igor Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goede morgen allemaal, iedereen uitgeslapen en vrolijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen! Jazeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goedemorgen frans, wordt dit je vierde droge dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen!nee en jaa, ohhh nee op allebei de vragen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goede morgen tas, niet vrolijk? wat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 @igorHeb zondag op verjaardag 1 biertje gedronkendus nee.. Maar in ieder geval de situatie sinds afgelopen zaterdagmorgen onder controle... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ik herstelde me igorik ben wel vrolijkik heb alleen pijn, dat is wat andersmaar tja, als dat betekend dat ik niet vrolijk kan of mag zijndan vergeet ik die pijn maarZo belangrijk is het nu ook weer niethoogstens lastigen jij igor?uitgeslapen, blij, vrolijk en de jongens al uitgelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goh Frans,ben je altijd al zo vroeg wakker of komt dat doordat je niet hebt gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 mijn wekker staat elke dag om 6:15Dan sta ik rustig op, doe mijn ding en ga als ik met de fiets ga om 5 voor 7 richting werk.Als ik met de auto ga rijd ik een kwartier later weg...Aangezien het weer vandaag niet echt betrouwbaar is ga ik lekker met de auto... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 was even een vraagje tussendoorde meeste nachtbrakers blijken ochtendvlinders te zijnnadat ze niet meer drinken.in ieder geval lekekr relaxed om de dag zo te beginnenrustig aan op het fietsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tas uitgeslapen niet nee, de dames waren om 5 al wakker maar heb ze nog maar even op de andere zij gelegd en uitlaten? de tuindeuren open en ze gaan ravotten en doen hun behoeftes. ze rennen in de tuin en door het huis volgens mij is daar geen beginnen aan nog om ze uit te laten als ze zo'n bui hebben. en vrolijk, niet zo... maak me al druk om donderdag, maar heb het droog gehouden gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 potverdrie Igor,je maakt de wereld wel erg groot!donderdag is pas overmorgen.........overmorgen je intake?daar is totaal geen zenuwen voor nodig, maar tja die zullen er altijd wel blijvenhet is ook een grote stap, maar wel een belangrijkehihi knabbel en babbelen ik maar denken dat je twee mannen in huis hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 nou ze krijgen al echt praatjes (zo'n grappig blafje)en die tandjes oeioeioeioei zal blij zijn als ze gewisseld hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik kijk nog even het journaal en ben dr weg van..Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 oh ja die tandjes,ik heb ooit een ketting laten makenvan alle tanden die in huis lagentandjes van mijn dochter, de kat en de hondin totaal 6 hoektandenjammer dat de rest meestal niet terug te vinden ismaar donderdag is je intake toch?of zit ik te suffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Frans,een hele fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ja Tas heb donderdag de intake. en de tandjes, schijnbaar slikken ze die door. ik denk ook niet dat ik er een ketting van kan maken, het zijn net naaldjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 wat voor soort is het eigenlijk?Brandy was een duitse dog, dus dan zijn hoektanden wat makkelijker terug te vindentrouwens............Brandy zag je helemaal niet over het hoofd Mijn intake............Met zenuwen nam ik plaatsin een klein en donker kantoortje, twee stoelen en een pchet was te klein voor een bureau, dus koffie vast blijven houdende vraag werd gesteld "waarvoor komt u hier? "voor een drankprobleem, was het antwoordeen vragenlijst volgende, met hele korte antwoordenmijn intaker was een nog grotere prater dan ikna afloop van het invullen van al die vragenkwam er een vervolgafspraakIkzelf dacht dat alles behoorlijk meevielpfff, richting detox..........dat was het bestemooi niet dat ik huis en haard verlaat, het valt toch mee, zo erg ben ik nu ook weer nietgezamelijk een andere oplossing bedachtlifestyle training 2dat is het beste wat mij is overkomeneerlijk gezegd had ik wel een uitstekende begeleidsterelke week een uur, huiswerk, veel nadenkenmaar vooral een vraagbaak en een praatpaal voor mijheb er nog contact mee, gewoon uit belangstelling belt ze me af en toenee, het heeft me niet per direct geholpenmaar het heeft me wel gebracht waar ik nu benen eerlijk gezegd, daar ben ik best trots op.Het gaat je meevallen Igor,donderdag denk je bij jezelf "heb ik me hier om druk gemaakt"het enige nadeel is, is dat je smoezenboek wegvaltmaar tja, dat kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tas dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hahaha, ik weet de pagina's ook wel te vullenik moet straks even opschieteneen uur de tijd om de dokter te bellen, mijzelf te fatsoeneren en mijn huiswerk te zoekendie al een week ergens rondslingerteerst nog maar een kop koffiewhats happend met Madelief eigenlijk?ik zag haar nog wel voordat ik inlogde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goeie morgen Bor. Tassie en Igor.Goed geslapen mensen? Ik ben nog duf dus maar eerst eens en bakkie pleur. Zal hem lekker sterk maken, dan word ik een beetje wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 tasseke, igor, bolletje, borretje, een hele goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Moghu Witje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Morge Duffe Bol en hopenlijk uitgeslapen Witte:Dstelletje luie donders en is al 08.00 uur geweest!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 dat detoxen he wat ik steeds lees betekend dat een opname met medicijnen Ik heb eigenlijk werkelijk geen idee wat dat nou precies inhoudMorre bol ga je vandaag nog werken aan je vijverrand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden