Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hier Tobbertje:present:

Ik ben sinds maandag op het forum beland en HiER heb ik eindelijk de kracht gevonden dankzij de verhalen, tips, en steun van alle mede-lotgenoten.
Elke dag is er weer 1!

Ik wil Jane4, Dympf, Rinkone, Chardonnee, Tinkerbell, Rapilos, Tinkerbell100, Will, Jetset, en nog vele anderen bedanken voor alle steun in deze eerste moeilijkste dagen... Dankzij jullie heb ik het zover gered... Bedankt!:musicnote::heart::present::light:

De zon begint weer te schijnen in mijn leven als 'kluizenaar' om met die duivel Alcohol om te gaan.
Ik heb hem de deur gewezen!

SAMEN STAAN WE STERK!!! :heart:

Liefs, Tobbertje >>>>> Toppertje?? ooit.

Geplaatst

Hoi Toppertje,
het gaat goed zo, nu wel even oppassen dat je niet overmoedig wordt
want het is bekend dat je euforisch kunt worden na de eerste dagen
en dan is de kans er dat je jezelf gaat overschatten.
Dus blijf alert en hier komen, dan gaat het vast lukken!!!

Geplaatst

Lieve Jane4,

ik ben me bewust van de valkuilen... ik weet dat ik het best nog vaak heel moeilijk zal hebben.
Mijn man zit nu naast me met een pilsje, en ik met een glas ice-tea...
Dat had ik vorige week nog niet kunnen hebben. Maar heel raar, op dit moment doet het me niks... ik snap het zelf ook niet. Waarschijnlijk omdat ik me zo goed, helder en energiek voel. Ik heb vandaag bergen werk verzet, zowel op mijn werk als thuis.
Dat kon ik een week geleden niet hoor, toen lag ik weer te bekomen van teveel drank...

Vanavond gaan we naar de bioscoop en ik ben natuurlijk de bob.
Ik heb er zin in. Het weer is mooi, en morgen ook nog hopelijk, dan gaan we een lange fietstocht maken, lekker nazomeren...:rose:

Geweldig dat jij en ook anderen zo alert zijn op elkaar, dat is echt super. En iedereen zo steunen.
Dat heeft me echt een soort oerkracht gegeven om het nu gewoon eens te doen: STOPPEN!!!
En tot nu toe gaat het verbazend goed. Dag 6 is al bijna om... en dag 7 gaat ook lukken en nog meer...
Dat de 'uitglijder' weg mag blijven...

Liefs, Tobbertje:present:

Geplaatst

Lieve Jetset,

geen dank, samen zijn we gewoon sterk en slepen we elkaar door moeilijke momenten, die bij mij ook heus nog wel zullen komen, nu gaat het goed, maar ik weet zeker dat mijn zwakke momenten ook nog wel komen, maar daar is dit forum juist zo goed voor. Er voor elkaar zijn als je iemand even nodig hebt om de 'crisis' ongeschonden door te komen.

Dat is waar het om gaat, toch?

Liefs, Tobbertje:present: en fijne zondag!

Geplaatst

Hoi Toppertje
ik kom je nu overal tegen
en zie dat je steeds een nieuw draadje aanmaakt
is wat lastig voor mij
als je gewoon naar de dagdraad komt
die men op datuk aanmaakt dan zit je bij ons in de huiskamer
nu lijkt het net een apart kamertje en moeten we je zoeken.
Hoopt dat het lukt zo, succes en je gaat goed zo die gaat!

Geplaatst

Hoi Jane4, ik snap dat van die dagdraag niet... Ik moet ook zo zoeken...wil je me eens uitleggen hoe dat precies werkt dan? Ik vlieg ook van het ene onderwerp naar het andere en zoek me scheel, haha.
Vandaag voor mij dag 7 'droog'! Dus 1 week! Het gaat steeds beter...

Thanks voor alle steun van jou en alle anderen!:present:

Jullie zijn mijn redders..

liefs, Tobbertje >>>> Toppertje:D

Geplaatst

Ja nou, wij moeten dus ook zoeken naar jou, ha ha
houdt ons van de straat he.
Als je op forum klikt is er een hoofdstuk ditjes en datjes
daar zit je hier ook op dus die weet je te vinden
dan kijk je naar welke draad iemand voor vandaag heeft aangemaakt
(zondag 5 september, vrouwen van ijzer, mannen van staal: Marjo)
en dan klik je op laatste en dan kom je bij het laatstgeschreven bericht
en via antwoord kun je wat plaatsen of op iemand reageren. Succes.

en voor je eerste droge week: :light::heart::musicnote::present::moon::):rose::heart::light::light::heart::musicnote::present::moon::):rose::heart::light::light::heart::musicnote::present::moon::):rose::heart::light::light::heart::musicnote::present::moon::):rose::heart::light:

Geplaatst

Dank je wel Jane4,
voor je felicitatie voor mijn eerste droge week... dat is geweldig lief en vooral motiverend. Ik ben nog steeds aan het rommelen met het beeldformaat en zo, maar inderdaad, het houdt me van de straat:D

Nu begin ik vol goede moed aan week 2! En vanmorgen weer een kilo lichter op de weegschaal... alcohol is ook nog eens een berg calorieën... dus die krijg ik al niet meer binnen.

:heart::sun::present: bedankt voor je tips en aanmoedigingen!

liefs, Tobbertje >>>> Toppertje:D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...