Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dubbel erg, Bol, dubbel erg ;)

Maar zonder gekheid: Jet volgens mij heb jij een moordjong en geniet er maar van!
Laat dit ouwe wijf maar leuteren en jaloers zijn. Weet je zoals jij hem omschrijft zit het er dik in dat jullie ook later een goed contact zullen houden. Nou!!! Enneh...... hij zal dat liefdevolle heus ook wel van zn moeder hebben:present:

Igor: lekker tutten met de meidjes.
Geef zieke een extra knuffie van mij.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook lachen, hier zit er ook één (homo), heb inderdaad vaak dames achter me aan, niet bedreigend , maar wel lekker koken en zorgzaam en zo. Gelukkig zijn jullie aardig tolerant, nooit problemen met vrouwen, door mannen vaak geminacht, vaak uit jalousie, ik liep altijd met de mooiste vrouwen over straat, en zij het nakijken.
Jetset; ÖNTBEREN DOET BEGEREN geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar is dat, lesbo's kan ik vaak ook niet mee hoewel je zou zeggen dat je dan in hetzelfde schuitje zit, ik kan mij er niks bij voorstellen, ze vallen toch op vrouwen en niet op halve bootwerkers? Ik val ook helemaal niet op van die vrouwlijke mannen, ben toch homo val op mannen. Hen m'n hele leven al vriendinnen dat wel, ben niet bedreigend voor ze en dat maakt het contact een stuk makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jetset ben de dag weer goed doorgekomen, de middag is weer achter de rug (5 uur triggertijd). Geen last gehad, Mosselen gegeten in witte wijn, flink doorgekookt en voor m'n bezoek een klein flesje gekocht, ik kon het goed aanzien en zat zelf aan de crodino. Jij ook OK? Onder mannelijke homo's wordt ook nogal veel weggewerkt las ik laatst, In de VS is er zelfs een speciale club voor. Zou hier ook niet gek zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

annee joh wimmelt,
het is zo al zo lastig om te weten met welke sexe je praat,... niet dat het er echt toe doet, maar toch
duurde bij mij ook even voor ik wist dat Igor een meisje was, ghehe

maarre effe naar uiterlijke beschrijvingen dan, heb trouwens geen probleem met een foto van mezelf te plaatsen, het is leuk een beeld van de mensen te hebben,...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...