Spring naar bijdragen

Woensdag, 28 juli

Frans

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 397
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gos Igor dat doet me aan twee ouderwetse recepten denken: de ene wentelteefjes (jee wat heb ik die lang niet gehad) en de andere ehmmm ik geloof "Jan in de zak" dat was ook met appel.
Memories.........

Zit ondertussen notulen uit te werken heb ik te lang laten liggen kan me nu iet meer alles herinneren balen. Eigen schuld dikke bult.

Hey Igor moet jij morgen nu voor intake-gesprek?

Blondie: nog maar 35 minuutjes!
Je blijft maar lekker bij hem in de buurt vanmiddag hoor. Laat je de uitslag wel weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor, ik ben nog maar op de helft van jou !!!
Enneeehhhhhhhhh, niks te melden ?
Wie heeft me nu door menig dal getrokken ?
Jij dus !!! En alle anderen ook...
Ga nu echt... tril,tril,tril...
Waarom nu dit, terwijl ik net nog zo vrolijk was...
Komt goed !!!
Positive thinking !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Ja, hoor vandaag blijft het droog in huize Ekster:) Maar hier regend het indertussen wel! Enne...wilde jij geen tuintafel gaan schilderen vandaag?

Sara:
Jan in de zak:) Heerlijk! Maakte mijn moeder altijd voor ons als we jarig waren. Errug lekkerrrrr....

Blondie:
Niet druk maken meis! Als er wat was had je allang een belletje van de dierenarts gehad. Hoop verder dat er geen hd is gevonden, zal duimen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Ik wilde even op Bol reageren omdat ik steeds meer in een soort gelijk parket zit.
Bol, komt het niet omdat je het nooit goed genoeg kunt doen bij Jos? Dat geeft een behoorlijk machteloos gevoel telkens. Iedere keer weer het onderspit delven.... althans dat gevoel te hebben.
Als je voortdurend dat gevoel hebt blijft dat knagen.
Eigenlijk zou je een stuk geschiedenis moeten kunnen wissen.... wég ermee. En dan nieuwe afspraken maken over hoe je met elkaar omgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmmhhhm Sara wentelteefjes of dikke rijst met rozijnen. hete bliksem, hutspot de echte snert, krijg bijna zin in de winter:wacko:

Blondie het gaat goed komen met je hond, dat moet gewoon. (punt)

Ja heb morgen de intake en heb GIGA kriebels. ben van alles en niets aan het doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Eks, ja moeilijk tellen, hè, als ze stuiteren :D
Heb jij trouwens het recept voor Jan in de zak? (zo ja kujn je mss op eet-draadje zetten?)

Blondie; hoe de uitslag ook is: straks heb je hem lekker weer bij je, weet zeker dat alle spanning dan van je af valt meis!

Ga uitloggen, bijna klaar met notulen maar moet klok in de gaten houden want om 4 uur naar training. Nu dus honden uit laten en over de grens voer voor mn ouwetje halen brrrrrrrrrrr dat is een suup waar ik altijd wijn kocht!!!! Eerste keer dat ik daar weer naar toe ga!
Zal proberen door andere paden te lopen.
Doei! Tot later
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euhh toch nog even terug, zie Drup: hoe gaat het meis?
Trek je het een beetje the day after? Heb gisteren ontzettend vaak aan je gedacht (maar ja daar koop jij niks voor tenzij je erg gevoelig bent voor telepathie). Ja joh, nou moet je wel verder, hè?
Heeeeel veel sterkte en liefs
:heart:

Nu ben ik echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

You are sooooooooo lovely borrekeworreke mijn dutsiewutsieknorreke...

Ok ik geef toe..kleintjes molesteren mijn systeem :D
Dus ga ze sussen met pannekoeken! Toch een megaverschil hier in huis. Blij als morgen de rust is wedergekeerd.
Fleur gaat not bananas!!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOU:huh:
drup alles oke? heb niet terug gelezen. de verhuizing gaat toch wel door? dat je kat er niet meer is heb ik nog meegekregen (weet niet goed wat ik daarop zeggen moet, ik weet dat je ze zult missen en dat je er verdiet over hebt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...