tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 lang leve tandpasta om de gaten te vullen denk dat ik maar voor een rolgordijn gaof zo een leuke.........een vouwgordijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goeiemorgen Igor, Von, Tas en Bor!Thanxx Tas voor het hart onder de riem van Coco en mij Igor kon je slapen na de nare verjaardag waar jij gelukkig met kop en schouders boven uit stak en fier thuis kon komen?Hier gaat het een stuk beter, niet misselijk meer, heb ik me gisteravond overheen kunnen eten maar nog wel zeurende buikpijn. Ga dus wel naar de psych straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Haha Tas doe ik ook met tandpasta:D en ja vouwgordijnen zijn mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Misschien toch een lichte tik van de griep Saar? Goeiemorgen trouwens. Best leuk weer eens iets anders Tas.... misschien moet ik de boel er ook meer eens per ongeluk af laten waaien of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ja Saar heb toch goed geslapen . zo'n avond vreet energie bij mij. Zien wat er zo ontzettend fout gaat en blijven lachen en net doen of je gek bent, de handen die vreselijk jeuken. als je een speld in me had gestoken was alles ontploft daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hoi Borrie; how's life?Sorry voor mn slechte geheugen, zoontje komt t weekend? En daarna naar school?Vind het fijn dat Coco en ik nu stopmaatjes zijn en idd we weten hoe het is om niet te drinken dus gaat vast goed komen! Kijk nu op zondagavond terug als een rare misser. Wel 1 waarvan ik weer heb geleerd. Ook van jullie steun en reacties allemaal, dank!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 haha Yvonne,sinds ik mijn drankverslaving onder de knie heb......heb ik een koopverslaving ontwikkeldlang leve de goedkopere winkels en de kringloopzo kocht ik vorige maand zwarte viole gordijnen voor 1 euroéén nadeel..........dan moet ik weer alles schilderen.het enige wat ik niet snel vervang zijn de spullen in mijn woonkamer maar de rest?????ach, ik hang niet meer in de kroeg rondnu in bouwmarkten, kringloopwinkels, gewoon in de stadhihihi,blijf een rand/hangfiguur kan het niet aflerengelukkig is deze verslaving een stuk goedkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Bor heb jij ondertussen al iets gehoord over de opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Bor nou ehhhh...........weet t zo niet maar iedereen vind het leuk om een van je te krijgen natuurlijk, zo dadelijk staan ze in de rij Met jou goed?Ja Igor, da's niet fijn gezelschap, knap hoe je het hebt gedaan!Ga ff aanklooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 gatver Bor,waarom vergeet je mij altijd?denk dat ik geen hartje nodig heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 EN een stuk leuker Tas. Ik ga me aankleden en je voorbeeld volgen: een lekkere wandeling met de hond. Wat energie opdoen en vandaag eens de kringloop bezoeken 20 km verderop... heb nog een boekenkast voor boven nodig.. de boeken staan nu op stapels naast de volle kast.... niet echt gezellig om te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Tergend langzaam Bor.... niet normaal... Saar, gaat helemaal goed komen, ech wellllll Meiden, ik ga er vandoor......Fijne dag. Hier schijnt de zon gelukkig weer..... Wel koud nog, maar dat warmt straks ook nog wel op... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ze hebben gisteren de site vernieuwd, misschien ligt het daaraan? gaf ook even wat probleempjes om me gisteren in te loggen.Zo heb m'n scrub beurt weer gehad gaan ze eerst lekker buiten in het zand graven en me dan knuffelen :$ knars knars knars, m'n tanden ook gezandstraalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Da's naar Bor dat dat zolang duurt. Maar je staat nog steeds droog??? dat verkort de opname natuurlijk. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Witte ook goede morgen.Jammer Bor, maar de afkick verschijnselen heb je dan ik elk geval niet meer, je gaat er met een helder hoofd in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik moet er weer vandooreerste werkdag weerpfff nog ff wennen hoor.Allemaal een fijne dag laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 . nou jaaaaaaaaaaaa zeg. kun je misschien zien wat je bespaart is gebleven.trok net een engelenkaartje.er gebeurt vandaag of morgen iets leuks. nou ben hartstikke nieuwsgierig wat wat wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Witte werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 :$ de pups mogen overal liggen op de bank, groot kussen, kleedje of bed en waar kruipen ze op. ja hoor op m'n ochtenjas(op de grond gevallen) en ik heb het koud maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze eraf te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 hihihi Igor,Ik weet wat er gaat gebeuren!!!!:present::present::present::present::present::present::present::present::present:Zomaar een boeketje, omdat ik gek benhet wekkertje is hier gegaan, ik ga iets doenlaters weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Bor, omdat ik nog gekker ben dan normaal:present::present::present::present::present::present::present::present::present:voor jou ook een boeketjemet liefde geplukt dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Tas VERTEL VERTEL PLEASE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goedemorgen allemaal, mensen die vandaag wat te vieren hebben een dikke proficiat.Van Bor weet ik het, 45 dagen, van harte en doe stille voort zeggen ze hier.Dhendro anderhalf jaar niet gedronken een moment om even bij stil te staan.Ik hoop dat je levenskwaliteiten er op vooruit zijn gegaan.En dat je er nog veel wonderlijke momenten mag toe voegen aan je verdere leven.Dat de storm na de laatste weken weer enigzins is gaan liggen.En je in rustig vaarwater bent terecht gekomen.Fijne dag allemaal, ik ga eraan beginnen, U weet wel zelfde ritueel.Laat wel de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goeie morgen lieve mensen,Als iedereen zo goed hefft geslapen als ik, dan voelt iedereen zich uitgerust.Vandaag weer eens verder aan de rand, ik kan nu aan de andere kant beginnen en dank dat ik maar eens wat vlugger moet gaan metselen. Wil het allemaal te mooi hebben.Zo KKKKKOOOOOOOFFFFFFFIIIIIIEEEE:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden