rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Goedemiddag allemaal,Zo net terug uit mijn werk bij de thuiszorg.weer flink gepoetst vandaag, maar goed wel dankbare clieenten.Vorige week natuurlijk een weekje vrij gehad.Het eerste waarmee de mevr. waar ik werk mij mee begroette was;Kind, wat ben ik blij dat je er weer bent, ik kan de vlag wel uithangen!Schattig toch, daar doe je het toch voor!Leuk idee trouwens, dat er zoveel pactmaatjes zijn.Had ik in het begin eigenlijk ook moeten hebben toen ik net stopte met drinken.Heb het nu niet meer nodig (zei zij optimistisch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Igor Goed zenne, ben wel door veel regen gemoeten, maar hey, daar ben ik een motard voor hé Onderweg naar hier, net toen ik even rustte in een baanresto kreeg ik telefoon van het thuisfront. Hoe blij dat ik was, en hoe rap was ik teleurgesteld. Pc problemen waren de oorzaak en niets meer, dat heeft ze me wel duidelijk laten voelen. Haar vriendin, die bij haar zat smste me dat ik haar maar wat met rust moest laten !! (op een lieve manier, is ook vriendin van mij )Ja duhhh, moet ik misschien een motortrip plannen naar antarctica of zo ?? Heel de weg stak dat natuurlijk weeral in mijn hoofdje. Hoe moeilijk is het nu om lief door de telefoon te klinken ?Anyway......Ik zit nu in Silz, zo'n 350km dichter bij huis. Midden in het Pfälzer Wald of zoiets. En hier is idd geen dem te doen. Dus internetten maar hé. Subiet filmpje kijken, op tijd gaan eten en bedje in.Onderweg iet veel gezien tot ik bijna ter plaatste was. Burcht Landeck. Geen diepe impressie, maar ik ben er wel ion geweest hé Hoe gaat ie met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi rapi, jij hebt een pact niet meer nodig, idd, maar het pact heeft jou misschien nog wel nodig hé We zijn nooit te oud om wijze raad op te volgen hoor !! (zei de eigenzinnige) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi Will,Heb je een beetje gevolgd.Begrijp, dat je je best eenzaam voelt, zo alleen op reis.Dat je teleurgesteld bent door dat telefoontje snap ik ook wel.Weet niet precies wat er tussen jullie gespeeld heeft, maar denk toch dat je haar idd. maar zoveel mogelijk even met rust kan laten.Ben zelf net gescheiden, en om voor mezelf de dingen op een rijtje te zetten, wilde ik ook het liefst vooral in het begin zoveel mogelijk met rust gelaten worden.Als je dat doet, dan toon je respect voor haar (althans zo voelde ik het wel)Laat het even op z'n beloop, en zie wat er uiteindelijk uit voort kan komen.Er komt een tijd dat je meer duidelijkheid krijgt.Wij zijn nu 9 maanden uit elkaar, maar kunnen nu beter met elkaar opschieten, dan ooit geweest is.Dus er is nog hoop:)Ik hoop niet dat je vind, dat ik me teveel met jouw zaken bemoeit, en zo ja, dan scrol je er maar lekker overheen.Wat ik wel heel erg sterk van je vind, is dat je niet drinkt.Hou vol, en je zal alleen maar beter uit de strijd komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 He Wil dat ze je vakantie nu ook nog verpesten er zitten geen stampende voetjes tussen de emoticons dan maar een dikke vette Van K&B, en een lieve van mij ik heb vanmiddag een gesprek gehad en tja kon kiezen detox of ambulant of zelf ontgiften. heb voor het laatst gekozen, K&B kan ik niet alleen laten, ambulant zoveeeeeeeeel reistijd en ik ben eigenwijs ik ben nu aan het afscheidt nemen van m'n 'vriend'........vanaf morgen is het gewoon klaar, ik heb de keus me k...t te drinken of hulp aannemen en ik kies voor het laatste....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hai Igor,Wat is K&B Zelf ontgiften? Hoe doe je dat dan.Krijg je daar dan nog een soort begeleiding in?Dus vanaf morgen drink je niet meer, begrijp ik dat goed?Wat een supergoed voornemen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Rapi, elke input is waardevol voor mij. Ik vond alleen dat een klein beetje warmte toch wel mocht door de telefoon. We zijn nu immers elk apart op vakantie geweest en hebben elkaar al een tijdje niet gezien. Ach wat.Het niet drinken van mij doe ik in de eerste plaats voor mezelf, dat is duidelijk, maar op de tweede plaats wil ik haar geen stok geven, begrijp je ? Als dat nu volledig zou wegvallen, dan zal ik toch eens heel diep in mezelf moeten gaan, vrees ik met alle gevolgen vandien. Ik zie het plots allemaal weer heel somber in Aan Rachel wou ik nog dit even meegeven. Je sprak van jezelf te belonen met een drankje ?? Is drinken dan een beloning ? Ik dacht dat vroeger ook hoor, maar het niet-drinken is nu de beloning geworden. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik de eerste neem, eindig ik gewoonlijk redelijk dronken of doorzat. Dat kan je toch geen beloning noemen, wel ?? De kater 's morgens, de hoofdpijn, de spijt dat je "alweer" hebt gedronken, de blackouts, de slechte smaak in je mond !!!!De ware beloning, zo heb ik ondervonden, is om nuchter op te staan met een fris hoofdje. Think about it !!!En ja, momenteel heb ik een reuzetrek en spookt er vanalles door mijn hoofd. Ik ga vlug de antabus nemen, dan verdwijnen die gremlins als vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Igor, erg sterk hoor, maar mag ik je er even op attent maken dat het een "valse" vriend is ? Ga er nou maar voor !! Tomorrow, is the beginning of the rest of your life !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Goeie middag Will Rapi igor en nog iemand.Will ik kan me voorstellen dat je je misschien erg onzeker voelt nu. Je weet niet meer waar je aan toe bent en dat geeft een rotgevoel. Houd je gedachten toch bij het rijden als je op de weg zit vriend.Ja en verder zal de tijd uitwijzen wat jullie nog van elkaar willen. Ikzelf maak me wat bezorgd als ik het zo hoor. Een dikke knuffel voor jou want je slaat je er toch doorheen.Igor mocht het niet anders gaan, kun je die hummies tijdelijk wel hier brengen hoor. Ik zeg dit alleen maar zodat je weet dat je nooit omhoog zit met die ukkies.RAPIIIIIIIIIII hier vangen.Hier is het goed gegaan. Jos was erg vriendelijk naar mij maar niet naar Letty. Die had het nu weer gedaan, hoewel hij naderhand wat bij trok.Verder heeft hij, op voorwaarde dat hij een eenpersoonskamer krijgt, z'n pijpje mag roken en z'n glaasje wijm mag drinken, getekend voor het verpl. tehuis.We hebben best veel moeten praten, zeker de H.A. en naderhand de mevrouw van het C.I.Z. maar Jos is akkoord gegaan. Een pak van ons hart.Wel op voorwaarde dat hij altijd weer terug kan.Nou als hij flink z'n best gaat doen en wil en durft te oefenen om toch wat mobieler te worden, heeft hij kans, maar dat is toch heel klein.Goed lieve mensen, de Bolle gaat haar maag eens even rustig maken. Die gaat te keer als een gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Rapi K&B zijn m'n pups zelf ontgiften, niet meer drinken (ik weet dat brandnetelthee het bloed zuivert dus dat nemen) misschien afkick verschijnselen (zweten enz je weet wel) en tja wil ik aan de behandeling deelnemen dan moet ik zo'n 2-3 weken droog staan. zoals ik nu leef heeft het voor mij geen waarde dus ERTEGENAAN en van af 00.00 uur geen drup meer . ik neem nu afscheid van m'n 'vriend '. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Lieve Igor. Een bar goed voornemen. Kan ik je ergens mee helpen waardoor het voor jou wat makkelijker wordt? Wil ik je mijn tel. mailen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Bol in het verpleeghuis mogen ze roken, of buiten of in een speciale ruimte, en een glaasje wijn hebben ze niets optegen is mijn ervaring zolang het binnen de perken blijft.en k&B ergens onderbrengen is geen probleem IK ben het probleem. ik kan niet zonder ze. zelfs door een vogeltje kan ik reuze heimwee krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Kom Will,Niet somber worden joh.Laat het gevoel er gewoon zijn, zonder oordelenHet is een proces dat je nu doorgaat, laat her er gewoon zijn.Tijd zal alles leren.Sterkte, en blijf van je afpraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Wijfie een hele goeie. denk eens even na met wat je toekomst je brengt. je hebt ooit de keuze gemaakt om lief en leed te delen met je man. je zoon gooit roet in het eten. hoe zou JIJ verder willen. het klinkt cru maar zo is het niet bedoelt, zouden jullie met z'n tweeen wel verder kunnen er is dan wel rust in huis toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Bollieeeeee:present:Nou Igor,Sterkte met je voornemen.We blijven je volgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Wil heb je nog wel mooie foto's geschoten of alleen maar water. en geniet van je vakantie. wie weet wanneer je weet zo'n tijd krijgt. je hebt wel schitterende plaatsen gezien, alleen ik snapte de foto van gisteren niet, was het de motor die je wou laten zien of de omgeving?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Rapi volg me met stevige schoenen aan, ik heb het nodig denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Komt helemaal goed Igor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Igor Wijfie, je hebt het blijkbaar ook niet al te makkelijk. Wanneer is je verhuis gepland ?? Heb je er nog veel werk aan ? Samen nieuwe dingetjes kopen lijkt me eerder leuk en kan de spanning wat verzachten misschien ?PS Antabus is binnen, gremlins zijn weg, (zucht van verlichting) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 hoi allemaalZooo weer terug van weggeweest.Ondanks mn super regenkleding, het toch niet helemaaldroog gehouden, wat een weer zeg.Nederland op zn best vandaag, gewoon 3x kletsnatff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Oh ja, en straks nog wel enkele foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hey witje, nat, maar droog dus, net zoals ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Will je bent een SUPERMOTORMUIS ik ga je volgen op m'n stalen ros;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi Will, ik beschouw het hele gebeuren na het afkicken als een soort identiteitscrisis. Voor mij is het opnieuw mezelf zien. Met de geijkte vragen; wie ben ik, waar wil ik naar toe etc. Vragen die ik mezelf vroeger wel stelde maar tijdens de drankjaren niet en de vragen komen terug na stoppen of ik daar nu wel of geen zin heb. M'n hele kijk op mezelf gaat met pieken en dalen; soms ben ik prima tevreden en dan komt een weer een dip van heeeeelp; tjee wat een zooitje toch. Alleen zijn of eenzaam zijn is voor mij een directe confrontatie met mezelf; soms kan ik daar prima tegen soms minder. Toch leer ik van elke periode mezelf wat beter accepteren. En dan bedoel ik dus m'n "naakte" zelf, m'n zelf van binnen. Die alleen is, die niet het voelen kan wegstoppen in drank en ook niet in een imago van een groep of weglopen in een andere verslaving. Ik geloof er wel in dat het een functie heeft en dat je er ook lef voor nodig hebt; die confrontatie met jezelf. Uiteindelijk is het de enige manier om er achter te komen wat goed voor jezelf is, wat bij jou past. Niet uit eenzaamheid of de angst voor eenzaamheid iets aangaan maar vanuit jezelf. Jouw rit , jouw tijd nu is niet alleen je afvragen wat wil m'n vrouw, maar vooral wat wil jezelf en wat ben je zonder haar. Je kan denk ik alleen maar leren en nu ook ervaren; ik ben ok zo met mezelf, ik kan zelf bestaan, ik hoef niet perse de helft van een relatie te zijn.Ook al zouden jullie dan toch wel bij elkaar blijven kan jij meer op jezelf rekenen dan dat je de laatste jaren misschien gedaan hebt. Ik vertrouwde de laatste jaren harder op de drank en op mijn partner en m'n werk dan op mezelf denk ik. Hier ben ik gewoon de mist mee in gegaan; en dat was niet nodig mijn "naakte zelf" is best goed en toch liep ik er soms liever voor weg.Tijdens je trip, op de Zugpiste, was je zomaar even gelukkig, vertelde je, weet je nog? Dat zomaar gelukkig kunnen zijn, dan weet je waarvoor je het allemaal doet; op dat moment ben je zomaar gelukkig met jezelf en met het leven, zonder angst, zonder schuld. En met die zelf kan je verder leven; samen of alleen.Beland je weer in een dip, weet dan dat je die gelukkige zelf ook in je hebt en dat je die ook weer zal tegenkomen, zo gaat het bij mij ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Witte hoezo 3x een nat pak? bbbrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden