Spring naar bijdragen

ZONdag 15 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo!
Wat is er aan de hand? Tis wel vaker rustig op de zondag maar dit???

Tida: zó, dat staat er toch maar mooi weer :present:
Niwi: bedoel je dat je ook op 0 staat? Gek hè, waarom verwacht ik nou niet anders van jou;)

Gos, tis nog niet zo lang geleden dat ik de zondagen een hel vond, wat kan er in korte tijd veel veranderen.
Overigens hoost het hier verschrikkelijk dus in dat opzicht bepaald niet droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Niwi, dat ben ik enneh......dat gebeurt bij vrouwen boven een zekere leeftijd hè, dat dat niet meer zo vast ligt :D

Nee, laat maar Igor, wilde alleen ff weten of je kreet er een van pijn was, je had ook in iets scherps kunnen trappen, toch?
Ja was gezellig bij kleindochter die idd een scooter heeft gekregen. Nu t rijbewijs nog: tjeeee wat is dat dúúr tegenwoordig, viel steil achterover.

Hoi Blondie: wat ga je voor lekkers maken?

Kleindochter moest trouwens om 17 uur werken, in de pizzeria. Hmmmm zou ik eigenlijk wel zin in hebben mja ga er geen 14 km voor rijden.

Tis droog of nou ja bijna.
Ga gauw met de honden uit voor de volgende stortbui. Oeps! Te laat. Nou dan wacht ik nog ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D heb net zitten bedenken hoe ik het zal opschrijven :P:D:P:)
bedoel je brommerrijbewijs sara? hmmmmh en zo'n lekkere pizza van de pizzeria??? heb er wel wat in diepvries liggen maar de echte van pizzeria zijn toch lekkerder. woont je kleindochter erg ver weg? ach Oma een keer verwennen is ook leuk ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor t meiske werkt daar echt heel hard afwisselend in bediening en keuken. Is trouwens een errug goeie pizzeria en hun (stok-)brood (ciabatta zo je wilt) is JAMMIE!
En als die over zijn neemt ze wel eens wat mee naar huis.

Zou het nu dan toch................??? Tblijft grijs maar er liggen er 2 zó hoopvol te kijken...........
ik waag het erop. Laarzen aan en plu mee.
Tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...