Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Moet ik ff teruggaan in tijd :). Mijn geheugen laat me vlug in de steek..hopen dat we geen fouten maken :D

Sara ik heb begrepen dat je de job hebt??!! Super! :present:. Houdt je bezig en je verdient er centjes mee bovenop ;)

Borrie :heart:, fijn dat je wat tijd hebt voor je zoontje nu! Je doet het echt héél knap al klinkt dat echt zo cliché..Binnenkort in opname samen en hups it's all over (I know..I know..)

Blondie gaat ook goed merk ik :present:

Will, soms ben je...beetje...huh...de webcam??? :D. Hoop dat het lijntje blijft stijgen :sun:

Bekkie heb ik niet gelezen maar toch :heart:

Jos waarschijnlijk naar een waar luxe-oord? Nou ik zou toch ff zo'n straffe stevige zweedse verpleegster in dienst nemen. Als em zijn kuren dan heeft, kan zij er ff korte metten mee maken ;). Maar fijn dat je wat ruimte krijgt bol.

VM, ik weet het nog niet..zou dan sowieso met dochter zijn en voel me dan niet echt vrij.

Zonnetje heb je niet meer gelezen maar wanneer ben je nog eens in Antwerpen? Kunnen we misschien ff lunchen samen?

Vonneke..Ging wel goed hoor met dochter op de pleinen. Ja slecht slapen werkt heel fel op mijn systeem. Maakt me beetje moedeloos maar hoop dat het betert. Vast wel :). Hoop je morgenvroeg nog ff tegen te komen..Tussen het ontbijt en de douche of net andersom..

Heb er nog een paar gemist hé?...nou ja...
Voor al de rest
Goed zo!! :D..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...