wimmelt Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ja dune dat voelde echt prima, geen centje pijn in de buik van gehad, ja gek eigenlijk, gewoon bij de stelling in de supermarkt, je zou toch zeggen dat .... maar nee, ik ben blijkbaar zeker van m'n zaak op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 hoe doe ik dat dan jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Beste dames en heren en al wat er op lijkt: mijn batterijen zijn bijna leeg (ik werk op zonnepanelen) dus ik moet er van tussen. Nait zoepnn zou ik zeggen en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ariiiiii wat leuk om jou weer is te lezen.Heb je een goeie vakantie gehad?Nou das dan ff een hernieuwde kennismaking wim en jet:D Super trouwens wim van je 9 dagen en in deze fase wel alcohol geven aan je visite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ben ook tot dat inzicht gekomen Jetset, na jaren van geklungel, ik precies zo, heb ook veel aan dit forum 1 is teveel en 100 te weinig! Nu ga ik echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Lekker om te lezen dat je het goed gehad hebt.Lijkt me heerlijk met een bootje t water op en aanleggen wanneer je daar zin in hebtLekker he die vrijheid op t water??Mijn vakantie zit er ook voor het grootste deel op.Heb het heerlijk gehad, ondanks het niet steeds mooi weer wasLekker uitgerust en geen drank nodig gehad om de leegtes op te vullenom het maar is op die manier te omschrijven.Ik ben thuis gebleven, want in september komt mn weekje big apple eraan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 nou daar gaat hij dan:Dune = Vrouw dus,..42 jaar 1,76, 78 kg blauwe ogen, heel donkerbruin lang haar;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goeienavond, Witte, Ari, Dune....ehhh Wimmelt al weer weg Hoor allemaal positieve dingen, fijn.Kom me eigenlijk even afmelden want ga op de bank hangen, krijg weer last van tennisarm.Heb wel een leuke discussie gemist zie ik Jet: gaat het goed? Ja hè? Morgen voorzichtig op de weg hoor, kom heel terug.Hier alles oké.Waar hangen Coco en Pippi uit?Kom op dames, laat eens horen hoe het gaat?Heb na dat ene moment niks geen last meer gehad.Ga afsluiten en wens jullie nog een fijne avondvoor straks lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Wacht ff want ik doe met je mee, ik ga ook afsluiten. Lieve mensen tot morgen weer en slaap allemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Truste sara en BolletjeDune en jetset er is ergens (ik heb gezocht maar kan het niet vinden)een draadje over uiterlijkheden van veel forumleden.Misschien dat iemand die het weet, m ff voor jullie omhoog kan halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nou das een mooi langetermijndoel dan ariIk hou je eraan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 GEVONDEN bij wie is wie, even omhooggehaaldik ga ook slapen!enne morgen weer fris op!! quote: Originally posted by: witteTruste sara en Bolletje Dune en jetset er is ergens (ik heb gezocht maar kan het niet vinden) een draadje over uiterlijkheden van veel forumleden. Misschien dat iemand die het weet, m ff voor jullie omhoog kan halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Weltrusten lieve mensen,dag 2 zit eropen morgen weer frisjes opVeel liefs en slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 das mooi dat je m zelf al gevonden hebtKan je nagaan hoeveel ervaring ik met alle draadjes heb:o:o:oen vooral met het zoeken ernaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Truste en gefeliciteerd allemaal met jullie droge dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 JET heb je het stukje van ... weggehaalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik duik er ook in. weltrusten allemaal. EN het was prettig vandaag op de D D D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik ben niet echt heel vrolijk wijffie, dus dat gaat me niet lukkenMisschien ff googelen naar cabaret op uitzending gemist ofzo?Verdere inspiratie heb ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 he witte....wat is nou??? niet vrolijk??? wat dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 iedereen schijnt vanavond vroeg op bed te gaan, t is rustig hier. Ok . Ik sluit ook maar af dan.dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ha beate er is niks ergs hoor.Geen zorgen om mij hoor.Tis alleen dat ik nu wel een borrel zou lusttenen dat zou nu de verkeerde reden zijn.Maar de goeie verhalen hier sjeesen me er vanavond wel doorheendus het blijft hier goed gaan, dond worry. Ik ken gelukkig dit bijltjeen ben op deze momenten gewoon blij met t frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik ken best snel typenmaar zo snel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hartstikke sterk wijfie? blijf van de drank af en de problemen zijn beter te hanteren Beate ook nog wakker zo en nu echt naar bed voordat ik opgepeuzeld wordt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Kom op Witte, iets sneller tikken heb je ook geen tijd om te denken kom op tikketiktiktiktikkerdetiktikrikketikketiktiktik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Kijk maar uit idd en ga snelvoor knabbel en babbel je morgenochtend opeten...truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden