igor Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 goedemorgen allemaalhet ziet er hier grijs uit, ik hoop wel dat het mooi wordt vandaag.ik mocht vanmorgen 1 uurtje langer slapen gister verjaardag gehad en me netjes gehouden met 3 flessen 5% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 alleen op de wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ik ben er half probeer iemand ondertussen z'n bed uit te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goeie mogen Igor, Nee hoor je bent niet allleen want ik ben nu ook m'n bed uit. Hier is het ook grijzzzzz. Heb vandaag dienst. Ga jij nog iets leuks doen?Hoeist met de hummies? Zo ff een bakkie pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Dhen ook goedemorgen. heb je een beetje hulp nodig? ik doe het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Is dus gelukt............. pffffffffffffffheb twaalf uur geslapen, ongelooflijk. Geloof dat ik aan vakantie toe ben Goiemorgen Igor en Den eerst maar even een groooooooooote beker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ja kom maar, hij heeft echt geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 12 uur geslapen, tjee zeg, wil ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Morgen Bol. K&B zijn heerlijk aan het spelen. ze hebben de grootste lol met een stukje hout gevonden in de tuin (meer dan met al het speelgoed wat er ligt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 oh , dacht de je medefrummers bedoelde den, had ik nog wel even kunnen blijven liggen;)ook goeiemorgen bol. hier ook grijs en wind. hoop dat de wolken snel wegwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hihi, nog meer bende in huis....dat gaan ze geheid versnipperen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goede morgen schone slaapster .Dhen ik ben onderweg met K&B. geef ze 30 sec. en hij is er de volgende keer uit bij het horen van de namen K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Den , dat is voor mij ook jaaaaaaaaaaaaaaren geleden hoor. Maar ben zo langzamerhand echt op mijn tandvlees aan het lopen. Nog nooit meegemaakt. Affijn, houdt me van de straat. En binnenkort heb ik lekker een paar weken vrij. Niks hoeven, alleen maar lekker rommelen waar ik zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 yvon het zijn m'n kindjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Moghu Vonneke. Ach het zal wel weer beter worden en de zon zal wel gaan schijnen. Heb net op de buienradar gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hoe laat komen ze je halen Bol? ALS ze op tijd komen natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 GoedemorgenNiet alleen op de werel dus..Ik ga meteen aan de slagWant anders word ik lui Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hihi, ik ken dat Igor. Laat maar lekker genieten hoor. Hebben ze al een keer een gewoon kussen geprobeerd? Je zou niet willen geloven hoeveel er uit zo'n ding van 40 bij 60 cm komt, een hele groote kamer booooordevol hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 volgens mij blijft ie lekker in bed met k en b dan, komt ie er nooit meer uit Lekker toch, als dat weer lukt, lang slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Marjo ook goede morgen, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 hmmmm, Marjo, niet eerst even een bakkie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 nog geen kussen yvon. vanmorgen hadden ze een stuk ondergoed te pakken (blij dat het zondag is) ik vond ze al zo verdacht stil. ze waren er vol trots mee door de tuin aan het sjouwen :$ toen ik het eindelijk te pakken had gingen ze met de pantoffels lopen ik krijg m'n ochtend gymnastiek wel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Heeeerlijk..... Igor. En met een beetje mazzel blijven ze nog jaaaaaaaaaaaaren zo ondeugend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Allang op Yvonne Next time!En een blom op de vroege ochtendDas leuk! Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden