Spring naar bijdragen

Woensdag, 28 juli


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 397
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Frans, Igor, Madeliefje, bor en latere inlogger,

Heel erg goede morgen, maar ook ineens tot vanavond of morgenvroeg. Moet me haasten want duty calls.
Wou vlug maar even mijn hoofdje binnensteken.
Hou het droog vandaag :D

Ik werk nu al aan de tweede maand ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!
Heb steeds problemen met pc.
Lukt me steeds niet om berichtjes te plaatsen.

Hier schijnt het zonnetje, in Zuid-Holland.
Was al om 3 uur wakker....
Mijn wekker blijft voorlopig op 5 uur staan.

Zo nu even het zoveelste bakkie inschenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen alhier,

Zonnetje is hier ook nergens te bekennen, was vannacht ondanks mn slaaptablet weer op 2 uur wakker... Heerlijk naar de regen liggen luisteren, al had ik liever nog wat langer geslapen...

Will : Werk ze !!!

Bor : dag 18 toch ? Samen sterk !!!:heart:

Igor : Wat heerlijk om te horen dat je zo van je deugnieten geniet... Goed stap geweest dus !!! :D
Hier zo strakkies om half 9 met pup naar de dierenarts ivm wild tandje en onderzoek HD...
Is nu boos op me dat ie geen eten krijgt... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: sterkte en sukses straks met de pup! Ben echt benieuwd wat er uit komt, hoop goede berichten!

Madelief: top hoor meid ennehhh PMS, tja........moeten wij ook voorzichtig zijn vandaag :D?

Bor hoe voel je je vanmorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blondie succes straks. hoop echt dat ie geen HD heeft. maar tegenwoordig kunnen ze een heleboel. geef hem maar een dikke knuffel. straks wordt ze natuurlijk nog bozer :D mag ze leuk mee naar de dierenarts.

zo af en toe luister ik nog wel eens naar advies ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning All :rose:

Nog maar 1 pagina¿¿¿¿¿????? :)

Kon vannacht niet in slaap komen. Had echte koffie gedronken en was niet Mindfullnes bezig. Allemaal plannen in m'n hoofd!!

Vandaag begin ik met 4 pillen p/d. Ben benieuwd. Van 3 word ik al zo slaperig en praat ik langzaam. Durfde gisteren ook niet in de auto en moest fysio verplaatsen. Nu weet ik iig dat ik dan voor ik wegga wèl koffie moet nemen :D

Tis nog vroeg en ga zo een gedownload tv-programma zien. Lekker ontspannend hahahaha, nog meer ontspannen. Zal vanmiddag wel weer willen slapen!

Blondie, succes bij de dierenarts!!

Bor, geweldig, al 17 dagen! Doorzetten, je ritme veranderen, doe 's gek :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hanna,

Pregabaline heb ik nu. 300 mg. Werkt als een trein :D

Hielspoor is heel grillig. In huis draag ik nu slippers met een goed voetbed en buiten schoenen met zooltjes. Veel kan ik ook zittend doen en dat geeft wel heel wat meer voldoening! Gisteren elke keer iets aangepakt om schoon te maken en ook heerlijke vis-taart gebrouwen.

Door toch gewoon aangepast door te gaan voel ik me steeds beter. Pijn of geen pijn, soms moet je ergens doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...