Spring naar bijdragen

zaterdag 7 augustus 2010


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach ik lees daar over hoor ;)
Je kan de verwarming nog opzetten? Hier wordt die automatisch afgesloten. Hoeft ook niet op, is nog lekker warm hier.
Hier gaat ie wel..alhoewel ik bedenkingen heb bij mijn strak plan. Waarom kan ik moeilijk zeggen..
Lees weinig minderaars imput. It's a lonely road :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou...het klinkt er aardig op :D
Hebben minderaars wel een plan? Of zijn het dan gewoon alcoholisten met?
Een minderaar is nog altijd niet per definitie een gezelligheidsdrinker toch?
Ach ja..
Ik merk bij mezelf dat er iets niet juist zit. En toch wil ik geen volledige stopper zijn. Misschien wil ik te vlug..
Kan het moeilijk omschrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, een minderaar is zeker niet een gezelligheidsdrinker. Het is een drinker die zichzelf restricties opgelegd heeft omdat ie heel goed weet dat hij/zij er anders aan onderdoor gaat, maar het drinken toch (nog) niet kan laten voorlopig.
Gezelligheidsdrinkers ken ik maar weinig overigens. Of misschien wel helemaal niet. Wel veel gewoontedrinkers. Dat zijn de mensen die elke dag één à twee glazen drinken. En dan stoppen ze. Ook niet gezond, maar ze hebben wel een rem.
Heeft een minderaar een rem? Ik denk het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Een alcoholist kan niet minderen en toch drinken hier een boel mensen nog steeds. Het zij..geminderd



Je hoeft je niet focussen op wat anderen hier doen toch? Wat wil jij? Wil je minderaar zijn en blijven of voelt dat nog niet goed? Als je stopper wilt zijn, dan is het tijd voor een nieuw plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Hoe noem je iemand die nooit toegaf een probleem te hebben. Niet drinkt in de week maar volledig uit de bol gaat in het weekend?



Het maakt niet zoveel uit hoe je die noemt. Waar het om gaat is wat jij voor jezelf wilt bereiken.
Ga je uit je bol in het weekend en vind je dat oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Ik ben absoluut geen stopper. Als je morgen zou zeggen dat ik nooit chips zou mogen eten. Hell no..


Alleen eet ik chips nu zonder een plan
:D



:D:P:D


:huh:
Is dus ook mijn probleem. Ik wil, ik wil, ik wil. Maar het kan niet. Ja, de chips kan wel, andere dingen weer niet. Met chips eten hou ik wel op trouwens voordat ik er misselijk van word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg het me gewoon af.
Aangezien we toch duidelijk een stempel hebben voor elke soort, vroeg ik me gewoon ff af hoe je dat dan noemt :D
Van het moment je toegeeft een probleem te hebben wordt het toch allemaal ineens anders niet?
Nu ja..
Morgen is het niet drinken. Volgend weekend zien we maar weer hoe we het aanpassen..
Wat ik wil bereiken is heel duidelijk, hoe ik het bereiken moet minder. Maar misschien zijn daar nu net geen regels rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje



Van het moment je toegeeft een probleem te hebben wordt het toch allemaal ineens anders niet?





Ach nee, dat ging bij mij pas gelden toen ik jullie gevonden had. Dat het anders werd bedoel ik. :$

En ik heb al enorm veel vooruitgang geboekt. Maar nu moet het verder. Stilstand is killing.
Oeps, Engels. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...