Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tsja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Stoppen met drinken is één ding..Hoe verder met al de rest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Welke rest dear Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja zo kunnen we er niet meer onderuit. Maar dat ook niet niet mijn bedoeling. sorry Fleur dat ik ook namens jou sprak eerder. Ik dacht zomaar dat dat in dit geval wel mocht. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goede middag,Pannekoek (eigenlijk meer hot cake) op de BBQ is heerlijk!Met ahorn siroop.Een deel heeft in de boomhut geslapen een deel in de tenten eentje bij het kampvuur buiten.Fotootjes volgen nog want mijn lab doet niet wat ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 biep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lieve meiden, als jullie er rustiger bij voelen..... haal ik hem wel weg hoor. moet jullie ook lukken zonder die bijeengezette teksten, ben ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Natuurlijk mocht je dat Muppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik heb er geen probleem mee vonneke. Voor mij maakt het geen verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Die puihopen zijn vast beter op te ruimen met een helder hoofd. Voor mezelf sprekend dan maar weer (:$): mijn spoken blijven maar terugkomen zolang ik een fles bier binnen handbereik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Das moeilijker Fleur. Bij wil het nog wel eens werken om alles op papier te zetten. Zeg maar puntsgewijs. En dan stuk voor stuk aanpakken. Wat mij ook wel wil helpen is om mezelf te dwingen om aan het eind van elke dag minstens drie dingen die 'mooi' waren te benoemen. En dat kunnen hele kleine dingen zijn hoor.... naast grote ellendige dingen. En sommige nare dingen zijn gewoon niet op te lossen. Dat ook nog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Het hoeft voor mij niet weg hoor Yvon. Ik sta er nog gewoon achter. En blijf er ook achter staan.Nu haak ik eerst even af, want ik had nog plannen voor hier dingen te doen vanmiddag. En zo gaat dat er niet van komen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi Nien, Klinkt hartstikke leuk. ............ en lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Laterrrrrr mup, fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hier blijven ze hangen mup..drank of geen drank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Later mups Zou ook nog een boel moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ik weet bijna zeker dat je niet lelijk bent qua uiterlijk Fleur. Maar wat in je hoofd gebakken zit krijg je er inderdaad niet zo maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dank voor je lieve woorden Yvonne en ja blijf mijn best doen met alles en gaan me lukken ook zowaar ik druppie heet.Igor idd probeer wat te slapen en dan denk je er daarna beslist anders over. Heb dan geen spijt meis want je kon niet anders. Een verslaving heeft een heel grote macht over een mens en bedenk dat je altijd weer kan stoppen.Suusje ik heb je al zo vaak op deze manier gelezen en altijd kom je er bovenop dus deze keer ook al zie je dat nu niet zo. Je bent best sterk hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tsja..Was dat maar anders. Zou een hoop gelukkiger zijn denk ik Ben er ook ff mee weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Drup, komt goed, echt. Fleur..... wedden.... maar ik ga er ook even vandoor. Zulk mooi weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 hier se...den Will se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hiersé sé, den niwi sé, weer een streepje erbij !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ja he...weer een dag...weer een streepje...na verloop van tijd sta je daar minder bij stil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleurtje, Ik vind het hoofdje, avatar wat ik zie heel leuk!!!Dusse........ voor mij ben je mooi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Je hoeft trouwens niet jaloers te zijn op een mooi uiterlijk, of wat dan ook.Het heeft mij in de afgrond gebracht.Nog steeds word ik er op afgerekend.Misschien als ik 80 ben gaan de mensen zien wie er achter dit uiterlijk verborgen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden