Spring naar bijdragen

Woensdag 25 augustus 2010


will

Aanbevolen berichten

Wilde net vragen Igor hoe het met de pup gaat. Wat heerlijk dat hij wer wat opgeknapt is zeg. Zijn toch heel spannende tijden hoor, tenminste dat vond ik altijd. Wat mankeren ze? Komen ze er bovenop? Hebben ze veel pijn enz. En dan is het zalaaaalig dat je ze weer gezond ziet worden.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aangekomen op het werk en we kunnen genieten van een rustige start. Zo heb ik het wel graag.
Bedankt voor de tip Caro, ga ik eens op mijn gemakske bestuderen :D
Pups beter igor, je maakt mijn dag blijer ;)

Tja Suz, ben er 46 en dat zit me erg diep, het kinderloos zijn !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeeele goeie morgen allemaal.
Tsja, verslapen Igor, hihi
Vannacht een paar uur wakker gelegen, tegen vijf weer ingedommeld en ja.... dan wordt het later he?
Blij dat ik een paar dagen vrij heb, maakt het dus niets uit gelukkig.
Nu eerst even een bak koffie halen...
ben zo trug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hé Igor. Zeker als je bewust kunt genieten van die drollie's.;)

Willbillie ik heb jouw verhaal ook gelezen en weet wat je voelt. Jos heeft ook kinderen en de kleinkinderen hebben mij wel eens oma genoemd. Het ontroerde me maar voelde toch dat het woordje "oma" niet klopte. Ja das pijnlijk joh.:present:

Morning Vonneke. Vervelend hé dat slecht slapen. Je rust wel een beetje uit maar het echt goed slapen lukt niet.
Breekt meestal de volgende dag op. Gelukkig dat je vrij hebt. Kun je het toch rustigaan doen vandaag.:present:

Net op het journaal gezien dat een vrouw een kat in een container gegooid heeft. Ze is gepakt Joepie. Hahahahaha.
Ik hoop dat ze een fikse geldboete krijgt die gestoorde flaus:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze dat mens zelf een nacht in een container opsluiten, een hele vuile.....

Komt wel goed tussen jou en je zoon Wil, daarvoor heb je TE lang voor hem gezorgd.
Kan niet anders.

Geen kinderen hebben van jezelf.... en het wel graag willen.
Kan me goed indenken dat je als je ze graag wilde hebben dat het toch bij tijd en wijle pijn blijft doen.
Het leven loopt inderdaad soms anders dan je graag zou willen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in de buurt heeft een vrouw een paar weken geleden een drachtig hondje met keien in een rugzak gestopt en in het water gegooid.
Zat mensen die konden vertellen van het hondje was.... maar geen enkele die het durft te getuigen...
Ze weten dus wie het deed... maar niemand durft het te bevestigen.
Klein dorp, misschien bang voor represailles????
Walgelijk allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bollie, en hannah, ja idd, maar hij is zo stoer als de pest en gaat er soms volledig over. Vroeger sprong hij met drie treden gelijk de trap af om in mijn armen te vliegen, sinds zijn 13-14 is dat volledig overgegaan.
Ik van mijn kant heb dan ook de slechte eigenschap om dan ook niet in te binden, en ben "oldskool", zo verwijt men me.
Afin, dat is nog een heel ander verhaal. Heb wel andere dingen rond mijn hoofd. Eerst die bedwingen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bootje vastmaken nu dus wil????
Ach weet je, jongste zat toen ze klein was altijd lekker tegen mij aan te knuffen.....
ging helemaal over toen ze een jaar of dertien werd....
Na de puberteit ging ze gewoon verder waar ze indertijd gebleven was.....
Het blijft een rare periode voor ze hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonneke je hebt er gestoorden bij zitten hoor. En dan weten we nog niet eens alles. Want hoe vaak gebeurd het niet dat we geraamtes vinden van dieren waarvan de schedel ingeslagen is? Of net als van de week, een kitten zo maar uit het raam gegooid?
Nou ik weet toch zeker dat, als mensen een hoge boete krijgen ze toch wel eens na gaan denken:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen:heart:

Igor : Fijn om te horen dat je drollie weer opgeknapt is... En lekker helder kunnen genieten van ze, het kan toch niet mooier !!! :sun:

Bol : Succes met je vijvertje vandaag, laatste loodjes ? Tot het grind gestort wordt dan ?
Ik kan mij trouwens al boos maken om mensen die voor de lol een dier kopen en deze binnen een korte tijd naar het asiel brengen omdat het toch niet was wat ze verwachtte...
Laat staan de mishandeling van dieren... Grrr...

Yvonne : Rustig aan dan maar vandaag !!! Slapeloze nachten, herkenbaar... :heart:

Bor : Gaan goed he !!! :D:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen!
Ben na de wekker weer in slaap gevallen, nou ja. Nu kan het nog:)

Igor: fijn dat pup weer ok is! Gos je wilt niet weten hoe vaak ik het 1e jaar met herder naar de DA moest, heeft kapitalen gekost, iedere keer wat gelukkig nooit ernstig. Helaas wel met gevolg dat hij niet meer te hanteren is bij de DA. Goed zeg dat je nu nuchter met je meidjes op de bank zit 's avonds!

Bol: 36 mt. pffff knap hoor! Nou bij mij achter moet nog eea bijgewerkt want na hevige regen is het zand rond de put weggespoeld en verzakken de tegeles maar vlgs buurman was dat te verwachten en normaal. Dus nu maar vegen, vegen, vegen. En....YES zaterdag komt de kennel! Komt echt op een goeie plek en nu maar hopen dat het nog lang genoeg mooi weer is want is alleen buitenkennel.

Caro: goed dat je er op tijd bij was met je oren maar evengoed beterschap en sterkte!

Las dat gisteravond Beate en Wijfie het moeilijk hadden.
Als jullie dit lezen: sterkte meiden, kop op en kom hier. Beate idd nieuw pactje deze week, ik ben er 1 van.
Voor mij vandaag dag 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, wat ik je nog wilde zeggen: dat hele gedoe met Jos moet toch megavermoeiend voor je zijn hé ?
Knap van je dat je toch altijd doorgaat en je uw goedgemutstheid er niet onder verliest, chapeau hoor !!

Blondje, nog steeds going, medepacter ? Fantastisch hé, en sara is ook aan de eerste stapjes begonnen. De hoop wordt groter en groter, super gewoon !!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol : Ik heb heerlijk geslapen...
Kan tegenwoordig goed in slaap komen en slaap door tot de ochtend als de doggies en de kids wakker worden...
Moet er zelfs een wekker voor zetten !!!
Lang geleden dat ik dat heb meegemaakt :D
Voel me bovendien tegenwoordig ook supervrolijk en opgewekt, deressie lijkt voorbij, maar slik mn AD nog maar even door om zeker te zijn...
En dat allemaal door het stoppen met drinken !!! :):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...