Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 september 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Jullie kennen mij niet, maar ik heb van 2006-2007 heel veel op t forum gezeten. Zo heel af en toe kom ik nog even langs om te kijken of ik nog bekenden zie [hopelijk niet] en jullie een hart onder de riem te steken.

Ik kan naar eer en geweten zeggen dat ik nu 4 jaar, 1 maand en 14 dagen droog sta. Het eerste jaar met dagelijks Refusal, daarna heb ik dat afgebouwd naar om de de dag enz tot 0 en dat is alweer ruim 1,5 jaar.

Terugkijkend kan ik alleen maar zeggen dat ik zo ongelooflijk blij ben dat ik de stap gezet heb om hier te recht te komen. Mijn man, mijn meiden [2] en uiteraard ikzelf als belangrijkste, zijn beter uit de strijd gekomen. Ik heb kanten van mijzelf leren kennen waarvan ik niet wist dat ik ze had, geduldig!!!!!!!, rustiger, openstaand naar en niet altijd mensen mijlenver op een afstand houdend. Ook mijn werk is veel leuker geworden.

Ik wens jullie dan ook allemaal heel veel sterkte tijdens jullie proces.

Liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, sorry Von :$
ben dus nog niet goed wakker geloof ik?
Grote meiden zelfs!
Maar volgens mij ben jij er ook 1 :D!

Ja Will héééél gevaarlijk hahaha maar ja bij mij is een mes altijd gevaarlijk:huh:
Wow mooie plannen nog man.
Geniet er van!!!!
Top dat je de moeilijke momenten zo goed doorstaat. Raak je al wat uitgeruster?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik hier al verteld dat ik ook voor volledige drooglegging ga? Ik ben er nog voorzichtig in want ik moet het natuurlijk nog waarmaken op lange termijn. Maar dat minderen / weekenddrinken, dat werkt niet. Voor mij althans niet.
En ik ben ook maar meteen gestopt met roken. Ik loop vrijwel de hele dag met een grijns op mn gezicht. :D Stoppen met roken vind ik trouwens wel wat lastiger nu dan stoppen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me volledig bij Alf aan Mup, tenminste voor hij van de ladder valt, deeltijds of minder drinken lukte mij ook niet zo :D
Nu hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.
Stoppen met roken doe ik als ik thuis ben, of toch een dappere poging tot :D

Zo nu eerst beneden gaan ontbijten. Dit hotel is boven een bakkerij, zelfde eigenaars dus ik verwacht een feest beneden :D

Tot starkjes allemaal, vlak voor vertrek meld ik me nog even ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen.

Iedereen goed geslapen en uitgerust? Nou ik niet. Was vroeg op en heb het gevoel een levengrote kater te hebben. Het gevoel of dat mijn ogen twee keer zo groot zijn en mijn hoofd op een toeter lijkt. Voor mijn gevoel had ik nog uren kunnen slapen, maar ik zou dienst hebben. Gaat het niet door:devil:
Hebben ze me op morgen gezet. Nou dat gaat dus ook even niet door. Vroeger zou ik gezegd hebben toe maar, maar nu niet. Ook moet ik dan zelf gaan bellen voor vervanging, dus niet, t'is niet mijn fout. Moeten ze maar mooi zelf uitvogelen. Goed hé?
Ja wat gaat deze dame doen vandaag. Eerst een berg afwas doen en verder zien we wel.:)
Het wordt mooi weer vandaag dus we kunnen kiezen. Ik denk dat ik het vandaag maar eens heel rustigaan ga doen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het besluit om te stoppen met drinken ipv minderen, was wel een lastige. Maar het minderen heb ik geprobeerd en dat gaf inderdaad erg veel onrust. In je hoofd blijf je er vol mee bezig. En dan is het weekend .. Hoeveel mag ik? hoeveel haal ik in huis. Nee, dat was ik gewoon zat. En ook, dan haalde ik in huis voor vrijdag en zaterdag. Maar dat ging dan vrijdag allemaal al op en moest ik zaterdag weer naar de winkel.
Dat zegt wel iets toch? :o

En stoppen met roken wilde ik al heel lang. Ook al vaker geprobeerd natuurlijk. Maar dat is een kwestie van het juiste moment kiezen waardoor je de eerste dagen gemakkelijk pakt. En die dagen zag ik hier. Ik kon me geen zware triggers voorstellen die zich zouden gaan voordoen, dus ben ik ervoor gegaan. En nu inmiddels één week rook- en drankvrij. Heerlijk!
Voor de gevorderder is dit niks natuurlijk. Maar voor mij wel.

tikfout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor dat gebeurd vaker hoor. Alleen deze keer ga ik er niet in mee. Dat is het verschil. Ze moeten maar eens leren om een goeie dienstlijst te maken en die te geven. Heb helemaal niets ontvangen dus gaat het niet door.
Nee ik heb daar een beetje genoeg van om nergens van op de hoogte gebracht te worden en dan toch maar een dienst te draaien. Bol laat niet meer met zich sollen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...