Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik kwam net eenbuurvrouw ofzo tegenLekker weertje hehEindelijk!Huh Heb ik iets gemist?Eerst fietsenin korte broekVoor het eerstdeze zomerMét snoren behaarde benenKijken of dat lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Blij hier trouwens !!! Heb mn baas op de hoogte gebracht van mijn alcoholprobleem en de daarmee gerelateerde depressie...Ze reageerde zeer begrijpend en gaf me nog een compliment ook dat ik er zo eerlijk voor uit kwam...Gesprek viel niet mee, maar ben blij dat ik er niet mn kop voor in het zand heb gestoken...Krijg alle steun van haar... En voel me opgelucht dat het er ook naar haar toe uit is...Daarnaast heb ik direct contact opgenomen met Tactus verslavingszorg en ik mag aanstaande maandag al komen voor een intake-gesprek... Eindelijk schot in de zaak !!! Yihaaaaaaaaaaaa !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 De volhardingYehaaaaa!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Juist Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Blondie, Marjo, Borretje,Jullie hebben gelijk.Respecteren ja.Kore, als je nog leest hier, Het ga je goed!Heb je altijd heel wijs gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Niets of niemand houdt mij tegen of vertelt mij dat ik effe moet wachten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Madelief ik grijp degelegenheid aan om nu te zeggen wat ik de afgelopen tijd dacht Ik vind je Your way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nope Bor, daarvoor zijn we van veels teveel waarde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Inderdaad Marjo, Hier ook diep respect voor Madelief !!!Niet alleen de manier waarop je omgaat met ADB, maar ook om wie je bent en wat je bijdraagt aan het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Zelf sta ikna een bloederigeMarjoose weg op hetzelfde puntHet is wel goedOuwe dingen werken niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Marjo, Blondie! Het leven is als eb en vloed.Soms keert het tij.Soms tegen je, soms ten goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goh wat een heerlijk bericht Blondie en wat ontzettend knap dat je het verteld hebt. Er is ook eigenlijk niets waarvoor je je hoeft te schamen maar het wordt gewoon nog niet helemaal geaccepteerd door de maatschappij. De meesten zijn erg bang als je het woord depressie noemt. Als je zegt ïk voel me grieperig," zal niemand vreemd op kijken bijna iedereen heeft dat wel eens gehad, maar zodra je zegt ik ben depressief, of verslaafd, ben je vaak bang dat mensen je met een vinger na wijzen. Het wordt tijd dat mensen weten dat iedereen dat kan overkomen. Je bent een kanjer meis:heart:Borrie, voor jou nog een extra Was ik nog vergeten.Marjo, met snor en behaarde benen? Zou je dat wel doen? Nee hoor het gaat toch om de binnenkant, en die is helemaal oké.Mensen ik voel me toppie. Verheug me op zondag. Heb de boillon al opstaan voor de koude schotel. Morgen dienst met iemand die ik graag mag. Hij heeft 3 newfoundlanders in een piepklein huisje. Hij heeft een aanbouw gemaakt met t.v. een leren bank en een zwembad voor de dieren. Ook heeft hij een bus gekocht met erco voor die schavuiten. Hebben die het goed of niet. Morgen zal ik ze zeker weer gaan zien als we tijd hebben. Dat weegt zo'300 kg. bij elkaar. Heerlijke dieren.O die Madelieverdje, hoe kan ik jou over het hoofd zien. :sun::sun: Voor jou, met heel veel respect omdat je het zo goed doet.En Hanna ook al vergeten. Mensen ik ben oud aan het worden. Ik hoop dat je een fijne dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Geen plakstrip voorde vliegen ophangendaar blijven je harenin hangen bovenaan detrapEn daarna niet typen ~zucht~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wie een kuil graaftZoon kon niet slapenZe zijn weer welkomKitKleiDush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Bol thnx,Dat was ook mijn angst om het te gaan vertellen aan mijn baas, dat ik erop aangekeken ging worden...Maar ik heb zo'n lieve baas !!! Echt een voorrecht...Maar nu weer effe met beide voeten op de grond !!! Boodschapjes doen en was ook effe vergeten te eten, dus dat eerst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Kom ff piepen Geen plakstrip voor de vliegen ophangen daar blijven je haren in hangen bovenaan de trap :D :D Kleeft ie nog in je haren?? Of staan ze nu gewoon ruig rechtop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Piep Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Pieperdepiep bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ah ff teruggelezen..Hmmm...Aha...Ok...Dacht het niet...A zo...Ok..Wat?Owww..Zichzelf zijn? Damn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marianne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Dag Sara,Ik las even op de dagdraad van vandaag en ik wil je graag laten weten dat mijn ervaring is dat je het je werkgever niet moet vertellen. Het klopt dat er altijd mensen zijn die je niet meer als hun gelijke zien en mij is gebleken dat een werkgever, áls je het een keer iets minder goed doet, dat schuift op drankmisbruik. Ik ben officieel mijn werk niet kwijtgeraakt door mijn openheid dat ik naar de kliniek wilde en dat ik de adb behandeling ging werken, maar toen ik uit de kliniek terug op mijn werk kwam, werden er ineens allemaal dingen aangedragen waarom ze niet met me verder wilden. Eerder kreeg ik geen kritiek op mijn werk; altijd goede beoordelingen. Nu was het ineens, de maandag nadat ik uit de kliniek op mijn werk zat - opgelucht omdat ik de waarheid had verteld en in eerste instantie als reactie had gekregen dat ik me geen zorgen over mijn werk hoefde te maken - dat er een gesprek moest komen over mijn prestaties en ineens was ik te vaak ziek geweest. Tijdens dat gesprek bleek me dat ze niet verder met me wilden. Ik wilde me niet verzetten; had er niet de energie voor. Ik vond het hypocriet dat ze me eerst zgn. steunden, maar mij daarna volkomen lieten vallen. Voor zo'n werkgever wil je dan ook niet meer werken..... Nou ja, ik ben de schok teboven gekomen en heb inmiddels ander werk en ben nog altijd alco vrij sinds 28 april toen ikzelf naar de kliniek reed ... In de kliniek hoorde ik van lotgenoten dat zij waren ontslagen. Ik was verbouwereerd en prees mezelf gelukkig met mijn werkgever die - naar ik onterecht dacht - het drankmisbruik als ziekte zag, zoals het ook hoort. Oneerlijk als je zo hard strijdt om je ziekte te overwinnen en daarin eerlijk bent. (Ik heb ze zelfs toestemming gegeven om mijn "traject" te volgen). Volgens mij klopt je idee dat het vertrouwen dat ze in je hebben, verdwijnt en zoals ik net al schreef, als ze het weten en je bent ziek of je maakt een fout, dan hebben ze toch hun verdenkingen. Kortom ik raad het sterk af en wens je veel sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Dag Marianne,Het klopt wel wat je zegt...in feite zijn het alleen alcoholisten die andere alcoholisten echt begrijpen....de "buitenwereld" snapt daar ook echt niks van....en zeker niet dat het een ziekte is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Lieve Marianne,Helaas heb je je even vergist in degene om wie het ging, maar goed dat geeft niet...Wel een heel duidelijke uitleg en hoop niet dat het bij mij zo uitpakt, maar als dat toch zo mocht zijn is dat heel jammer...Wat heb ik aan een leven vol leugens en bedrog ? Genoeg gelogen en bedrogen in mijn drankperiode...Ik wil mezelf en mijn werkgever straks recht in de ogen kunnen kijken en als zij mij met mijn ziekte niet kunnen accepteren ben ik elders beter af...Liefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 ook jij hebt gelijk, blondie....als nu ieder zijn eigen, persoonlijke, mening zou verkondigen, zou iedereen gelijk hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Niwi, ik heb altijd gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Akkes...ze hebben hierover net een lijk uit het appartement gehaald ..akkes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden