igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Slok gecondoleerd. heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 dank je Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 dank je carolien.zal best wel zwaar worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Slokje, deel je gevoelens hier als je het moeilijk hebt... maar laat die drank staan !!!Die helpt je alleen maar verder de afgrond in !!! Sterkte, en we zijn er voor je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Zo, ga hier tussen de regendruppels genieten van het zonnetje...Laterssssssssss.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 dank jullie wel jullie zijn schatten.Voel me nu alweer iets beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Slokje, gecondoleerd. Houd je haaks meis. Hopelijk kun je het verdriet met ons delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hai Bollie,Beetje relaxte dag vandaag?Slokje gecondoleerd,Hoop voor je dat de drank je nu niet in de greep krijg meis,Heel veel sterkte, misschien goed om hier veel te komen praten, dat kan de nodige steun geven inplaats van de fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ha die Rapi. Nou ik ben vanmiddag weer naar Jos gegaan en heb geprobeerd om mee te gaan in zijn geklaagd, en geprobeerd het nog een stuk erger te maken. Jammer was het niet het resultaat dat ik graag had willen zien n.l. dat hij niet zou verzinken in al zijn ellende. Ik kreeg te horen dat hij eindelijk weer het gevoel had dat ik achter hem stond.Verder gaf hij aan niet tevreden te zijn met de behandeling in het ziekenhuis en thuis, omdat hij toch een afgestudeerd academicus was en nu voelde dat hij gewoon maar een nr. is. Hij had het, (ik zag dat heel duidelijk) erg moeilijk mee. Wat ben ik blij dat ik het niet ver geschopt heb in de maatschappij. Dan heb ik ook niets om hoog te moeten houden. Hij klamt zich zo vast aan zijn status, omdat dat het enigste is wat er nu nog is.Verder wil hij absoluut niet meer naar het verpl. tehuis maar liever ergens zijn waar Paliatieve zorg geboden wordt. Ik zal voor hem gaan zoeken maar het zou kunnen betekenen dat dat in het middan van het land zou zijn. Ook dat vond hij nog beter dan het verpleegtehuis. Ik zei tegen hem dat ik dan ook niet zo vaak meer zou kunnen komen. Nou dat was dan altijd nog beter dan het verpl. teh.Ik had het daar wel moeilijk mee maar goed we kijken wel.Ja er is nog veel meer gezegd maar dat wordt te lang.Hoe is het nu met Rapi? alles nog goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Nou Bol,Ik geniet nog steeds met volle teugen van mijn leuke flatje.Ga vanavond na het eten naar ex, verhoudingen zijn weer goed gelukkig.Tjee, wat heb jij wat te Stellen met Jos.Moest wel een beetje lachen, dat hij vond dat je nu eindelijk achter hem stond.Het is toch niet te geloven die man.En wat erg, dat hij zoveel waarde hecht aan status, dat hij zich klaarblijkelijk beter voelt dan de rest.Alsof het daar om draait in het leven.Maar Bol, zou het misschien ook niet beter voor beide zijn als hij zou verhuizen naar het midden van het land.Jij ben dan in staat om je wat meer los te maken van hem, en dat is voor je eigen gemoedsrust volgens mij veel beter.Voor hem misschien ook wel, dat hoeft hij zich ook niet meer zo aan je vast te klampen.Maar goed, dat is mijn idee erover, ik zie het natuurlijk maar van een afstandje.Wens je veel wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hey die lieve Borrie:heart: Ik las dat je nu weer lekker aan het genieten bent van je kleine manneke hé? doe dat maar met volle teugen hoor.Lieve Rapi en Caro. Ja ik vond in eerste instantie toen ik zei dat het ook wel in het midden van het land kon gebeuren en hij mee akoord ging, dat het een pak van m'n hart was, zoiets van, hé eindelijk meer rust maar als ik er over na denk, kom ik dan toch in een soort rouwproces terecht. We kennen elkaar al zo'n 35 jaar waarvan ruim 20 jaar een relatie.Dat speelt toch iedere keer mee. Ja en dat hij zich vast houd aan zijn status komt nu meer naar boven omdat hij de grond onder zijn voeten voelt weg gaan. Hij heeft dit nooit zo sterk gehad omdat ik hem altijd erg verwend, en verzorgd heb. Ik heb daar geen spijt van want ik vond dat altijd erg leuk, maar ook dat geeft een band. En we kennen elkaar beter dan wie dan ook. Ik houd van hem en wil hem alleen maar heel gelukkig zien, misschien krijgen we het voor elkaar en dan, als ik dat weet, heb ik ook meer rust. Ik weet het niet.Heb wel aan een verpleegster gevraagd of het mogelijk is dat er iemand van het maatsch. werk bij Jos kan komen en dat hij daar eens mee praat wat de mogelijkheden zijn. Maar terug thuis blijft gewoon erg moeilijk. Nu heeft hij de thuiszorg, een werkster die voor hem vliegt, iemand die de boekhouding doet, Letty en mij. En toch kunnen we het met z'n allen niet aan. Dus in die zin zou het beter zijn als hij alle hulp van één persoon zou krijgen. En ja hij heeft geld genoeg dus moet er toch iets te koop kunnen zijn voor hem waar hij zich goed bij voelt.Maar goed we zien wel. Goh wat een elle lange verhalen toch. Over tot de orde van de dag.Bol gaat koken.O Caro, hij wil ergens naar toe i.p.v. een verpleegtehuis. Als het zo ver is dat hij niet meer thuis kan wonen.Dank iedereen voor alle aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Lieve Oma Caro. Ik zal kost wat kost me niet meer voor het karretje laten spannen hoor. als Jos gaat verhuizen, dan het liefst dicht bij z'n kinderen zodat die ook wat kunnen doen voor hem. Nee het op de Bol steunen is echt afgelopen.Ik vertelde vanmiddag dat ik dinsdag naar Peter moet, waarop Jos antwoorde "Nee ik ben nu belangrijker als heel die Peter. Ik zei dat op dit moment ik, in mijn leven het belangrijkste ben en niemand anders. Als er echt poep aan de knikker komt ben ik er voor hem maar de Bol gaat maandag lekker D.A. draaien en dinsdag naar Peter.Ja dat zijn dingen waar hij aan zal moeten wennen. Ik ben niet meer die persoon die voor hem vliegt als hij met z'n vingers knipt. die tijd is voorbij.Goed nu ga ik echt verder met het eten. Ik heb honger. Deze is voor jou, oma:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Lieve Bolheb het een beetje gelezen van Jos( sorry als ik er zo middenin val)Maar ik ken iemand zij is 85 jaar en geld zat maar die heeft een prive verplegingals hij dan toch thuis wil blijven , en had ergens gelezen dat geld geen probleem isdus wat let hem dan , kan die thuisblijvenIk hoop dat jij Bol je niet meer als mantelzorger opwerpt voor hem want echt ook voor jou beginnen de jaren te tellen hoor;)Enfin een hele lieve knuf van me voor jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Slokje nog gecondoleerd met het verlies:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Zo deze dame gaat nu even met de pup op stap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Zeg Oma Caro, weten jouw kleinkinderen dat je ondergronds gaat?En deze dame heeft ook haar zakken vol van een relatie, zelfs geen l.a.t. relatie meer. Nee vrijheid blijheid in huize Bol en Co.Jet dank je voor je bericht meis. Ja soms is het moeilijk om iemand los te laten waar ik echt heel veel van houd. En och nu denk ik weer, het zal niet zo'n vaart lopen allemaal. Als er iemand hem thuis kan verzorgen moet dat maar. Maar ik denk toch dat Jos ergens wil zijn waar hij de hele dag een beroep kan doen op iemand. En als hij die iemand betaald kan hij ook meer eisen. Ik hoop dan wel dat het iemand is die sterk genoeg is om Jos op te vangen. Maar ikzelf heb al vaker gemerkt dat de thuiszorg een beroep op mij doet terwijl het echt niet nodig is. Heb toen ook geweigerd, en dan kan het in eens wel.Maar inderdaad, het aller belangrijkste voor mij is, dat ik eindelijk Jos eens gelukkig zal zien, maakt niet uit hoe. Zal echt niet makkelijk zijn hoor want het zit zo in z'n aard om heel depri en negatief te zijn, en bijna alles en iedereen af te kraken, maar ik denk nu, hij heeft inderdaad het een en ander mee gemaakt, het kan nu alleen nog maar beter gaan. Als de uitslag maandag van het bloedonderzoek nu ook weer eens goed is en hij geen Sternumpunctie krijgt, nou dan is er rede voor een feestje. Heb al wat rijstcrackers, blikjes drinken, bokkenpootjes, chocoladevla en centendrop in huis gehaald. Ik kan de hele buurt uit nodigen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 hallo allemaalben nog ff aan t bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hallo lief Witje. Heb je een leuke dag gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 goede avond allemaal. ik heb een paar uur zonder stroom gezeten. waarschijnlijk kortsluiting in de keuken . maar eens zien hoe ik dat kan oplossen.Bol ik hoop dat jos een keer wakker wordt en ziet hoe waardevol jij bent, en tja tegenwoordig ben je een nr en status bestaat alleen nog bij de ouderen. het is hard maar waar. bel maar eens naar je baas of andere instantie er wordt altijd gevraagd naar een polis, personeels, client of wat dan ook voor nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 jawel hoor bolletje, gelukkig werd het hier vanmiddag prachtig weer...Ik vind t mooi voor je Bol dat je je hier ff kan afreagerenen wat een mooie reacties krijg je.Wat een hoop kennis ziter toch op t forum, daar heeft iedereen wat aan.Ik wens je veel wijsheid toe met je kabouter....En blijf delen want das zo belangrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 de zon schijnt het regent er drijven grijze wolken witte wolken, blauwe lucht. zo voel ik me ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 en nu komt de regenboog alleen het potje goud ligt hier niet in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 ligt hier ook niet hoor Igor.... helaas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 WIE o Wie heeft het potje goud in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden