Kore Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Heerlijk Will,met die zwoele stem erbij!Sterkte vandaag Desi:present:Voor mij is het ook een spannende dag,afspraak met de anesthesist..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Lieve Dees; beter n blauwe plek op je lichaam dan op je ziel, die op je lijf gaan sneller over Fijn dat het thuis weer oké is.Hier is gisteren het volksfeest begonnen.Tot 1 uur snachts harde muziek, dus gedreun in huis.Daarna tijdens laatste hondenrondje nogal wat dronken mensen tegen gekomen.Ik moet er soms wel om lachen, helaas mijn herder niet, die reageert erg fel tegen mensen met drank op. Hahaha ik heb aan AA-hond:DDat feest duurt 3 dagen en is wel jammer dat vandaag de corsowagens in de regen moet want die zijn echt mooi, sneu ook voor de mensen die erop zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 goednmorgen Borretje, Will, Desi, Sara, Kore (wij kennen elkaar nog niet?), Carolien!wat een nattigheid ook hier in Zeeland.maar gelukkig zijn jullie de zonnetjes in huis!zo en nu C[_] <--- koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goeiemorgen mensen....Hier regen , regen en nog eens regen.... en volgens buienradar de heeeeeeeeeeeeeeeeeele dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dune Mag ik je deze aanbieden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 vonneke, die buienradar, welke link is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dat lijkt me een goed plan Desi! Eerst even aanhoren en je niet met een kluitje in t riet laten sturen.Je mag zeker laten weten hoe jij het hebt ervaren!O ja Kore, spannend inderdaad! De operatie komt nu dichterbij hè? Je gaat die vast met gemengde gevoelens tegemoet. Sterkte in elk geval Will ik weet niet wat jij op tv hebt gezien, het is geen politiehondentraining maar lijkt er wel een beetje op. Ook met pakwerk, je weet wel zo'n man in een Michelinmannenpak waar de hond moet bewaken en inbijten. Ging goed gisteravond, in november hoop ik examen te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Sara, je hebt het waarschijnlijk al wel eens verteld, maar dan heb ik het niet gelezen, of ik ben het vergeten. Welk ras van hond heb je daar voor zo'n bijzondere training ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Bor, laat ik dan deze even voor je afsteken. Om je dagje te breken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Wij zijn er toch Borr:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goh, Caro, wat een triest verhaal zeg. Zo zie je maar dat no matter what, je er soms echt geen bal aan kunt verhelpen hé.Mag ik je dan nu deze mooie even aanbieden ? Dit hebben we nog wel in de hand.Ik hoop in elk geval op het allerbeste voor je vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dat is www.buienradar.nl Wil MAAAAAAAAAAAAAAAR.... er is ook: www.buienradar.be . heb jij volgens mij meer aan, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 en Borrr.... je mag mijn afspraak wel overnemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Er kan nog van alles gebeuren, Bor,laat je verrassen!Sara:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Das knap lullig Caro. Alles op onzeker dus nu. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Caro wat rot voor jullie. Laten we hopen dat het allemaal mee valt. Hier een :present:je voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Bor, ik heb ook heeeeeeeeeeelemaal niets op het programma staan vandaag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Je hebt de diepere betekenis doorgrond Caro. De rest volgt nu wel vanzelf.En zo niet, altijd het beste uit een slechte situatie halen. Het kan ALTIJD erger !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 von, ik wou dat ik dat ook kon zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Sterke Caro; van mij een virtuele arm om je schouder:heart:Hihi Bor......Will; dit is mijn hond speurend (wat ik zelf het leukste onderdeel vind)http://yfrog.com/hqimg8567thjMensen ik moet om 11 u bij de accountant zijn voor de belastingen en moet nu op gaan schieten want is 45 min. rijden. Spoel niet weg!Goede dag, sterkte en succes voor wie dat nodig heeft Good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Kan ik me indenken Wil, maar dit is wel mijn vakantie, hihi. de eerste van dit jaar. En ik was er wel heeeeeeeeeeeel hard aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Saar. rij voorzichtig met al dat water op de weg hoor.Fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 De witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Caro:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden