bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goeie morgen vriend Alf. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik had beter mijn mondkunnen houdenHet vreet aan meIk ben besmet methet gifIk betrek jullie erinDat wil ik nietZie het andersDaarom is het nubeter uit te loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Marjo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Alf Hoe is het gegaan bij de doc gisteren ? Antwoord op je vragen kunnen krijgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ouderdomsklachten Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Blo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ou/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Alfie, je bent met je 56e in de bloei van je leven !!!Jammer dat je nu nog even moet wachten tot september tot die test gedaan wordt...Nog een maandje aanklooien dus En neuroloog, hoe dat zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vriend Alf dat zal wel weer over gaan als je een meisje wordt. Soms heb je dat ook bij je ooglid hé? Dat gaat vanzelf over dat zijn kleine onwillekeurige spiercontracties. Alleen lastig met schrijven. Ja en het neuspeuteren doe je toch niet met je duim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 In Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Oke, is niet slecht om eens compleet doorgelicht te worden !!! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het is klaar hoorIk voelde goedMensen willen te graagIk las iets waardoor ikweet dat het gezien isDat is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Just let it all happen Ik ken een vestbinnenstebuiten dragenIk heb wat nieuwsOnderstebovenNieuwe modegelanceerdCapuchon op de kont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goeiemiddag allemaal,Jammer dat er bij velen een buikpijngevoelblijft bestaan. Ik heb mijn ding er wel over gezegd, maar deoprechtheid blijft in twijfel getrokken worden.Gisteravond vond ik het prettig op het forum.Dat mag.Het lijkt me niet vreemd om op te zoeken wat prettig is.Voor nu: ik mocht een uur van mezelf lezen en schrijven hier.Het is mooi weer en er is veel te doen. Het uur is ruim voorbij.Ik hoop dat nieuwe mensen zich hier aandienen en weer frissediscussies losbarsten.Tot een volgend keer!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 De oprechtheid blijft in twijfel getrokken worden?Welke oprechtheid? En waar is mijn uitnodiging? Nogmaals...Op basis van wat wordt er juist geselecteerd, want dat dat gebeurt is nogal duidelijk. Ik vind het gemakkelijk hoe iemand over mijn buikgevoel spreekt maar niet diegene is die het voelt.Jammer indeedGisterenavond leek heel leuk en toch vraag ik me af...waarom hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 En het blijf gezellig hierIk lees dus gewoon niet meer. Met mij gaat het goed. Ik drink niet. Straks naar Belgie, zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Twijfelen maghet is niet gekHet mooie vind ik hieraan hetgoede opzoekenAl is het woord zoeken overbodigHet gaat vanzelf, het trekt aanHet is erAltijdEen innerlijke vreugdeHet gaat om luisteren, het herkennenEn de manier van zienMaar goed Wie zoekt, zal vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Heel veel plezier Woman en rijdt voorzichtig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Als dat met een knipoog naar mij is...dan is het antwoord jaHet kan iemand irriteren zoals te lezen valt maar ik zit nog steeds met een vervelend gevoel..Maar goedFleur bekt af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bolletje, lieverd ik zal het doorgeven aan de treinmachinist :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleurtje, misschien zou je kunnen proberen je te concentreren op wat dadelijk gaat gebeuren. Je nieuwe huis, en hoe ga je het inrichten. Moet je er trouwens nog veel aan doen of kun je er zo intrekken?Oké Woman, kijk hem maar eens lief aan, misschien mag je dan wel voorin zitten. Lijkt me vet gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Let's do it!Fall in lovewith life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden