witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hee die Wil, dat zijn mooie plaatjes.Ik kan me zo goed voorstellen dat het echt rot isvooral als er ook nog allemaal stelletjes in het restaurant zitten.Dat alleen al is voor mij een reden om nooit maar dan ook nooitalleen op vakantie te gaan.Maar je moet maar zo denken: morgen weer een prachtige rit makenWie wat voor moois je weer allemaal tegenkomt onderweg.En t is goed voor het hoofd he... Tijd genoeg om over een aantal belangrijke dingengoed na te denken...Succes er weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Mooi Saarfijn voor je:heart:heerlijk he je was die Saar dus niet kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 wat leuk om te horen dat het je zo goed bevallen is SaarHeerlijk ook dat ze rekening met je houden.Leuk is dat he dat de oude Saar ook weer naar boven komt.Ga maar goed voor haar zorgen hoor.Trek je eigen grens en zorg altijd als eerste voor jezelf...Succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 heee jane, nu tegelijk ipv dat je doeg zegt als ik net inlog:DHee Yvonne,Leuk ook om weer is gelijk met jou online te zijn.Alles ok daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hier nog even voor jou Willeen dikke vette likzodat je je minder eenzaam voelt hopelijk?*hm er onstaat enige verwarring snap ik.Nou deze is toch 'normaal' dan* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Dank jullie, Witte en Jane Ja er gebeurt veel binnenin mij en ik beloof dat ik goed voor de nieuwe ouwe saar zal zorgen!Truste ****compleet foute emoticon, oeps.** Ik haal de foto voor Will er later weer uit hoor, is mss te herkenbaar** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 fout gepland Witte:Dik ga zo nog wel een filmpje kijken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Wat heeft ie in zijn bek saar?das toch geen tong he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Yep Jane zijn eigen tong !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 dan snap ik wel dat ie herkenbaar is:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Jane:Dheb er een "normale"onder gezet hahahaNou ga ik tv kijken hoor.Dag lieverdstot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 LolWat een lekkere stoere hond trouwens Saar!!Nou kan ik me nog beter voorstellen dat je zoveel met m doet.Hij ziet eruit alsof hij die speurdingen echt leuk vindEn trouwens als jullie allemaal gaandan ga ik ook afsluitenlaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Saar, je brengt een reuze glimlach op mijn lippen. Zo bedankt daarvoor, en uw beestje ook. Roefel maar eens goed op zijn kopje van mij Leve de nieuwe saar !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Slaaplekker iedereen, ik ga nog even filmpje kijken en dan vroeg op.De romantsiche strasse awaits me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 en de nieuwe Wil:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Dankje Jane, net wat ik nodig had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 you're welcome Wilen welterusten voor nuand keep safe tomorrow:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ik moet nog ff wat kwijtIk hoop dat je een leuke dag hebt gehad Bolletjeen ik hoop voor je dat niet alleen hier de slingers voor je opgehangen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Moet eerlijk bekennen dat ik al weer een poosje 'stiekem' meelees hier. Ben niet zo van het meepraten, maar wil toch wel heel erg graag bolletje nog even feliciteren met haar verjaardag!!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!! Ook wil ik Will nog een fijne vakantie toewensen. Geniet ervan! Sara, fijn dat je eerste werkdag zo goed ging. En dan het pact, geweldig. Als ik al wat steviger in mijn schoenen zou staan, zou ik meedoen....Maar respect voor jullie. Ik hoop niet dat ik overkom als gluurder, dat is zeker niet zo. Ik kom hier vanwege de herkenbaarheid, en daardoor ook wat steun voor mezelf. Ik ben (helaas) nog niet gestopt, maar wel druk bezig met minderen, en dat gaat redelijk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Meisje,je wordt ADB op je eigen manieren in je eigen tijd,Als jij hier aan meelezen steun hebt, prima toch?Er komt een dag dat ook jij aan een pact mee kan doen,en je kunt ook een pactmaatje zoeken in iemand die net als jijvia minderen hopelijk tot stoppen komt.Je bent echt niet de enige,succes en ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Dankjewel jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Oh wat doen jullie het allemaal goed.Mijn complimenten aan iedereen die meer dan 3 dagen droog staat, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ik sta voor de brug, moet ik het water over en nooit meer wat drinken.Ik weet dat ik er goed aan doe om te stoppen en nooit meer te drinken.Nu sta ik half op die brug,Ik kan terug lopen en doorzuipen en me gelukkig voelen op mijn manier,maar ik kan ook doorlopen en mezelf nazwaaien.Ik kan bedanken voor die dronken tijd, dat is alles vergat en oh zo stoer leek, met al mijn zorgen.Iedereen die zegt, tjionge hoe houdt ze het vol???Ik moet eerlijk zeggen, dat had ook wat.Kon mijn zorgen even vergeten en me neerleggen bij de alcohol, want ja de alcohol is toch mijn vriend.Denk echt dat ik de verkering moet uitmaken, met mijn vriend de alcohol, anders raak ik mijn lieve man kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ik zit tegen mezelf te praten, kom morgen weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden