Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Fleurtje,Het voorgaande bericht is niet op jou van toepassing nu,maar ik moest het voor mezelf even kwijt.Wil je er iets meer over vertellen?En over de band die hebt met je Pa?Hoeft niet, alleen als jij het wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi, Even onze Alf feliciteren met negen maanden droog.Je had het niet makkelijk, en de gezondheid laat nog wat te wensen over.Hopelijk komt ook dat in orde!!Maar Alfie...je hebt het gefikst.Met de nodige common sense overgoten met een vleugje humorheb je de negen maanden bereikt.Alfie, ga voort op deze weg. De start was moeilijk, nu doorgaan.Uw droge medefrummer Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik zat te denken, misschien is Jane wel naar Amsterdam gegaan vandaag Fleur ik ben mn vader verloren. Hij is vermoord. Ik heb geen idee hoe ik dit ooit kan verdragen. Ik leer leven met dit mes in mn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hey, Alf op 9 ?? Ik dus ook. Vorige week precies op mn feestje haha, de 24eIk tel niet dus vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Madelief: mooie tekst!!!!Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik hou niet van de uitdrukking bek op het stuur en doortrappenSoms moet je gewoon stilstaan of je mist een boel.Maar begrijp wel wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman, jij dan ook een felicitatie.Het werkt als je er aan werkt.Woman, keep steady.Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 GoeienavondFleur wat een mooi verhaal over je vaderin bed naast de piano tokkelendenen dat hij dat zo tegen je zegt en jij bij hem Ik denk dat ik verderniet zoveel ga zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja Jannigje,Dit sprak me zo aan.Als ik dit lees, krijg ik kracht.Heb nog een hele mooie tijdloze oude tekst.Wees kalm te midden van het lawaai en de haast en bedenk, welke vrede er in stilte kan heersen. Sta op goed voet met alle mensen, zonder jezelf geweld aan te doen. Zeg je waarheid rustig en duidelijk en luister naar anderen, ook zij vertellen hun verhaal. Mijd luidruchtige en agressieve mensen, zij belasten de geest. Wanneer je je met anderen vergelijkt, zou je ijdel en verbitterd kunnen worden. Want er zullen altijd kleinere en grotere mensen zijn dan jezelf bent. Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen. Blijf belangstelling hebben voor je eigen werk hoe nederig dat ook moge zijn, het is een werkelijk bezit in het veranderlijk fortuin van de tijd. Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen, want de wereld is vol bedrog. Maar laat je niet verblinden voor de bestaande deugd, veel mensen streven hoge idealen na en overal is het leven vol heldendom. Wees jezelf. Veins vooral geen genegenheid. Maar wees evenmin cynisch over de liefde, want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras. Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt. Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn. Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden. Vele angsten worden uit vermoeidheid en eenzaamheid geboren. Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf. Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn. En ook al is het je al, of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed. Heb daarom vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge Zijn. En wat je werk of aspiraties ook mogen zijn, houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud somberheid en vervlogen dromen, is dit toch nog steeds een prachtige wereld. Wees waarachtig, streef naar geluk. Tekst gevonden in de oude St Pauluskerk te Baltimore. Gedateerd 1692. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Je zei ongeveer wat ik dacht madeliefje.Niet nu maar ooit eerder..Het is niet meer dan ik nu neerschreef..Het was iets dat ik ff kwijtwou. Hoeft niet teveel aandacht. Ik vind de stukjes gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Behalve Spuit Alfna een sputterendop gang komenFeliciteren metde bevalling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Fleurtje, het is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 g' avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Sure it will be Go and keep kicking some ass!! Ik lees je tussendoor...Fleur is watching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: womanFleur ik ben mn vader verloren. Hij is vermoord. Ik heb geen idee hoe ik dit ooit kan verdragen. Ik leer leven met dit mes in mn hart. Jeetje woman, wat heftig!!!!!Wel mooi dat je ermee leert leven. Leven in de dubbele betekenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het klinkt mij dat je vader meer tevreden is met zijn situatie Fleur, dan jij met de situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 En Woman met haar eerste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dit is de dagelijkse gedachte die ik kreeg toegestuurd:"De stilte is de enige taal van de mens,wanneer hetgeen hij ondervindt te machtig is". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman, Hier zijn geen woorden voor......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 O ja, woman: :moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon:En voor Alf natuurlijk ook: :moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jannigje,Volgens mij zijn wij allebei geabonneerd op de dagelijkse gedachten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zou heel goed kunnen Madelief: ik ben elke dag benieuwd welke er komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jannigje,Me too!!En ik bewaar ze allemaal.Oeps. mijn inbox loopt over!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Denk het niet Dhendro..Er is geen ander optie voor hem dan aanvaarden maar ik zie hem vechten. Het is niet moeilijk te zien.Er is geen andere optie..Slaapwel allenFleur zit een beetje op haar rots..ik lees jullie wel hoor..wil niet ondankbaar zijn.Bedankt wing voor het liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 En zo ging het van het één naar het ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden