Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ga met je mee Mups..wel in een ander bed natuurlijk en in een andere kamer, zelfs in een ander appartement...hey in een ander land! Goed dat je het zegt. Anders komt er maar praat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Waarom denk je dat mensen achter de schermen met persé met elk gevoel iets te maken hebben.Ik werk niet achter schermen. Ik uit mijn verontwaardiging of ongenoegen soms maar dat is meestal als iemand me zelf aanspreekt omdat ze merken dat ik boos ben.Verder niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nu sta ik effe met mijn mond vol tanden Dank je Wing. Dat is de eerste keer dat je me dat zo duidelijk zegt.Maar ik ben geen doetjeIk weet zeker dat ik jou niet altijd op de juiste manier heb toegesproken en je meer dan één keer misschien zelfs wat onderhuids wou steken. Dus ook van mijn kant oprechtDat spijt mePs: maar als ik je over de schreef zie gaan, verkoop ik je toch nog slaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing, Dhendroen wellicht meerIk ken dit nietMaar ben wel klaarmij te suspiciousNu alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Daar zat toch nergens een onderliggende boodschap in hé? Een steekje onder water ofzo? Een prikje van jouw kant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Oke Marjo?Wat bedoel je juist? Nu krijg ik argwaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Niet met zn allen op Wing anders pak ik mn Samurai zwaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het gaat hier niet om partij kiezen dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik kruip men bed maar eens echt in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Oh ja, ik was ook al weg. Rustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ben er ook wel klaar mee, Marjo. Het leert me dat sommige mensen met leugens willen blijven leven. Het leert me dat ik daar slecht tegen kan en ik ga er maar eens over nadenken waarom ik daar slecht tegen kan.Het leert me ook dat er mooie mensen zijn en met dat gevoel ga ik lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Over wie hebben jullie het in godsnaam??Zeg het dan gewoon, vind dit zo kinderachtig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat zou ik ook welwillen weten Fleur,maar het kan nietDat snap ik ookIn zoverre wel klaarDat ik dat niet snapHelemaal na zo'n avondHet is de waarom vraagIk wou een knoop doorhakkenBasta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Een hoer okeeMaar dan openen blootNaakt!Wie WaaromWe zijn allemaal hoerenOf lopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 dus kan iedereen stoppen te doen alsofWant er beataat geen perfecrtieDus: Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Maar zo werkt hetkennelijk nietWer willenperfectieDus ageren tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Laat ook maarGeen agerenMaar zijnAlles is erRight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Oh my loverDon't you knowIt's allrightGeen onderscheidZo is hetWat je zietterwijl je keek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 snap geen jojootje van jullie gesprekmaar das ook wel is lekker....goeieavond marjo wing en willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het is geen gesprekIn allesLiefdeHet is wie je bent'Maar als je je niet aan het niets kuntvastgrijpen, hoe kun je dan gered worden?Je wordt gered door niet te handelen- of nog beterDoor te handelen in harmonie met het nietsDe ontginning van de voorposten van het niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het geeft niet marjohet is gewoon een level te hoog voor mij denk ik.Anyway hier wat liefde voor jou van mij:D((((((( ))))))Ohh en ik ga afsluitenweltrusten voor straks, en slaap lekkerLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden