Frans Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goedemorgen,Het weer is sober, maar ik voel me primaGisteren verjaardag gehad.. wel wat biertjes gedronken maar gewoon op een normale manier..Voel me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 goede morgen frans en madelief zie ik ook.hoe laat staat de wekker madelief?frans goed dat je het netjes hebt kunnen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Wil en Bor ook goedemorgen. koffie is klaar de thee staat ernaast. bakje joghurt met kersen, maaar die is voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Frans, Igor, Madeliefje, bor en latere inlogger,Heel erg goede morgen, maar ook ineens tot vanavond of morgenvroeg. Moet me haasten want duty calls. Wou vlug maar even mijn hoofdje binnensteken.Hou het droog vandaag Ik werk nu al aan de tweede maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Werk ze wilbor jij mag wel een hapje mee hoor, en kofie is er genoeg met lachroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 het wordt beter weer vanmiddag Bor. en ach ik heb hier twee zonnetjes lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Heb steeds problemen met pc.Lukt me steeds niet om berichtjes te plaatsen.Hier schijnt het zonnetje, in Zuid-Holland.Was al om 3 uur wakker....Mijn wekker blijft voorlopig op 5 uur staan.Zo nu even het zoveelste bakkie inschenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 nu toch gelukt madelief alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goedemorgen alhier,Zonnetje is hier ook nergens te bekennen, was vannacht ondanks mn slaaptablet weer op 2 uur wakker... Heerlijk naar de regen liggen luisteren, al had ik liever nog wat langer geslapen...Will : Werk ze !!!Bor : dag 18 toch ? Samen sterk !!!Igor : Wat heerlijk om te horen dat je zo van je deugnieten geniet... Goed stap geweest dus !!! Hier zo strakkies om half 9 met pup naar de dierenarts ivm wild tandje en onderzoek HD...Is nu boos op me dat ie geen eten krijgt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief : Wekker op 5 uur !!! Super zeg !!! Volhouden hoor, je kunt het echt wel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 En nu koffie zwart !!!O,Shame on me... Vergeet ik gewoon de dagopener !!!Frans, ken je nog niet, maar goed om te horen dat je gebruik binnen de perken hebt gehouden... Geeft een trots gevoel niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Igor, ja het is steeds afwachten of het lukt!Hier gaat het oke, alleen heb ik last van PMS.Maar ach, mijn lief loopt dan met een grote boog om me heen. En dat is het beste op dit moment haha!Bij jou ook alles goed? En met je 2 :rose: ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goeiemorgen Blondie, Igor, Borretje en Madelief!Ben ook weer present, hier hoost het bah.Mag ik vanmorgen ook koffie? Zonder lachroom maar graag héél sterrk?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Blondie: sterkte en sukses straks met de pup! Ben echt benieuwd wat er uit komt, hoop goede berichten!Madelief: top hoor meid ennehhh PMS, tja........moeten wij ook voorzichtig zijn vandaag ?Bor hoe voel je je vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief, igor, borretje, Sara, blondie6173, Tida goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Sluit me helemaal bij je bericht aan Bor...Mag inderdaad weleens gezegd worden... voor iedereen... Zonder dit forum was ik nooit zover gekomen als waar ik nu zit... En nu weg !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 mooi geschreven bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 blondie succes straks. hoop echt dat ie geen HD heeft. maar tegenwoordig kunnen ze een heleboel. geef hem maar een dikke knuffel. straks wordt ze natuurlijk nog bozer mag ze leuk mee naar de dierenarts.zo af en toe luister ik nog wel eens naar advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Morning All Nog maar 1 pagina¿¿¿¿¿????? Kon vannacht niet in slaap komen. Had echte koffie gedronken en was niet Mindfullnes bezig. Allemaal plannen in m'n hoofd!!Vandaag begin ik met 4 pillen p/d. Ben benieuwd. Van 3 word ik al zo slaperig en praat ik langzaam. Durfde gisteren ook niet in de auto en moest fysio verplaatsen. Nu weet ik iig dat ik dan voor ik wegga wèl koffie moet nemen Tis nog vroeg en ga zo een gedownload tv-programma zien. Lekker ontspannend hahahaha, nog meer ontspannen. Zal vanmiddag wel weer willen slapen!Blondie, succes bij de dierenarts!!Bor, geweldig, al 17 dagen! Doorzetten, je ritme veranderen, doe 's gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 há, weer heel veel gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoi Hanna,Pregabaline heb ik nu. 300 mg. Werkt als een trein Hielspoor is heel grillig. In huis draag ik nu slippers met een goed voetbed en buiten schoenen met zooltjes. Veel kan ik ook zittend doen en dat geeft wel heel wat meer voldoening! Gisteren elke keer iets aangepakt om schoon te maken en ook heerlijke vis-taart gebrouwen.Door toch gewoon aangepast door te gaan voel ik me steeds beter. Pijn of geen pijn, soms moet je ergens doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zometeen fl**** ik mn pc het raam uit! Grrrrrrrrrrrrr.Kan steeds geen berichtje plaatsen, moet ik hem steeds opnieuw opstarten.Maarre een goedemorgen allemaal!Sara, als mn pc naar me gaat luisteren beloof ik mn PMS hier niet te laten merken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Vreselijke droom gehad , was op een feestje en ik zoop en ik rookte als een gek. Werd er echt helemaal naar van wakker maar wel met trek!!!Jemig wat raar zeg.. Juist nu het zo goed gaat .Hebben jullie dat ook gehad , dat dromen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden