Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D we zijn d'r weer. waarschijnlijk iets verkeerds binnen gekregen, als het een virus zou zijn zou de ander het ook krijgen. we hebben ienieminie padjes in de tuin en het kan zijn dat ze daar mee 'gespeeld' heeft. (ze scheidden giftige stoffen af). ze heeft een prik tegen de misselijkheid gehad, een tabletje mee voor de darm functie (er zat nog wel veel gas in de darmen, nou dan slaapt ze vannacht maar buiten :$) en twee bakjes licht verteerbaar voer. en weer zo'n €40.-- weg. nou dan eten we voorlopig maar KIKKERBILLETJES :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet helemaal Jet ik ga morgen eerst (als je aan het eten bent scrollen) gras maaien. en overmorgen en over-overmorgen net zolang totdat ze er niet meer zijn :D
het was zo'n naar gezicht zoals ze zat te kwijlen en later toen ze lag te slapen liep het speeksel ook nog uit de mond. en ze kan al zo ontzettend zielig kijken, met traantjes onder de ogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha hij doet het dus.

Eerst: Alf heel veel sterkte joh, wat eenschrik. Neem haar mee en vertroetel haar maar. Wie gaat er nu voor haar zorgen? Met 1 pols kan ze het niet alleen lijkt me. Laat nog ff weten hoe het is afgelopen.

Jet: nou dat is dus mijn ouwe teefje:D
Ze is net zo knuffelig als ze eruit ziet.

Igor: lijkt dus met een sisser afgelopen, fijn. Dat kwijlen kan ook van de misselijkheid zijn hoor, dan braken ze niet meer maar zijn nog wel misselijk en kwijlen dan.

Jet wat betreft jou hond (die vind ik toch zoooo mooi): ik bergijp je probleem heel goed.
Straffen is geen optie maar wat wel eens zou kunnen werken is negeren. Maar dan ook echt negeren. Bijv. hij wil tegen je opsspringen: draai je om blijf stokstil staan en kijk absoluut niet naar hem, dus 0,0 aandacht. Is voor hem ook een soort straf maar dan zonder stress.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen:musicnote::present::moon: Anderhalf jaar. Top. En wat ben je gegroeid in die tijd. Dank voor je mooie stukken, je inzichten en er gewoon zijn. Fantastisch om die reis een stuk met je af te mogen afleggen.

En ik lees veel mensen die een mijlpaal hebben bereikt. Of het nou een dag is, een week of anderhalf jaar. Ieder op eigen wijze bezig de verslaving aan te pakken. Geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag mensen.

Igor ja als ze al haar prikjes heeft gehad zou het inderdaad wel eens te maen kunnen hebben met iets verkeerds dat ze gegeten heeft. Je hebt toch geen stukjes hout in de tuin of zo. Dar mogen ze graag op knabelen.

Vriend Alf, wat een zorgen nu ineens nu je moeder gevallen is. Vervelend is dat want ze krijgen meteen zo'n knauw en worden onzeker. Heel veel sterkte lieve vriend.

Nou is dat wat, schreef jij nu over die kruising herder Saar, ja toch? O nee Jet.
Een Border collie wil graag de groep (schapen) bij een. Ziet hij er eentje weg lopen wordt hij gespannen en gaat het drijvers instinct aan het werk.
Een D. Herder is een zenuwpeesje en als het Alfavrouwtje weg valt worden ze gestresst ook al heeft je zoon de hond verzorgd want die staat ergens anders in de roedel. Maar je moet goed naar zijn houding blijven kijken, haalt hij ook snel adem als hij ligt of gewoon maar rustig loopt? Want dan moet je toch ff naar de dierenarts om z'n hart of longen na te laten kijken. Ik weet niet hoe oud de hond is maar soms krijgen ze op latere leeftijd toch last van dat soort dingen. En trilt hij ook over zijn lichaam als hij zo hijgt?
Dan zijn het toch meestal spanningen en zal hij weer vertrouwen moeten krijgen dat je gewoon thuis blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol; dit keer gaat het over de hond van Jetset, lees maar ff terug.
Igor had een probleem met 1 van haar pups.
Ik heb mn ouwe teef in mn onderschrift gezet.

Wie niet van honden houdt SCROLLEN.
Want hier dan eindelijk toch maar die idiote herder die al bijna 6 jaar mn kameraad is :D

http://yfrog.com/bghavarenj

Zo, nu weten jullie waar ik elke dag zo druk mee ben en waar ik NU ook weer mee ga lopen.
Dag allemaal tot straks en eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vanmiddag naar Jos geweest en het was weer erg moeilijk. Ben er 2 uurtjes geweest en ben nu kapot. Wat leeft die man in een sombere angstige wereld zeg. Vreselijk. Hij dacht weer dat hij ieder moment dood kon gaan, ja en ik ga er niet meer zo serieus op in maar het hakt er toch wel in bij mij. Hij vroeg mij een fles wijn te halen en ik dacht "Ja ik weet het ook niet meer hoor, hier heb je de fles wijn ook al mag het niet". Hij krijgt het dan toch wel voor elkaar om een ander zo ver te krijgen. Het is toch z'n eigen verantwoording.
Na een tijdje kreeg hij weer een wat krachtigere stem maar bleef toch wel moe.
Toen ben ik maar naar huis gegaan want ik weet het ook niet meer. Voel me weer niet zo best, en wat moe. Dadelijk maar een lekker happie eten dan krijg ik weer wat energie.:)

Had het al veranderd Saar:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal,

Ik kom zo maar ff binnen vallen, ben afgelopen vrijdag weer de fout ingegaan.
Helaas en heel erg stom.
Het is nu inmiddels alweer dinsdag en voel me nu weer een beetje de oude.
Ben nooit beroerd daarna, maar er is dan wel van alles mis in het koppie.
Ben toch weer van plan hier wat vaker te komen, heb ik echt nodig.

Kan ik nog met een pact meedoen?????

Liefs Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pip, wat fijn dat je mee wilt doen meis. We gaan er weer voor hé? Co is ook een tijd weg geweest en is nu ook weer terug. Hartstikke fijn vind ik dat want we zijn zo ongeveer samen hier gekomen.
Er zijn ee hoop toffe mensen bij gekomen dus je voelt je hier nooit allen hoor.:)

Ja Jet het is moeilijk hoor. Zat net ook ff te brullen want het is toch erg zwaar. Ik weet niet meer wat ik nu moet geloven van hem. Iemand die stervende is, krijgt toch geen wijnfles meer open, maar dan denk ik weer zie ik het niet goed en gaat het echt niet goed met hem. Die onzekerheid vreet toch veel energie maar ik ben weer een paar dagen thuis en ga niet naar hem toe.
Hij is van de week erg bang geweest om flauw te vallen en vroeg mij "Ja had ik je nu moeten bellen of niet?"Ik zei dat dat geen nut had want als hij voor pampus zou liggen kan hij mij niet bellen en dan is het toch te laat."aAch ja we zien het wel hoor.
Ben blij dat Pip er is en we gaan ons weer richten op positieve dingen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...