fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nou nou lees ik iemand die Fleur wil overtreffen?? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En toen werden ze bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Fleur!!!Ja ik kom van ver, letterlijk en figuurlijk.Het is vast zo dat een ieder vanuit zn eigen referentiekader spreekt, logisch ook.Maar soms is het beter om dan niet te spreken.Anders krijg je dus een welles / niettus verhaal.Waar ik nu sta/ben, daar ben ik nu heel blij mee.Daar mag een ieder anders over denken toch?Haha ik kan jou nooit overtreffen natuurlijk met ...op een rij, maar ik kon het niet laten om het te proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Gekke madelief Denk dat Dhen je geen ongemakkelijk gevoel wou geven hoor.PietjeParel, jij...nu ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 madelief als jij het kunt houden bij 3/4 fles per avond vindt ik dat ontzettend knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik ben er maar weer eens terug vandoor . Boeltje hier opruimen en dochter gaan oppikken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik strooi echt teveel met die emoticons!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 en bij jou gaat het geloof ik ook ontzettend goed fleur? is al bekent waneer je kunt verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Fleurtje, dat weet ik best!! Dus daarom mijn reactie.Mijn overgevoeligheid speelt me soms parten.Maar ik probeer om eerst na te denken voor ik een antwoord geef. Pfffff ben ik daar nu 43 voor geworden?Moet nog veel leren blijkbaar!Igor! Ja ik ben hier blij mee.Hoe en wat verder, dat zal de tijd leren.Maar één ding is zeker, het gaat goed, of ik leer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nu ja wat is ontzettend goed? We doen ons best hé..Ik heb wel trekmomenten maar die beperken zich..Natuurlijk omdat ik weet dat ik binnen een paar dagen wel mag drinken. Is niet gek die bokkesprong. Voor mij is het geen oneindig iets, integenstaande tot diegenen die totaal stoppen met. Dat speelt waarschijnlijk wel mee. Al drink ik dan matig, enkel en alleen bovenstaande gedachte bewijs hoe ver ik nog sta. Maar stap per stap is ok . Zolang ik mezelf in de hand heb als het gaat over het drinken van ben ik op het moment best blij.Hopelijk midden oktober! Goed hé..nog steeds met piepers in de broek maar daar werken we ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zal er eens over nadenken dubbele P Ben er vandoor!! Oesje bijna te laat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goede namiddag allemaal,we zijn onverwachts naar de cinema geweest. Cats and dogs, heel grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 den Nina se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En den Niwi ook se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hey Hannah,wat vervelend nu! Had nogthans de indruk dat het de laatste weken goed ging met je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Sterkte Hannah,lijkt me waardeloos, een stel van die nachtbrakers in huis.Vooral als je niet goed in je vel zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Is het dan niet zinvol dat je hergebruikt wat je in het verleden ook heeft geholpen om de draad terug op te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoi Hannah,Nou, daar zou ik ook chagerijnig van worden hoor, als ze de halve nacht je huis op stelten zetten.Volgende keer maar gewoon nee zeggen, en gewoon op tijd thuis!Tja, ben misschien nog van de oude stempel.En zouden yoga of meditatieoefeningen je niet tot rust kunnen brengen.Even terugkomen tot jezelf.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hannah, die AD, ken jij Welbutine? Buproprion (als mollecule)?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Yoga, daar heb ik ook wel eens over gedacht...Heb wel ooit een tai chi sessie gevolgd (dan wel op lowlands om 10 uur smorgens) maar moet zeggen dat het heel ontspannend werkte.... "bouw het boompje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Frans,Yoga, is heerlijk om te doen.Had vanmiddag een bijzonder zwaar gesprek wat over de toekomt van de zaak ging.Eerst een uurtje yogaoefeningen gedaan,Was harstikke kalm, en open minded, toen ik het gesprek aanging.Tai Chi, lijkt mij ook wel wat.Heb het nooit zelf gedaan maar er wel een demonstratie van gezien ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Het was raar in eerste instantie maar ik gaf me er gewoon aan over..Wel machtig om te zien hoe een paar duizend man meededen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oh maar blij zijn is goed!!Ik was vanmiddag ook blij toen ik naar pratende honden en katten keek! Die James Bond naspeelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 @wijfie.. Had niet bijgelezen...Maare goed zeg!... Ik hoop dat je de aanstelling krijgt.. Weer lekker an de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 @wijfie.. wat worden daar precies je werkzaamheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden