Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ah Igor: Blondie dus (hm, geheugen nog steeds niet goed dus:frown;)Blondie: succes vandaag joh! Kan me voorstellen dat je gespannen bent en niet goed hebt kunnen slapen. Ben benieuwd naar je ervaringen. Hoe laat ga je?Susana: een ochtendmens dus? Nu al gesport? Wauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Nou ehhh........drolletjes niet bepaald. Herder is heel allergisch krijgt bijna alleen speciale brokken en ouwetje, ja die zou wel met de pot mee kunnen die eet van alles maar de laatste tijd niet zoveel meer.Zo, ga ff in beweging, heb vanmorgen een korte vergadering van de kerk over de vrijwilligersdag in oktober.Ohja, kreeg van een betrouwbare vriendin bericht dat zij via politie bevestigd wist: er is een bende actief die je op je huistelefoon belt en om je gegevens vraagt: NIET doen, meteen hoorn op de haak gooien!Een andere groep probeert het via je mobiele, doet zich voor als je provider en vraagt een bepaald nummer te bellen: ook NIET doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Mogguh Hannah: gefeliciteerd! De kogel is dus door de kerk?Leuk verjaarskadootje :musicnote:voor haar. Nou dat zou best eens kunnen, dat je ons helemaal suf kletst over dat lekkere ding Ga nu over tot actie.Laterssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Hannah wat leuk en erover praten? het is of je naar de komische film zit te kijken de hele dag. ben ik in elk geval niet de enigste die bepaalde mensen gek maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Sara : Ik mag vandaag om 11.45 uur tot 16.30 uur En alle volgende dagen (5 dagen per week) van 12.15 tot 16.30 uurNog effe bedenken hoe ik dat in ga passen in mn werk en mn kids en huiishouden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Hannah1, Dune, Sara, igor, blondie6173, borretje Vanuit de haven van Antwerpen, Gooooooooooo Mooooooooooornig.Het ziet er even rustig uit vandaag, tot hiertoe. Kunnen we rustig ontbijten en koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja da's ff passen en meten denk ik Blondie; het is ook zo snel gegaan ineens hè?TOITOITOI hoor, ben echt benieuwd naar je wederwaardigheden.Jeempie heb lijm aant gat vanmorgen.KSSSSST wegwezen saar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja halloooo-ooooo zo kom ik nooit weg, ff Will begroeten:Goeiemorgen Will!!!Als je het over de haven hebt krijg ik altijd die ziltige geur in gedachten. Weet eigenlijk niet of ik dat nou lekker vind of niet, soms wel, soms niet. Liggen er bootjes te wachten Will?En voel je je een beetje uitgerust?Werkze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goedenmorgen lieve menskes,Jannigje, net je bericht van gisteren gelezen!Wat een ongelofelijke kanjer ben je!!!!!En vandaag de beloning! frisjes op!Heb trouwens besloten, jaja het is nog vroeg, maarrrrr morgen ga ik ook frisjes wakkerworden! Het beviel me vanmorgen zo goed!Fijne dag allemaal en veel liefskom op de dag nog wel even piepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 ahhhh Will dat vind ik nou lief!Vanuit, ook ziltig Zeeland, goedenmorgen tooooo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goedzo Dune! Voelt inderdaad een stuk beter, mijn eerste nacht zit erop! Vast geslapen tegen alle verwachtingen in, ik ben blij dat de kop eraf is , ik laat vandaag de eerste ook staan! Geen mist in de kop, wel mistig buiten hier in het Noorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Hoi Dune en sara, momenteel rustig aan hier. De geur heeft zo zijn voor en nadelen. Het roept soms gemengde gevoelens op.De bootjes liggen te wachte sara en strakjes komen we in actie Dune, heb ik je al verwelkomt ? Dacht van niet, een beetje uit het oog verloren door mijn eigen beslommeringen. Met deze, een heel hartelijk en warm welkom.Ben nog maar pas Zeeland doorgecruist op mijn bike, heerlijke streek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Blondje Are we good ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goedemorgen allen,Misschien denken jullie, wat doet die nou op de vroege morgen.Meee, ik hoef niet te werken vandaag, want als het goed is komen ze eindelijk mijn dubbele glas plaatsen.Ze zouden er zijn tussen 8 en half 9.Nou, niemand te zien nog.Balen, als ze er om 9 uur nog niet zijn, ga ik bellen.Er moet ook een grote kraan komen, om bij de zesde verdieping te komen.Zie nog niks.Zal toch niet voor niks vrij zijn he:angry:Hoor een paar heldere koppen om me heen.Pluim, voor jullie jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Heeee Wimmelt!!!Goed bezig!!!Hoe gaat het verder met je? klachten? of andere bijverschijnselen?dusss, jij gaat ook morgen net als ik fris wakker worden, de ervaring van vandaag moet vermenigvuldigd wordenSucces he!!!LiefsDune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goeie morgen Kanjers.ff een bakkie komen doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 We gaan goed hier Will, alleen een beetje op van de zenuwen...Maar dat heet gezonde spanning zegt men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 @ Will,Zeeland is echt the place to be!!voel me er heerlijk.. en het ziltige is zalig. nu het najaar straks weer komt is wandelen op het strand met de honden echt een heerlijkheid...Wil hier nooit meer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goeiemorgen Bol,Zit ook lekker aan de koffie hoor.Onbijtje al achter de kiezen.Blondie,Alles zal goed komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Morgen Caro,Doe je ze de groeten daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Heeeee Bolletje, hier is de koffie hoor meis, C[_]proost! ghehe met koffie uiteraard. Nog toeteroogjes? lekker kunnen slapen, of was je aan het downloaden in de droom,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Rapi lieverd wat l$%^lig zeg. Anders had je nog lekker wat kunnen uitpitten lieverd.Welkom Wimmelt:present:Borrie:heart:God en wie waqs er nog meer allemaal. Ja ik ben net m'n bed uit dus kan ales nog niet zo goed opnemen. Krijg je met oude mensen héStraks naar mijn manneke toe. Zie er tegenop omdat ik een mailtje van zijn dochter gehad heb. Die had contact gehad mijn zijn huisarts. Die vertelde dat het zorghotel niet door kan gaan omdat Jos te complex in elkaar zit, en dat kunnen ze daar helemaal niet hebben. Daar zijn ze niet op in gesteld.Dus balen, en dat moet ik hem straks gaan vertellen. Wel doet hij wat meer z'n best omdat hij absoluut niet naar een verpleegtehuis wil.Nou we kijken wel hoe het gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 @DuneNee ik heb eigenlijk nergens last van, ja een totaal verfrommelde kop van het zware slapen, geen trillen beven e.d.! Kan nog komen natuurlijk, als ik eerst maar 3 dagen op weg ben wordt ik een stuk zekerder van mezelf en wordt m'n kop weer mooier. M'n oude teckel ziet het verschil toch niet, die zal het letterlijk worst wezen,dus wat geeft het!@ iedereen,Wat gezellig dat jullie er zijn , doet me goed, zeker om gelijk wat te communiceren met medestrijders zo 's ochtends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Een goedenmorgen Wimmelt, Rapilos en Bol!Hè wat vervelend Rapi, dat wachten. Mja gaat meestal zo. Enneh....dat wordt nog spannend; dubbel glas met kraan naar de 6e! Heb je camera in de aanslag?Bol wat ga je vandaag weer allemaal doen? Eerst ff bijkomen natuurlijk.Wimmelt: prima, kop dr af! (Dat staat heel raar als ik t zo teruglees )Caro: succes met alles en groet Drup van me Mensen ik ga dr uit.Kom later wel trug, moet vandaag nog meer belastingspul doen, log dan wel weer in.Good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden