blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Will, toch...Loop helemaal rood aan van je zwoele stem ... Geniet ervan lieverd, je hebt er hard voor gewerkt !!! En nu hard blijven werken hoor, voor je relatie dan... Werk is nr 2 hoop ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Oei Bor, de webcam stond toch niet aan hoop ik ? Ja bolletje, hoe een mens kan veranderen na zo'n intermezzo hé !VM, bijzonder goede middag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Kanjers, ga jullie even verlaten...Fijn zo'n positieve sfeer hier nu en dan moet ik weg, maar ben zo terug...Effe Auto wegbrengen voor reparatie, kan ik donderdag weer lekker naar mn kindjes toe voor een dagje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 T is nu naar vriendin toe. Is goed voor mij nu hoor. Kan ik nog ff doorboksen. Ik begin stilletjes aan de zakken van Guy Thijs te krijgen, onder mijn ogen. Maar heb hernieuwde energie gevonden (en een red bull) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Red Bull, je gaat goed !!! Tot zo allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hoi Hannah,alles goed?? Hoe gaat het met de gezondheid nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Nee nog geen stuur maar ik ga deze week zeker kijken op het autokerkhof (zeggen jullie dat in Nederland?).Ja dat was een raar gesprek vannacht!Goed dat je je beter voelt! Moet je nog AB nemen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Den Niwi is er ook se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Den niwi ? Daar sé, ier is em sé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 werd ik gemist ??.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Auwch hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 auKrulle... zit wel op een datingsite te chattendas duidelijk dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 alles goed met Harry, Will ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Zo, auto weg voor reparatie en op de leenfiets terug....pooeeeehhheee, wat een conditie !!! Hijg Hijg Hijg... Even op adem komen, reageer zo verder;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Woman, Goed zo, Krullebol is je dan gewoonweg niet waard toch ? Laat die mannen dan maar eens achter jou aan huppelen ipv dat jij er achteraan huppelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 POEEEHHH.... En weer terug, had daar beter kunnen blijven zitten geloof ik...Auto kan weer opgehaald worden !!! Dus weer op de fiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Blondie houdt in dat er niet veel aan mankeert. en goed voor je slechte conditie.Woman tja ze weten niet wat ze missen. Hannah had hij geen reserve lenzen? niet handig als je er 1 verliest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 den woman se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 den niwi se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 En weer een reparatie van ruim 300 euries.... Heb toch geen geldboom hier in mn tuin....pfffEn nu koken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara: van harte met baan en met je onderschrift :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hier ff druk, oftewel:laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hoi lieve frummers,Kom er net achter, dat het vandaag precies 2 jaar geleden is, dat ik voor het laatst gedronken heb en mijn laatste kater had.Hoe is het mogelijk he!Men,..wat is er veel gebeurd in die twee jaar, voor dat ik stond waar ik nu sta.Vind niet drinken nog steeds vaak moeilijk, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik niet meer m,n problemen verstop, en ze onder ogen ben gaan zien, en er ook wat aan gedaan heb.Niet gemakkelijk geweest, maar de confrontatie met jezelf aangaan heeft er uiteindelijk voor gezorgd, dat ik toch een heel ander leven heb gekregen.Met dank voor al jullie steun en medeleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Rappi wat kan ik hier nog op zeggen een grote bos :present: voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dank Igor, dat doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden