamer zeg. Val even met de deur pardoes in huis.Eerst en voral heel ahrtelijki diepe dank voor de mooie slingers van gisteren. Het doet me deugd hoor.Stardate 1.1 oftewel 1maand + 1 dag nuchter Zo dankbaar ik benHeb een hoop terug te lezen denk ik, dus ben even bezig. Hoop dat het ook goed gaat met jullie en kom subiet nog wel terug. Lezen en veel te doen. Dikke en voor iedereen die het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ah fleurtje, las net je laatste berichtje hier. Heb je wat uitgestoken dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Remorse is a good thing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dacht al dat ik iets mistte...den droge will .Ik kan geen slingers maken..maar geef je wel nen dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleurtje, het is oke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Will, zie dat je druk bent dus alleen ff: voor deze dag.Ga goed, ga door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja maar hoe doe je dat juist borrie??Ik heb niets uitgestoken voor zover ik weet Will, jij dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Oke, kanjers...Dank voor jullie steun...Hijs me nu in de auto... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey Madelief, hoe laat staat de wekker?Gogogo girl, je bent n kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Vind het heel fijn dat je dit ff laten weten Madelief. Echt waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dat is meer dan voldoende hoor fleurtje. Vandaag vrij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Kom op Blondie!! Go for it girl!!Het gaat tonnen meevallen, zeker weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ben al meer dan een week vrij gekkie..Zit nu met twee kleintjes opgescheept .Spijtig dat ik me redelijk rot voel anders had ik er best meer van kunnen genieten, denk ik.Alles beetje bonne daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Sara, nee dat was ik niet hoor wb therapeutisch werken.Em, je hoort gauw iets meer van mij.Borretje: gaat ie met jou ook nog steeds goed met de niet A? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleur accepteren is helaas niet iets als stoppen met roken of drinken d.w.z. een besluit nemen en klaar. Acceptatie is een proces met bergen en dalen, vooruitgang en terugval het enige dat je er zelf aan / mee kunt doen is er niet voor weg te lopen, het toe te laten en de gevoelens te verwerken. Soms lukt dat beter dan andere keren. Soms zie je geen vooruitgang, maar die komt wel.Naja dat is mijn idee, maar wie ben ik. Wens je alle goeds, de kracht heb je wel dat denk ik zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden