Spring naar bijdragen

Maandag 30 augustus 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Ben jaloers op je Susana met je dikke haar, bij mij juist heel dun en sluik, vandaar dus meestentijds een beetje experimenteren met extensions en dreads...
Dreads zitten er meestal bij mij alleen tijdens de zomerperiode in (3 maanden ongeveer)
Extensions kunnen wel tot 6 maanden blijven zitten mits je ze goed verzorgd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Ben nieuw hier en ik wil ook graag meedoen. Ga me vandaag opgeven voor de ADB-behandeling. Hoor er zulke goede verhalen over. Kunnen jullie me uitleggen wat in dit forum een 'pact' inhoudt? volgens mij heb ik er al één met Char, haha, die ook net is begonnen. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Ben heeeel blij dat ik jullie gevonden heb, het werkt echt motiverend en steunend. Dank daarvoor.
Ik ga dag 3 in van het sobere bestaan. Fijne dag nog allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph,

Het is net hoe je zelf het pact inhoud geeft.
Belangrijkste is eigenlijk dat jullie wanneer 1 van jullie of beiden het moeilijk hebben dat jullie elkaar door de moeilijke momenten heenslepen...
Dat kan via PB, op het forum of via mobiel...
Bor is mijn pactmaatje (en soulmate) en op moeijlijke momenten smsen of PBen we elkaar...
En zie, het werkt !!! Wij inmiddels al 51 dagen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier gaat het z'n 'gangetje' . nu schijnt de zon weer dan weer een bui. de pups zijn aanhankelijk even lekker graven en dan hoog tegen vrouwtje opspringen :devil: had net schone kleren aan. ach daarvoor zijn het pups :D misschien kan ik ze nog een beetje fatsoen bijbrengen :wacko:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Susana voor jullie steun. Wordt er met PB persoonlijk bericht bedoeld? En.... mogen er ook telefoonnummers uitgewisseld worden in een PB? Las daar niets over in de reglementen. In het kader van het nieuwe leven uur met de hond gewandeld. Dikke plensbui over ons heen gehad: ikke kledder en Sylke (de hond) natuurlijk ook. Geeft wel goed gevoel. Lief voor jullie allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg, 4 pagina's. Wat is hier aan de hand. Iedereen hard werken? Ja want zonnen zal nu niet gaan.;)
Ik ben net thuis en heb het erg rustig gehad. Een hele middag maar een beetje op de stoel gehangen. Das niks voor mij.
O ja, we hebben een Beagle zitten. Mensen wat een scheetje zeg. Is net zo dik als ze lang is en is een afstandhond. Woonde bij een hele oude vrouw en die kon er niet meer mee gaan lopen.
Het diertje heeft doordat ze nu in de kennel moet zitten, verlatingsangst en wordt helemaal wild als ze alleen gelaten wordt. Ja ik zou die diertjes allemaal mee naar huis willen nemen maar dat gaat nu eenmaal niet.
Zo nu eerst ff eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tis dat ik elke dag werk en bijna niet thuis ben Bol
maar anders had ik m zo komen halen hoor
Wat een groot zwak heb ik voor beagle's.
heerlijke eigenwijze statige honden.

Das trouwens ook wat, jij de hele middag op een stoel....
T hakt er meer in dan je wilt volgens mij, dat gedoe met Jos.
Nou lieve Bol luister maar goed naar je eigen lichaam, want
jezelf voorbij rennen is al te vaak gebeurd en dat levert helaas
toch niks op....

WelkomDimph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...