Spring naar bijdragen

ZONdag 15 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

och Hannah als je eenmaal zo'n beestje hebt maakt dat vroeg opstaan alleen maar leuk. tja je moet van te voren wel goed de voordelen en nadelen overdenken. zo'n beestje moet er natuurlijk ook uit als je hartstikke ziek bent of als het regent en kan ook s'nachts eruit moeten als hij niet lekker is, maar waarschijnlijk ken je alle voor en nadelen wel :D

tikkievout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve luitjes,

Ik hoor net dat Fleur toch weer een ban heeft gekregen.
Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, de totale verwarring en onrust die er heerste lijkt het mij dat dat niet echt op zijn plaats is.
Maar ja , wie ben ik, misschien heeft een hele groep dan wel een eeuwige ban gekregen nav de vuilspuiterij.

Zo, ik had beloof hier smorgens niet meer over die onrust te schrijven.
Maar aangezien Fleur ook tot de vaste ochtendploeg behoort......
En ik haar miste....



Sorry , ben gewoon ff weg nu....


:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke ik hoorde dag gisteren en baal hier ook stevig van. Zal gelijk ff duidelijk maken dat ik Fleur een prima, en spontane meid vind. Had haar nog een P.b. gestuurd eergisten, iets wat ik weinig doe, en dat duidelijk gezegd tegen haar. Ik hoop dat ze terug komt. Mag haar vaak graag lezen. Het is een open boek en dat zie ik graag.
Ik vind het ook erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was even gaan kijken bij de chat van Caro, en daar had ze het geschreven.

Kan er niet over uit.
Ongelooflijk.
Ik weet het ook niet meer hoor, het is zo'n soepzootje geweest hier de afgelopen dagen.
Fleur was duidelijk ongelooflijk ongelukkig met het gebeurde.
En uit dat dan heel heftig.
Maar als ik de dingen die tactive nog wel had latenstaan van anderen las............
Na ja, we zien wel weer waar het schip strandt,
Tactive had er beter aan gedaan het gebeurde te laten voor wat het is lijkt me, maar ja, wie ben ik?
Kan alleen maar nog een mail naar tactive erover wagen, en dat zal ik ook wel doen.

Kan inderdaad alleen maar beamen Bol dat Fleur hier de laatste tijd één van degenen was die er direkt op insprong, op een positieve manier als er iemand moelijk zat.....

Affijn, het ligt niet aan jullie hoor dat ik nu even pas op de plaats maak.

Moet gewoon heel even zelf tot tien tellen en de boel op een rijtje zetten.

Laterrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen lieve mensen,

Allereerst Just me, van harte gefeliciteerd!!!!! :sun:
Enne dit word net zo'n jaar als het vorige! Fris en vrij!
Die ene donkere dag, die gaat naar verloop van tijd wel weer naar de achtergrond..

Voor mij dag 2 fris...

Zat mij vanacht te bedenken dat ik wijn wat ik altijd nam niet eens lekker vind...?!!!
Ik ben dus kennelijk echt iemand die drinkt voor de roes.

Das was voor mij overigens echt een schokkende ontdekking!
Want waarom zou ik dan gaan minderen met drinken, want met 2 glazen bereik ik toch geen smoezelroes.... dus kan ik het net zo goed laten, voor de smaak hoeft het i.i.g. niet...

Ken iemand dit?

Fijna zondag inderdaad, en hier in Zeeland is het vooral somber!

Liefs
Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Dune ik ken je nog niet maar welkom hier. ik ken het gevoel het drinken voor de roes. ik dronk vaak apf of sher of por en als ik heeeeeeeeel eerlijk ben, ik denk dat ik het lekker vindt maar bij de eerste slok heb ik zoiets van jakkie, nog maar een flinke slok want ik vond het toch altijd lekker?????
net als het roken, eigenlijk is het helemaal niet lekker. het gevoel wat je erbij krijgt is lekker (de nadelen maar niet aan denken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Bor:heart:

Ja Dune dat ken ik maar al te goed. Ik vind geen een alcoholische drank lekker. Behalve een aperitiefje.
Als ik begon met drinken, zeker sterke drank, kwamen de eerste slokken er weer net zo hard uit. Dan moest ik echt m'n neus dicht houden en weer slikken.
Ik dronk ook echt en alleen maar voor de roes. En wel zo vlug mogelijk zat willen worden. En niet eten van te voren omdat het effect nog vlugger kwam.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...