will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 hela, nog nie gaan lopen hé stresskip Goedemorgen allemaal hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 de betonbouw /ruwbouw van het huis is klaar, zal wel moeten uitharden nu ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedemorgen op deze vrijdag de 13e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dhendro, hebben ze eindelijk de breedband uitgevonden daar ? Ik hoop dat het permanent is, kan nogal verschil geven hé !Igor stukjes uit je haar ? Die pups zijn echt nie te doen hé. Vijl je hun tandjes of zo ?Hoi borretje, jij bet ook nog steeds erg goed bezig hé ? Caro, zoals gewoonlijk smaakt het heerlijk !Vonneke en hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dag blondje, kijk uit met je dreads op deze dag hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hihihihi, hoe dat zo Will, wat zou ermee kunnen gebeuren dan ?Vrijdag de 13e is toch een geluksdag las ik net ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 yep adsl in m'n dorpje, nog nooit zo druk geweest bij de tel.winkel, kan ik vandaag m'n 56 kb abbo'tje opzeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 En ja koffie !!! zwart graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Tandjes vijlen Wil, het zijn net spelden, ik zit dagelijks te kijken of ze nog niet gaan wisselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 den will se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 den niwi sé, morgen téte a téte hé woestijnvosje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 jaja..will...morgen vieren we samen je 50 dagen onder het genot van een kouwe cola... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Euh,..... mag het ook iets anders zijn ? Ben niet zo'n enorme cola fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hahahaha...En waarom is dit woestijnvosje daarbij niet uitgenodigd ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goeie morgen lieven mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het is niet echt een meeting hé forumgenootjes. Ik maak een toertje met de moto richting Limburg en ik weet toevallig dat niwi daar ergens aanwezig is. Woestijnvossen onder elkaar Als er maar zand genoeg is daarre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur misschien kom je nu ook minder je ex tegen. Datr zou wel fijn zijn.Caro wat fijn dat Drup de sleutel krijgt zeg. Ik hoop dt ze in ieder geval goed blijft slapen. Dat is zo belangrijk met verhuizingen.Goeie morgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Toch jammer hoor !!! Voel me een beetje uitgesloten nu ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ik zit al in het zand als jij daar aankomt, will....klokslag 10 voor 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Den Niwi en Will sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 da bolleke se..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 den bol sé. Hoe is het met de visjes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goed lieve Will. Heb gratis en voor niets een heeeele boel vissies erbij gekregen. Die zaten in de planten die ik gekocht heb bij een viscentrum. allemaal koi's. Als die wat ouder zijn en ik ze zelf niet meer kan houden, verkoop ik ze. Dat brengt veel geld in het laadje.Hoe is het met jou kerel. Moet je het weekend weer hard werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedemorgen Vrijdag de 13e he? Ik ben benieuwd wat het brengt. De voortekenen zijn gumstig. Maar misschien is dat ook wel mijn (ijdele?) hoop.Vanmiddag heb ik een afspraak met een makelaar om een huis te bekijken. Op Funda ben ik er al verliefd op geworden en zou hem wel ongezien willen kopen. Probleem is alleen dat ik nog niet weet of ik het me kan veroorloven. Misschien net wel, of net niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat is het hier rustig zeg !!! Iedereen bang om te schrijven of gewoon te druk bezig (dat hoop ik dan maar)Ga hier ook zo het ruime sop kiezen en me klaarstomen om mn kids zo weer op te halen bij mn ex:DMupke : Succes bij de bezichtiging en neem geen overhaaste beslissingen he !!! Bol : Had je effe over het hoofd gezien, shame on me !!! Heb hier ook een leuke tuin, die nog opgeknapt moet worden... Mocht ik voor een vijver kiezen weet ik wel waar ik mn visjes vandaan haal !!! Will en Niwi : Veel plezier Borretje : lekker aan het genieten van je knul ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden