will Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goedemorgen vroege vogeltjes,Lang geleden dat ik nog eens opende hé Moest er normaal rond 6.20 uit, maar heb heel onrustig geslapen en ben dan maar om 5u opgestaan.Kleine ruzie gisterenavond laat was er de oorzaak van. Meningsverschil over het doen en laten van onze (haar) net 18 geworden zoon. Ja die dingetjes gebeuren ook nog wel in de beste gezinnetjes veronderstel ik, maar bij onze zijn ze nog steeds snel ontvlambaar.Gisteren vrij leuke dag gehad, cinema geweest en lekker gaan eten en dan thuis nog op de zetel naar een dvd'tje gekeken.Vandaag wachten de bootjes alweer op me.Iemand al koffie misschien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 goedemorgen wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik hou niet van koffie maar misschien wil je thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goeiemorgen Suzanna,Koffie is hier al op, dus nu is een thee wel op zijn plaats. Alleen schijfje citroen er graag bij aub Zoals deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Wat bedoel je onze (haar) net zoon? en jonge of meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 begrijp het..dus haar zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik ben stiefpapa van haar twee kindjes. Zoon is dit weekend net 18 geworden, maar heeft soms een flinke attitude. De leeftijd zekers ??Hij was vroeger zo'n ongelooflijk schatje, zeker tegenover mij, maar de laatste jaren kan hij flink tekeergaan.Eergisteren zei hij tegen me na een opmerking van mij dat ik zijn vader niet ben. Dat deed pijn, zeker als je weet dat ik en zijn vader heel erg goed overeenkom en ik hem de laatste 15j, mee heb laten opgroeien.Maar coit, zoals ik al zei, de leeftijd zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Lieve Wil, ik heb ook een stiefvader...maar een schat van...en zeker is de leeftijd!! heb je zelf kinderen of allleen stief kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Met heel veel pijn in mijn hart, alleen maar stiefkinderen. Is er door omstandigheden nooit van gekomen en dat achtervolgt me al jaren.So be it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 ohh en waarom is nooit van gekomen? ik ben altijd nieuwsgierig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 sorry..zo vroeg en ik met mijn vragen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goedemorgen Bor..lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Geen probleem suz, tja, omstandigheden.1ste vrouw 9j bij elkaar geweest waarvan 2 getrouwd. Sinds we trouwden geen pil meer, maar ze ging vreemd,.... dus uit elkaar !Dan wreed gefeest tot 2de vrouw er aan kwam (de huidige), ze had me beloofd een kindje te geven, na het millenium, maar is teruggekomen op haar belofte. Ze had de handen vol aan haar twee en hadden juist onze eerste zaak, bla bla bla.Weet je dat ik al sinds mijn 10de er al mee bezig was ?? Echt waar !Afin, ik ga dus kinderloos de pijp uit .......ooit :'-(Never mind, heb heel veel liefde gekregen van mijn stiefkids, daar niet voor. Maar als puntje bij paaltje komt sta ik er alleen voor. En dit kans is spijtig genoeg realistisch geworden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Hoi Borretje, jij ook Ik moet er vandoor lieverds. Op mijn stalen ros richting haven. Hoop jullie subiet alweer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Lieve Wil, het klinkt als je veel verdriet hebt...omdat je kon nooit Vader zijn...jammer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Gisteren..lekker gevierd onze 9 jaar!! maar geen alcohol!! het was anders....veel gepraat, lekker gegeten en laat naar bed...maar niets gedronken dus anders...super gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Een heel fijne dag togewenst lieve Wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goede morgen Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik zie jullie straks...ik ga wandelen met mijn lieve hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goeie morgen Igor:sun:En voor Borrie voor de verandering weer eens een groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Bol ook al wakker, is het niet een beetje vroeg voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 en waar blijft yvonne? verslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Hahaha nee hoor ik ben vaak vroeg wakker. Heb zin in de dag en wil vandaag mijn vijverrand klaar hebben. Moet kunnen. Dan heb ik alles bij elkaar zo'n 36 mtr. vijverrand gemetseld. 30 voor de grote en 6 mtr. voor de kleine vijver.Gisteren de tuinman gebeld en die komt als het goed is, 2 okt. grint storten hiero. Dan is m'n tuin klaar en dan zit er een heel tevreden Bol hier.Moghu Caro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Caro ook goede morgen. de pup gaat weer goed gelukkig. ik ben alleen een vinger kwijt :$ het dieetvoer is schijnbaar iets bijzonders, ze doen er een moord voor doe struikrover een dikke knuffel van ons. en sterkte met je oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden