will Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen voor de vroege vogeltjes.The new Will has arrived !!Van nu aan, gedaan met het klagen en zagen. Ik ga terug vrolijk door het leven. Ik geef T haar vrijheid en vertrouwen en kijk voorruit.Oh ja, en van de drank blijf ik af. Gisteren vergeten de anta te pakken, vandaag zonder fout.Ik blijf wakker subiet wegens te veel werk aan pc's. Dus hou me wakker teergeliefde frummers.Will's gonna kick some ass today Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Nu eerst vlug het laatste schip gaan vastknoefelen.Tot subiet, en zie dat de koffie klaarstaat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 goede morgen Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 koffie staat klaar, een bakje joghurt met vruchten en een glaasje sinasappelsap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Igor, je bent me aan het verwennen he. dankjewel, goedemorgen, ook voor je pups hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 borretje :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen Bor, vandaag mag je je zoon ophalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Gaat het al beter met hem, of voelt hij zich nog doodongelukkig omdat hij niet thuis woont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dat is natuurlijk wel spannend voor hem en lekker bij mams natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dag borretje.Ja prima hoor!Wel wat slecht (lees: kort) geslapen, maar voel me prima hoor..Het is weer dinsdag. Deze week nog even doorpezen op werk en dan welverdiend 3 weken vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 aangezien er toen nog geen uitslag was mbt mijn moeder en het nog alle kanten op kon gaan heb ik niet gedronken. Ik ben er wel uitgeweest, maar dat voor de afleiding. Heb er voor gezorgd dat ik de hele avond standby stond voor het geval dat.Gelukkig valt het allemaal reuze mee.Eind van de week heb ik vakantie. Betekent wel dat ik die aanpas en gewoon zorg dat ik in de buurt blijf (had wat dagtripjes gepland..) Om een lang verhaal kort te maken. De zaterdagavond was prima. De kermis was leuk. Heb een leuke avond met vrienden gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Morgu Bor, Wil en Frans . Lekker Frans, nog een paar dagen dus. Ik mag nog een paar weken..... Bor, heerlijk, zoontje nu al weer halen. En vergis ik me, of heb jij ook wat meer vrede met de opname nu zoonlief er zo positief tegenover staat? Wil, harde werker.... Nacht zit er weer bijna op he? Lekker slapen straks. Ik lees te hooi en te gras mee over je grote en kleine teleurstellingen over de hoor. Nu loslaten om misschien straks weer te gaan bouwen? Igor... heb ik je weeeeeeeeeeer gemist, knuffel van mij voor knabbel en babbel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 goede morgen frans en yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hmhm Frans, Misschien een idee om in je achterhoofd te houden dat er ALTIJD iets kan gebeuren waardoor je moet autorijden???? Gelijk een goede manier om van de glaasjes af te blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heeeee, ze is er WEL. Igor, heb gelezen van het gesprek van gisteren. Hoop en denk dat die deeltijd best wel eens heeeeel goed zou kunnen zijn. Fijn dat jouw probleem zo serieus wordt aangepakt. Je verdient het gewoon om je niet te laten inpakken door negativiteit in je omgeving. Ben blij voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 hehe. Lijkt me niet zo'n goed plan Yvonne...Op die manier leef je elke dag met die beangstigende gedachte... Maar nu doen we dat even wel ja..Ik ga trouwens richting auto... Wieder an die Arbeit Spreek u nog vandaag . Groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Das ook weer waar, Alleen ..... het hoeft geen nare reden te zijn waarom je de auto zou moeten pakken..... ook voor leuke onverwachte dingen kun je hem niet gebruiken als je gedronken hebt... wie weet wat er voor leuks in het verschiet ligt? Maaru, werk ze en laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 HIHI Bor, En wat kan wachten dan lang duren he? Hebben ze je een klein beetje kunnen aangeven hoelang het kan duren? wachten... verschrikkelijk. Bij de tandarts duurt een minuut wachten vijf uur. Als ik echt naar mijn zijn heb...... is de tijd in een zucht en een scheet voorbij, raar begrip is tijd eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Kan me dat wel indenken Bor, dat gevoel, toch maar proberen dat weg te redeneren hoor. Get, wat klinkt dat weer uhhhhh, naja , je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen allen!Ik zet maar ff één berichtje neer..Will ..weet niet goed wat het betekent maar hoop dat het goed is.Igor..heb het in de rapte gelezen maar lijkt me goed toch?Gekke borrie Frans..goed nieuws heb ik gezien? Super!Vonneke Voor mezelf..ben héél moe. Weer niet zo een goede nacht achter de rug en maak me soms heel druk in dingen die ik beter kan laten. Het is tijd voor Fleurtje ipv elke keer opnieuw het warm water te willen uitvinden. Hoe we dat aanpakken weet ik nog niet.Beetje neerslachtig maar dat was al een aantal weken. Komt wel goed denk ik..Ik ga niet terug op de AD, maar trek straks maar effe naar de Apo.Mups..nog ff voor jou..just checking in . Still going.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ola, den Fleurie se.....Pffff, twee nachten niet/slecht slapen, wat een ellendig gevoel moet je dat geven. En dan ook nog werken straks.?? Hoe was het trouwens met dochter op de pleinen? Viel het haar mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 dat klinkt niet hoopvol als dat nog maanden duurt. als het goed is krijg ik vandaag bericht hoelang de wachttijd is ongeveer. ik ga ook liever vandaag dan morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hihi Bor, eerst de gezonde gifTstoffen je lichaam uit misschien. Maar goed, dan ben je wel ongehoord snel klaar met dat detoxen... kwestie van een paar minuten, hihi, Maar je hebt wel gelijk hoor, dat duurt idioot lang,. Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Zo, juist thuisgekomen, maar slapen zit er nog niet in. Heb erg dringende herstelling klaarstaan. Gauw ontbijten, douchen en er hard tegeaan gaan.Fleur, ik weet het ook niet, maar het voelt goed aanVon, zend me wat kracht, wil je ?Frans, goe bezig gastEn bor, wat ben ik blij voor jou en je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden