Frans Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik kom ook weer eens even kijken.Met enkele terugvallen daargelaten gaat het okLowlands ook overleefd.. Eerste avond alleen flink doorgezakt. Live acts staan kijken tot 5 uur in de morgen. Rest van het festival wat rustiger en ultiem beleefd.Nu weer aan het werk . vakantie zit erop. Overdag zal ik niet veel posten.. druk. maar ik zal proberen in de avonduurtjes of voor mijn werk bij te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hannah,Van bloemen geniet ik altijd.Ach, de wijn heb ik maar in een verre donker kast gezet.Ik kom niet in de verleiding hoor!Alaine,M,n dozen zijn gelukkig allemaal allang uitgepakt hoor.Gesloten dozen weggooien zou ik ook niet kunnen hoor,Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor.Heb wel heel veel overbodige troep weggegooid.Schoon hiuis, schoon hoofd, zeggen ze altijd he.Kreeg trouwens veel complimenten over de inrichting, dus ik groeide wel.En goed zijn wij he alaine; Wel drank in huis hebben, en er niet aankomen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Doe effe normaal Adam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ja mensen,Ik ga ook pitten.Trust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Als je mij wilt kopieërenMoet je zo weer wissenEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Als je mij wilt kopieërenMoet je zo weer wissenEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hoi Marjo, how's joe ??Sara, bedankt voor de tip, was dat al van plan, ziet er prachtig uit Vandaag ga ik extra vroeg naar huis mogen gaan. Laatste nacht voor de vakantie kan al eens iets speciaal hé, dat en een goede band met de werkleider van dit moment doet wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Will, have a nice trip!I am fine!Dude! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Will ik dach dat je woensdag weg ging? Of vergis ik me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Motordude hé You like bikes ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Klopt Deesje, woensdagochtend ben ik weg Kom je me uitwuiven ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Als je morgen gaat dan " wunsche ich dich eine schone Reisse und gesund wider zuruck"Ik ga afsluiten .Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Alleen om het tegendeel te bewijzen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Moet ff weg, toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Great!!!*** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ook goeienavond allemaalwat een taal Big brother is watching he...dus pas f aan ofzoen doe wat aardiger tegen elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Marjo wil je t weghalen en adam ookhup, straks anders gedonderen ik ben juist blij dat jullie er weer is zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 thnx adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Het irriteert mij ook hoor, want ik lach me suf erom,Maar ja, tis eenmaal niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Tuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 zostelletje viespeuken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 haha gewoon pubers zijn t af en toebeetje opstandig, meer is t niet hoorEcht grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Jammer dat er een einde komt aan jullielachwekkende conversatie.Maar ok, weltrusten Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 ***Geweldig!Wat zou ik zonder moeten?Bepaal je plaatsDoe er je voordeel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 waarom schrijf je al die woorden op die hier niet mogen marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden